הרפתקאות של אנג'ל, רובי ויוסי: פרק-2 המסע מתחיל

kapuero 22/06/2012 449 צפיות אין תגובות

היי ,זה שוב אני – אנג'ל. והיום, אתם לא מאמינים, דודי אמר שהוא יוצא למסע בלעדינו, ואנו היינו מאוד עצובים.
אמרנו לדודי יוסי שגם אנחנו רוצים לצאת איתו למסע, אבל הוא אמר שאנו קטנים מידי, זה הרגיז אותי! לא רציתי לוותר, אז המשכתי להתחנן ולבסוף, הצלחתי!
התחלנו ללכת למסע. באותו זמן שיצאנו למסע, היו גשמים חזקים, היה קשה, אבל לא ויתרנו, המשכנו ללכת…
בגלל שהיינו עייפים, התיישבנו ליד סלע עד הבוקר והמשכנו ללכת הלאה…
פתאום נפלנו למטה באותו סלע שהיינו בו!
זה היה מפחיד! כעבור 3 דקות אנחנו נפלנו לתוך ערמה של חול, כשקמנו אנחנו מאוד פחדנו לא ידענו איפו אנחנו היה לנו מאוד מפחיד, אחרי שהתגברנו על הפחד המשכנו ללכת.
הלכנו והלכנו ונתקלנו במראה ענקית בגודל של חדר לא ידענו מה לעשות עכשיו אז אנחנו רצינו ללכת בחזרה אבל יוסי דודי אמר: "רגע, רגע, רגע, חייב להיות פו משהוא". אני ורובי חזרנו כדי לעזור לו למצוא משהוא.
הם חיפשו בקירות על הרצפה ולא מצאנו שום דבר, אבל אז אני אמרתי:"תגידו למה יש פה מראה בשביל מה שמו אותה פה"?
כולנו חשבנו לרגע, באמת למה יש פה מראה!? רובי אמר: "אולי אם נסתכל הרבה זמן במראה הזאת אז היא תפתח" ? יוסי אמר: "רגע ואולי היא לא נפתחת אלא שצריך להכנס לתוכה"!
יוסי באמת צדק! מאחורי המראה היה מסתתר מידבר ענק לא ידענו בשביל מה המידבר הזה פה אני לא מבינה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך