מיכל266
את הספר הזה כתבתי כשהייתי בת 9... חחח תגיייייייייייייבוווווו !!!!

הקוסמים הלא ידועים

מיכל266 21/10/2012 780 צפיות 9 תגובות
את הספר הזה כתבתי כשהייתי בת 9... חחח תגיייייייייייייבוווווו !!!!

פרק ראשון: נא להכיר…
לארבעה ילדים מכדור הארץ היה סימן של כוכב על הגב. הם לא גילו על הסימן לאיש, אך הם לא ידעו שגם לחברים הכי קרובים שלהם יש את אותו סימן. "איזה יום נורא!" אמרה מור. הילדים היו בדרכם הביתה מיום ארוך בבית הספר. "כן" אמר אביב. "אני דווקא חושבת שזה לא היה כל כך נורא." אמרה מור. "אחרי הכל, למדנו על החלל החיצון!" אמרה מריאן."כן! אני אוהב ללמוד על הגלקסיה!" אמר אלון. "היי אביב, אתה הולך למסיבת סוף שנה בבריכה?" שאלה מור. "בטח!" אמר אביב והתייחס לתשובה כאל מובנת מאליו. מריאן ואלון הסכימו שגם הם הולכים וכל אחד פנה לביתו.
כשהגיע אלון לביתו שמע את אמו אומרת: "אלון! יש לך טלפון!" אלון רץ לטלפון. "הלו?" "היי זו מריאן, אתה רוצה שניפגש עם אביב ומור ונלך ביחד למסיבה?" שאלה מריאן. "אני…לא יודע" ענה אלון בבלבול- ללכת עם השחצן והחברה שלו?! הוא אף פעם לא אהב כל כך את אביב! "נו… בבקשה! איך תלך לבריכה? לבד?!" ביקשה מריאן. "טוב! טוב! בסדר!" אמר אלון. לילדה הזאת יש כוח שכנוע…


תגובות (9)

זה נשמע סיפור מעניין. ההתחלה ממש מסקרנת עם הכוכב על הגב.
רק כמה הערות..
אמנם זה סיפור מגיל 9, אבל אולי את יכולה לעשות מעט שיפורים בו.. לעבות אותו עם קצת תיאורים.
וכשמישהו אחר מדבר, כדאי לרדת שורה, כדי שלא יתבלבלו בין האנשים.

סך הכל, רעיון יפה :) מחכה לראות לאן זה מתפתח

22/10/2012 09:32

תודה רבה על התגובה מבטיחה לשפר ולהעלות בקרוב … (:

22/10/2012 10:35

נשמע ממש מעניין! עולות לי כל מיני מחשבות למה יש להם כוכב על הגב ומה יקרה כתוצאה מכך?..חחח
אשמח לקרוא את ההמשך, מסקרן אותי לראות איך תפתחי את הרעיון =)
כמו שלוסי אמרה, כדאי באמת להוסיף תיאורים ולרדת שורה כשמישהו מדבר (זה די מבלבל בלי…)
מחכה לפרק הבא! =)
3> נעמי

22/10/2012 11:00

תודה תודה תודה רבה כבר העלתי את הפרק הבא עם תיקונים בהתאם להערות שלכן ואתן מאוד עוזרות לי (:

22/10/2012 12:13

ווי, את כותבת מאוד יפה..
אפשר לנחש?(חח)-הם מהחלל החיצון או משהו כזה???

23/10/2012 11:36

חחחח לא אבל סווג של… ותודה !! תקראי גם את אבודים בזמן, זה יותר יפה…

23/10/2012 12:10

אממ…
אוקי…
תני לי לחשוב, לעקל..
כן, אני עפה לקרוא..
חחח

23/10/2012 12:13

חחחח (:

23/10/2012 13:06

זה ייקח קצת זמן אבל מתישהוא…

23/10/2012 13:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך