זהו הפרק הראשון תודה לכול מי שייתן או נותן לי תגובות בפרק הבא נסייר ב"הרפתקת החלומות"

הרפתקת החלומות פרק 1

08/03/2012 668 צפיות 4 תגובות
זהו הפרק הראשון תודה לכול מי שייתן או נותן לי תגובות בפרק הבא נסייר ב"הרפתקת החלומות"

היי!
שמי רעות ואני רוצה לספר את סיפורי.
יום אחד אני והורי הלכנו לשוק לקנות כמה דברים,ופתאום אני רואה ילד מחזיק אבן עם צבעי הקשת הוא מחייך אליי ונותן לי אותו.
"הוא בחינם,שמו של האבן הוא אבן החלומות כול לילה כשתשני תשימי מתחת לכרית את האבן ותסעי למסע סוער!" הילד אמר.
"אבל למה דווקא לי אתה נותן אותה?" אני שואלת בפליאה.
"כי את המתאימה" אמר הילד והלך
הראיתי לאימי ואבי והם התפעלו מיופיו של האבן אבל אמרו שלא להאמין לכול דבר שאומרים.לא האמנתי אבל רציתי לנסות את זה אז בלילה אחרי שאימי נישקה לי ואמרה לי לילה טוב שמתי את האבן מתחת לפוך ונרדמתי.לפתע הייתי בתוך טורנדו,צרחתי וצעקתי ואז הטורנדו נעלם והייתי במקום יפה וירוק:היו המון פרחים מצבעים שונים וגם פרחים מוזרים מאוד,היו בתים קטנים,בריכת ברבורים לצידו של טור הבתים וארמון מפואר מאוד מול כול הבתים הוא היה בצבעי הקשת בדיוק כמו אבן החלומות.הסתובבתי קצת במקום וראיתי שלושה פיות מדברות ביניהם בנחת,שידונים שצוחקים מדבר מה,גמדים שעבדו שם,קוסמים,אבירים,נסיכים ונסיכות,פילים אדומים וצהובים,ארנבים ועוד המון יצורים.הייתי כול כך המומה ומוקסמת מהמקום הקסום ומה שניתק אותי היא פיה חמודה שנגעה בכתפי.
"היי את חדשה בעולם הרפתקת החלומות?" שאלה הפיה בחיוך
"כן….רגע קוראים למקום הזה הרפתקת החלומות?למה?"שאלתי
"משום ש……


תגובות (4)

וואי סיפור יפה תמשכי את הסיפור בבקשה.

08/03/2012 11:06

שלום לכותבת,
הסיפור שלך חביב ביותר. הוא כתוב באופן מאוד ברור ומסודר, מלא עניין, אבל יש לי שתי הערות קטנות:

1) תיאורים – מפני שהקורא לא תמיד "שומע" את הסיפור או "רואה" את הסיפור כפי שאת רואה אותו, תמיד כדאי להוסיף כמה שיותר תיאורים, כמו בקטע עם הטורנדו: איך הדמות הרגישה, מה קרה בחדר? איך הטורנדו נראה?
עם חוסר מידע, לפעמים קשה להתחבר לעלילה.

2) רצף עלילתי – מה שקורה לפעמים כתוצאה מחוסר תיאור הוא קצף אירועים בעייתי. לפעמים אירועים נחתכים באמצע, או לא מסתיימים, או פשוט לא מתחילים אלא מופיעים משום מקום. נסי להקריא לעצמך את הסיפור בקול רם כדי להבין למה אני מכוונת.

אבל אני כן רואה הרבה כישרון ופוטנציאל בסיפור, ואני ממש מקווה לראות את ההמשך… מעניין לראות מה ייקרה.
בהצלחה!

ממני, לין.

08/03/2012 13:41

סיפור יפה מאד תמשיכי בקשה ממני בקי והרבה בהצלחה כמובן !!!!!

08/03/2012 13:43

חמווד מאוד:) מצפה להמשך…

08/03/2012 13:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך