דישן123
אני כנראה אשנה דברים בדמויות שתתנו לי..ואני מקווה שתהנו...אגב אני אנסה לכתוב כמה שיותר מהר פרק ראשון.

השכבה השביעית-פרולוג+הרשמה.

דישן123 08/06/2015 718 צפיות 10 תגובות
אני כנראה אשנה דברים בדמויות שתתנו לי..ואני מקווה שתהנו...אגב אני אנסה לכתוב כמה שיותר מהר פרק ראשון.

הוא היה היחיד שיכל לעשות משהו.זה מה שהן אמרו.הדמעות המשיכו לזרום בחופשיות על לחיה כשהתכרבלה במיטה,מנסה להתמודד עם האמת.למטה היא שמעה את אימא אומרת לאבא את החדשות.היא לא הבינה אותה.היא לא ידעה כלום עליו.או על מה שהוא ייצג,שהיה כל העולם.היא לא יודעת מה הוא היה בשבילה.מה הוא ייצג בשבילה.ההחלטה התגבשה במוחה בעודה חושבת.בכל אופן האופל יבלע את העולם בקרוב.'אין לי מה להפסיד.הוא כבר מת והעולם ימות עוד זמן קצר.'היא חשבה כשמחתה את הדמעות מלחייה במהירות וירדה אל הסלון בלי להסתכל על ההורים שלה."לאן את הולכת,מותק?"אמא שאלה בעדינות.היא לא ריחמה עליהם,היא לא הרגישה לב בכלל,"לאן שכולנו נלך בסוף".היא שמה את המעיל הכסוף שלה עליה וטרקה את הדלת כשיצאה.הם הסתכלו זה על זה בתמיהה הלכו למטבח לאכול את חביתות שהכינו לעצמם.לפתע שניהם הסתכלו זה על זה ופערו עיניים בו זמנית כששניהם רצו בצרחות החוצה אל הגשם כשהבינו שביתם היחידה הולכת להתאבד.בחוץ לא ראו כלום מרוב גשם והכביש היה מוצף.אבל בכל מקרה היה מאוחר מדי,הם ראו את ביתם שלהם עומדת על ביניין עם שש קומות מסתכלת על מה שעומד לגרום למותה.הם צרחו אליה ללא הואיל כשצנחה אל מותה.

"נראה שהקרלונית הקטנה התאבדה" הוא ציחקק,"נו,נראה שהיא מאמינה להן."הוא לחש בלעג."והן אמרו לה שהוא האחד".הוא חירחר בזעם,מקרטע על רצפת השיש בארמון השחור שלו."נו,סוף סוף ההן האלו טועות,"אמר הפעם בעונג,"אבל האופל עדיין לא השתלט על העולם, כי הוא לא היה האחד כמובן".אמר עדיין בעונג והוא הסתובב למשמע המשרת שלו שנאנק לרגע מהפתעה,"מה,אתה חושב שאני רוצה שהאופל השתלט על העולם?".המשרת מעד וגימגם"אתה לא זה שיטרוף את העולם?".הוא נראה כמו זחל על מזלג,"מובן שלא אני זה שיטרוף את העולם,זה אבא שלי,שאתה מדבר עליו."

הרשמה:שני בנים שתי בנות,חייב שהבנות יהיו עקשניות.
שם:
בן/בת:
גיל:(לא יכול להיות מאוד מבוגר/ת)
מראה:
אופי:
רקע:


תגובות (10)

שם : קייל וורן
בת
גיל 17
עקשנית,נחמדה, יודעת לעמוד על שלה, חייכנית, נדיבה, רוח של לוחמת, עוזרת לכול מי שצריך עזרה
שערה שחור מתולתל, ענייה מזכירות עניי חתול, יפה,נמוכה (בגבול הטעם הטוב).
ברקע אני לא יודעת כול כך מה לכתוב. תיכתוב מה שני ראה לך.
בהצלחה :)

אתה יכול גם להירשם לספר שלי?

08/06/2015 19:16

תשמרי לי בן, אני כותב

08/06/2015 19:39

שם: אמה.
שם משפחה:פול.
גיל:17
מראה: שיער חום מתולתל, עיניים שחורות, רזה אך היא בכושר,גבוהה, כהת עור והיא בחורה מאוד יפה.
אופי: היא קצת ביצ', קשוחה, היא נחמדה רק לאנשים שהיא אוהבת, יש לה פתיל קצר לא כדיי לעצבן אותה.
רקע: שני הוריה מתו בתאונת דרכים כשהייתה בת 5 היא עברה בין משפחות אומנה אבל היא עשתה להם צרות וברחה. כל פעם הציבו אותה במשפחת אומנה אחרת.

08/06/2015 19:41

    זה בטעות שלח לי לא סיימתי לכתוב…
    המשך רקע: כל פעם הציבו אותה במשפחת אומנה אחרת. לא היה דבר אחד בחיים שלה שהיה קבוע או תמיד שם בשבילה.
    היא נוהגת ללכת למקומות שעורכים בהם קרבות אגרוף, בהתחלה היא רק צפתה בהם כי היא מצאה את זה מלהיב ומעניין. כשהייתה בת 15 היא התחילה להשתתף באותם הקרבות איגרוף,היא התאמנה, הפסידה, ניצחה. היא מצאה את זה מרגיע, זה הדבר היחיד שמרגיע אותה וזה גם הדבר היחיד שנשאר קבוע אצלה.

    08/06/2015 19:54

שם: אוליבר
בן
גיל: 16
מראה: שיער חום פרוע, עיניים חומות, חיוך חם, לא שרירי, אצן מעולה, רזה.
אופי: נחמד, מעצבן, בעל הומור טוב, אוהב לעזור, קל להרגיז אותו, כשהוא עצוב הוא מסתגר בהתאם למקרה.
אמיץ, מעודד, לפעמים פוגע בלי לשים לב. פזיז.
רקע: גדל אצל דודתו, הוא לא הכיר את אמו, אבל תמיד שנא את אביו. הוא לא בקשר איתו כבר שנתיים, חברו הטוב ביותר הוא כלב הבורדר קולי שלו ״מקס״.

08/06/2015 19:45

אוליבר סטון*

08/06/2015 19:45

טוב אז אני מוסיפה בן?

08/06/2015 21:16

    חשוב לקרוא עד הסוף!

    שם: אואן אייבל
    בן
    גיל: כמה ימים לפני יומולדת 17
    מראה: שיער שטני ככה מאוד ממש כמעט חום, עיניים ירוקות דבש, על גבול להיות חומות. גבר גדול. שרירי, משקיע בזה. חזה גדול וידיים גדולות. שפתיים אדומות במיוחד ובשרניות. צבע עורו שזוף מאוד. מבלה המון בים. גולש מקצועי והוא מוצא בים את הנשמה שלו.
    אופי: קשוח. מאוד קשה עם אנשים שלא מתנהגים כמו שהוא רוצה ונוטה לאלימות. פתיל קצר. שבת שהוא מחבב נכנסת לתמונה הוא יכול להיות רגוע, סובלני ואכפתי. רק שבדרך כלל הוא לא. הוא מדבר על דברים אישיים רק עם החברים הקרובים ביותר שלו.
    רקע: גדל בבית טוב, שלא לומר עשיר. הוא קיבל כמה גלשנים שהוא רוצה. נרשם למכוני כושר עד שבעצם העביר את כל המתקנים לחדר שלו (אל תדאגו, יש מקום) אמו ואביו מבלים שעות רבות בעבודה אך אוהבים את בנם ואחד את השני. אואן התרגל לחיות בצורה כזאת לכןהוא מנצל עד הסוף כל דקה איתם. יש לו המון חברים. מבוקש בקרב הבנות, אך מסתיר סוד גדול, שהרי לא הכל מושלם. אואן מכור לסמים.

    08/06/2015 21:25

שם:דניאל ג'ונס

09/06/2015 10:10

נשלח בטעות זה היה אמור להיות במקום אחר סליחה

09/06/2015 10:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך