דישן123
התלמידים המתקדמים אמורים להיות בגיל 21 והתלמידים הקטנים בגיל 14. מקווים שאהבתם!(: אם אתם רוצים תכתבו שם יפה שמתאים לסיפור.

הרשמה+הקדמה (אין עדיין שם)

דישן123 13/10/2014 717 צפיות 6 תגובות
התלמידים המתקדמים אמורים להיות בגיל 21 והתלמידים הקטנים בגיל 14. מקווים שאהבתם!(: אם אתם רוצים תכתבו שם יפה שמתאים לסיפור.

יש שני כללים באקדמיה לקסם וכשפות, הראשון:להקשיב לחוקים שאומרים המורים והמנהל,
והשני:אסור להתקרב לחיה אלה אם כן אתה אחד מחמשת כשפי היסוד המתקדמים.
באקדמיה מלמדים איך לשלוט ביסוד מסוים שאתה בוחר והיסודות הם: זהב, אוויר,מים,אש ויער.

ג'וליאן הוא ילד שנולד באקדמיה ועד גיל 14 למד אומניות לחימה שונות לבדו אימו ואביו נטשו אותו באקדמיה בהיותו קטן, כך לפחות אומר המנהל.
כל שנה המנהל בוחר תלמיד בכיתה האחרונה מכל יסוד וחמשת התלמידים מדכאים את הכוחות של החיה.

אני צריך חמישה מורים חמש תלמידים מתקדמים ולפחות 4 תלמידים שזה עתה התחילו ללמוד באקדמיה.

שם:
גיל:
מראה:
יסוד:
רקע:
אופי:
משהו להוסיף:


תגובות (6)

שם: דיאנה סטיבן (כותבים את זה אותו דבר גם בעברית וגם באנגלית אבל בעצם אומרים Dayena אוקיי?)
גיל: 15 וחצי
מראה: עיניים אפורות עם פס כחול כהה בקצה. שיער דארק בלונד למעלה ולמטה במקורי בלונדיני אבל כל יום השיער שלה מחליף צבע… יחסית גבוה ורזה
יסוד:זהב או מים מה שבא לך
רקע: ההורים שלה לא מכשפים או קוסמים אבל איך שהוא היא כן… ההורים שלה נטשו אותה בגלל זה … והיא לא אוהבת לדבר על זה ..
אופי: חכמה, אוהבת לצייר וטובה בזה מאד אוהבת ללמוד היא מאוד רוצה חבר אבל אף אחדלר באמת שם לב אליה …. היא אןהבת להיות לא "אין"

את יכולה להוסיף דברים אם בא לך D;

13/10/2014 12:38

שם: אלנה לורן
מראה:עור בהיר שיער חום כהה חלק וארוך עיינים חומות גובה 1.60 בעלת גוף גיטרה
גיל:16- מקווה שהגיל בסדר
יסוד :אש
רקע: כוחה של אלנה נגלה כשהייתה בת 3. היא שרפה את חדרה בעזרת כוח מחשבתה והיא היחידה ממשפחתה שבעלת כוחות. הוריה דיי פוחדים ממנה ובגלל זה שלחו אותה לבית ספר, כדי שתלמד לשלוט בכוחה.
אופי: ביישנית אמיצה לא פוחדת מכלום ממוקדת במטרתה חסרת מעצורים היא לא סולחת בקלות ערכים כבוד כנות ואמון הם ערכים חשובים בשבילה לא מתחברת לאנשים בקלות
משהו להוסיף: אלנה הייתה בודדה ובלי חברים בשנים שלפני האקדמיה והיא מקווה שהאקדמיה תשנה את זה ואולי אפילו היא תמצא מישהו נחמד שם וזאת השנה הראשונה שלה באקדמיה.

אני כבר מתה לקרוא את הסיפור שלך (: נשמע סיפור ממש יפה וטוב

13/10/2014 12:43

שם: טייה סאיקוורץ׳
גיל: 16
מראה: שיער בלונדיני- ג׳ינג׳י עד סוף הצוואר, עיינים חומות ירוקות יפות, טיפה נמשים על האף, גבוהה ורזה, שרירית.
אופי: מצחיקה, שנונה, מתחכמת, שונאת חוקים והגבלות, נפש חופשיה, חצופה, חברה טובה, עוזרת, מקריבה לטובת הכלל, יש לה כישרון ענק להיסתבך בצרות, אוהבת מקומות פתוחים שיש שם מקום לרוץ ולטפס, היפראקטיבית.
יסוד: יער
רקע: היא הייתה ילדה לא מתוכננת, אחרי שנולדה ההורים שלה ישר מסרו אותה לאקדמיה ושם טיפלו בה, כך שלמרות גילה הצעיר היא כבר מכשפת ממש מוצלחת, יש לה פוטנציאל ענק לכישוף
***אם אפשר שלמרות שהיא בת 16 היא תיהיה תלמידה מתקדמת אז תודה. אם לא אז לא :)***
משהו להוסיף: כשהייתה בת חמש היא החייתה את אחת הבובות שלה (בובה של סמור עגלגל עם זנב ארוך ופרוותי ושתי כנפיים קטנות) בקסם לא מכוון ומאז הוא חיית המחמד הסודית שלה. קוראים לו פולטי.

13/10/2014 12:55

תלמיד חדש-
שם: פליים (לא מולד, לא יודעים את השם המולד שלו)
גיל:מה שצריך
מראה: לבקן, עיור בהיר מאוד ושיער לבן (אבל אין לו בעיה אם שמש ואש וכל זה, זה רק המראה שלו), דיי שרירי, חטוב, איך אני יגיד את זה… חתיך!
אופי: חם מזג, אדיש, לא מתחבר, תמיד יושב בצד לבד-הוא לא אוהב חברה, הוא לא אוהב אף אחד, הוא אומר את האמת בפנים, לא מפחד מאף אחד ומשום דבר, אוהב להתחיל מכות (בינו לבין אחרים), ציני בדרך כלל.
יסוד: אש
רקע: כשנולד נזרק ומשפחה עשירה מצאה אותו, הוא אף פעם לא הרגיש באמת חלק מהם, יום אחד הוא שמע על האקדמיה הזו והלך ללמוד שם כי לא סבל את המשפחה שלו, לא מזמן רק גילה שהוא מאומץ. הוא הלך ללמוד באקדמיה כי כמעט שרף למוות מישהו ורצה ללמוד להשתלט על כוחותיו, אף מורה לא אוהב אותו והוא נענש כמעט כל יום, בדרך כלל כי הבריז מהריתוק שנתנו לו אתמול (שגם מהעונש הזה הוא כניראה יבריז).
משהו להוסיף: עמוק בתוכו הוא בן אדם באמת טוב, אבל כניראה יותר מידי עמוק. הוא לא מתכוון להרוג אף אחד אבל יש מצב שמישהו יקבל כוויות בדרגה בינונית אם הוא יריב איתו. כוח הקסם שלו מאוד חזק אבל המרדנות שלו לא נותנת למורים שלו להוציא ממנו את המקסימום. אני אשמח אם תקציני את המרדנות שלו אם תציגי את אחד השיעורים. מקווה שהוא בסדר :) נשמע מאוד מעניין!

13/10/2014 14:27

אם אפשר גם בנים זה טוב ואם לא נמציא אנחנו

13/10/2014 14:33

שם:ג'ייה ריינו
גיל: 15
מראה: שיער בלונדיני, קצר בערך עד הכתפיים ועיניים חומות וגדולות. יש לה מראה די ילדותי ומוזנח כפי שהיא תמיד רצתה, יש לה ניצוץ שובה לב בעיניים.
אופי: חכמה, אמיצה וחברה טובה. היא יכולה להתאהב בקלות, אם אפשר שהיא תתאהב בג'וליאן. היא ערמומית כשצרייך ואם תרצה היא תביס כל אויב בעזרת תוכנית מופרכת שעליה חשבה באותה השניה.
יסוד: זהב
רקע: היא נולדה לאימא עניה, אביה היה מפורסם ועשיר אך הוא מת ממחלה לא יודעה וקטלנית. אחרים חושבים שהיא משונה ויש לה טראומה מהמוות של אביה אך היא נחושה בדעתה להישאר חזקה ולהתנהג בקשיחות למרות הקושי. בקיצור, היא די קשוחה אך בפנים מאוד עדינה ופגיעה.
משהו להוסיף: אהבה, ג'וליאן, שמוליאן, לא משנה לי, לפחות מישהו אחד.
אני ממש אשמח אם תיקח את זה לתשומת לבך

14/10/2014 18:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך