ori44
utale2-notes

הקוסם פרק שני

ori44 22/08/2011 545 צפיות אין תגובות
utale2-notes

פרק שני:
האיש עם החרב הסתער על עופר. עופר הרים את מקל המטאטא בתנועת התגוננות. החרב חצתה את המקל לשתיים. האיש בעל המגבעת הרים את החרב מעל ראשו של עופר, אך לפתע, קים פרצה את דלת חדרו של עופר והסתערה על האיש עם ציפורניים שלופות. האיש נשכב על הרצפה, ולמרבה ההפתעה, עם חיך מרושע על הפנים. "עד הפעם הבאה…" אמר, ונעלם. הכלבה המסכנה נפלה בחוסר אונים על הרצפה, שלפני רגע שכב עליה איש. קים ניסתה לנבוח על הרצפה כמה פעמים. עופר עדיין רעד מהתרגשות. הוא לא זז, עד שדלת הבית נפתחה בנקישה. הוא שמע צעקה, ורץ מהר אל הסלון. אמא שלו עמדה בפתח והסתכלה על הבית ההרוס. "אני יכול להסביר.." אמר. "אתה עשית את כל זה?! בחור צעיר, הפעם אתה עברת כל גבול. לך לחדר, עכשיו!" "אבל היה פה איש עם מגבעת, וחרב והוא כמעט הרג אותי ואז קים.." הוא הבין שאין לו סיכוי והלך לחדר.
************
רן התעורר ראשון. רגליו וידיו כאבו כאילו נשברו. אורי שכב לידו, עדיין חסר הכרה. רן הרים את ראשו, וסקר את סביבתו. הוא לא האמין למה שראה: מסביבו היה רק שחור. אך ורק שחור. לפתע, הוא ראה אור בקצה. לפני שהוא הספיק לקום, האור נעלם, והאיש הזקן שראו הופיע. "מאוחר מדי. מונל תפס את הקוסם. אין זמן! תתעורר!"
רן התעורר. הוא ראה שהוא נמצא בחדר שלו, ולידו שכב אורי. הרגשה של חמימות בערה בו. הוא הרגיש חוייבות למשהו, למשימה שלא גמר. גם אורי הרים את ראשו. "מה קרה?" שאל אורי בקול מנומנם. "הקוסם נתפס" אמר רן כאילו מתוך טראנס. "מה? על מה אתה מדבר?" רן ניער את ראשו. "היה לי חלום, והאיש הזקן שראינו הופיע בו." אמר. "לי היה אותו חלום!" אמר אורי בהתרגשות. "אני חושב שיש לנו משימה!" אמר רן בגאווה.
*************
עופר הלך לחדרו. רק אז הוא שם לב כמה הוא מבולגן. עופר נשכב על המיטה בעוד קים נשכבת לצידה. לפתע, נראה כי הקיר הפך להיות מימי ונוצרו בו תווי פנים של איש זקן. עופקר צרח והתרחק מהמיטה. "בוא אליי" אמר האיש הזקן. עופר הרגיש משיכה לקיר, ובניגוד לרצונו הלך אליו. הוא נשאב לתוכו. קים קפצה אחריו. עופר נחת על רצפה קשה והרים את ראשו. הוא נמצא בכניסה לטירה. על הקירות היו ציורים של דרקון מחזיק בגרזן.מסביב הכל היה עם דשא ושביל קטן שמשתרך לתוך הטירה הענקית. באופק נראתה עיר גדולה. עופר סובב את ראשו, וראה את קים לידו. היא נראתה להוטה לצאת לסיור קצר, בתוך הטירה.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך