Franz Vanilla
אלה הדמויות שלכם והם יכנסו בפרק הבא :)

השמיים שלך דמויות

Franz Vanilla 07/03/2014 926 צפיות 8 תגובות
אלה הדמויות שלכם והם יכנסו בפרק הבא :)

אוקיי אז אלה הדמויות שאתם נתתם :)

1# שם :איירי
גיל: 17
מראה: שיער אדום וארוך, עיניים ירוקות, צלקת בולטת על הלחי.
אופי: לא מאוד חברותית. אוהבת להסתגר, אבל יש לה חוש הומור נהדר כשמכירים אותה. היא די חכמה, ונאמנה לחבריה.
אוהבת: לקרוא
שונאת: אנשים שחשים את עצמם.
רקע: לא משהו מיוחד…
כוח: שליטה בקרח ^^
היא תהיה השותפה לחדר של לונה .

2# שם: לילי גריי
גיל: מה שאת צריכה.. אם אנחנו בוחרים – אז כמו איירי ^^
מראה: שיער בלונדיני וגלי, עיניים ירוקות. היא בגובה ממוצע וצבע העור שלה הוא בהיר מאוד.
אופי: רגישה, חברותית, מצחיקה, צינית לפעמים (במיוחד כשהיא עצבנית), ספורטיבית וגמישה, חכמה מאוד. מתעצבנת בקלות.
אוהבת: ספורט
שונאת: אנשים שמתלוננים.
רקע: לילי נאלצה לחיות בבית ללא מזון רב וללא כלום. אביה גרם להתמוטטות כלכלית. עכשיו הכל בסדר, למרות שאבא שלה ואמא שלה התגרשו והיא לא מדברת עם אביה כלל – אך חייהם הכלכליים בסדר גמור. היא שונאת שאנשים מתלוננים הרבה בגלל עברה.
כוח: היא שולטת ברוח. כשהיא מתעצבנת יכולה להיווצר סערה.

3# שם: אנבל פלין
גיל:17
מראה: שיער שחור חלק עם פוני בובה ועניים כחולות כהות פס כחול בשיער נמוכה רזה
אופי: חברותית מאוד שקטה נאמנה נחמדה עוזרת כשצריך חכמה
אוהבת : ליקרוא לנגן (מנגנת בגיטרה) לשיר אבל לא לפני אנשים .
רקע: אחרי מות אימה אביה לא יכל ליראות אותה כי הייתה כול כך דומה לאימה אז הוא שלח אותה לפנמיה הזאת .
כוח: ריפוי .

4# שם : גבריאל (אעאע עקרות בית נואשות)
גיל: מה שאת צריכה
מראה : שיער חום חלק ארוך ועיינים כחולות-טורקיז , נמוכה , רזה ושזופה.
אופי: משיגה כל מה שבה לה , עקשנית , חצופה , לא שמה על אף אחד , מתנהגת לפעמים כמו מטומטמת , מצחיקה..
אוהבת: טיפוח עצמי
שונאת : מקומות נידחים , אנשים שחושבים שהם ברמה 'שלה'
רקע : ההורים שלה מתו מתאונת דרכים אבל השאירו לה הרבה ירושה והיא נהפכה למיליונרית בכוחות עצמה (בת יחידה)
כוח : שליטה במים :)

5# : זואי ראדבירד (הערת כותבת : זה לא השם של זאת מתיכון לילה ?)
גיל: 18
מראה: שיער כחול כהה וארוך, עיניים אפורות, הרבה קעקועים.
אופי: בכלל לא חברותית. אוהבת לשמוע מוזיקה בשקט שלה, יש לה חוש הומור היא קצת ביצ'ית. היא די מפגרת, ונאמנה .
אוהבת: לצייר (ממש טוב)
שונאת: אנשים צבועים, ורוד .
רקע: ההורים שלה אפעם לא באמת הקדישו זמן בישבילה, היא היתה מסתגרת בחדר לבד בדרך כלל כי ההורים שלה או היו רבים או שהיו בעבודה משאירים אותה לבד.
מאז גיל צערי היא למדה לטפל בעצמה כי לא היה מי שיעזור לה.
בגלל זה היא קרה ורעה לאנשים.
כוח: היא שולטת באש היא יכולה להדליק אש באמצעות היד שלה ^~^

6# שם : אלכס
גיל : מה שבא לך
מראה : שיער חום , עיינים ירוקות קוביות (חתיךךךך חם לי ^~^)
אופי :עקשן , לוקח הכל בהומור , אגואיסט , חש ( חושב ת'צמו הכי טוב) , קל לא לפגוע באנשים.
אוהב : הרבה צחוקים
שונא : לשבת במקום 2 שניות מבלי לזוז
רקע :ההורים שלו נטשו אותו ככשהיה קטן והוא גדל אצל משפחה אחרת .. הוא התייחס אליהם כמו אל זבל וגם הם אליו..ואז הוא החליט לעזוב את הבית.. במשך חודש הוא נדד בין מקומות עד שהגיע לפנימייה.
כוח : הוא נורא נורא חזק
הערות : בהתחלה הוא לא היה מודע לכח עד שיום אחד הוא שם לב (תמציאי את איך) , והוא לא סיפר לאף אחד על העבר שלו.

7# שם: מאט גרייבירד
גיל: 17
אופי: ביישן, לא חברותי במיוחד (למרות שהוא רוצה להתקרב לאנשים), שלילי רוב הזמן, נעלב בקלות, מוציא על עצמו את הכעס שלו כשהוא עצבני או מרגיש כישלון.
מראה: http://www.mistermoda.com/wp-content/uploads/2009/08/194396_emo.jpg (משהו בסגנון)
אוהב: לשיר ולכתוב שירים עצובים. יש לו קול מדהים, והוא מנסה לכתוב שירים שמחים ולא מצליח.
שונא: את עצמו במצבי לחץ.
רקע :מאז שהיה קטן הוא היה עצוב ושקט. בגלל הצקות בבית הספר הוא כל הזמן חשב על להתאבד, ובגיל שש עשרה כמעט ניסה, אבל הפסיק בגלל פחדנות. יש לו בעיות עם ההורים שלו ובגלל שמצבם הכלכלי היה מאוד טוב שלחו אותו לפנימייה הזאת. הוא עדיין לא מרגיש טוב עם עצמו ועם החיים שלו ועדיין רוצה להתאבד אבל מפחד לעשות את זה.
כוח: גלי הקול (יכול לשלוט בצלילים שמגיעים לך למוח – להחריש אותך עם צלילים נוראים, להרגיע אותך עם צלילים נעימים ואפילו לשכנע אותך לעשות דברים).
הערות: אשמח אם תמצאי לו אהבה שתשכנע אותו לרדת מעסקי ההתאבדות :)
הערת הכותבת : אנבל פלין תיהיה החברה שלו ^_^

8# שם: רוג' מקלאני
גיל: 17
מראה: שיער שחור, עיניים אדומות, גבוה וחיוור.
אופי: אדיש, לא מסתדר עם אנשים, אלא יותר עם חיות. פזיז, לא חושב לפני שהוא פועל.
אוהב: חתולים. חיות בכללי.
שונא: להיות עם הרבה אנשים באותו החדר.
רקע: אבא שלו התעלל בו אחרי מות אימו, ואז הוא ברח מהבית והגיע לפנימייה הזאת.
כוח: שליטה בחושים.

9# שם: אדם ג'קסון
גיל: 17 (או כל מה שצריך)
מראה: שיער חום קצר, עיניים כחולות בהירות, שרירי (לא ממש-ממש כמו מתאבק..) יפה-תואר.
אופי: הוא נחמד, סקרן, סרקסטי, אוהב לעצבן את חבריו, כיפי, חברותי, מצחיק (אבל לא כמו ליצן הכיתה וכל אלה), חכם. הוא לא יכול ששומרים מפניו סודות, ויעשה כמעט כל דבר בשביל לגלות את הסוד. אם הוא לא יוכל לגלות את הסוד הוא יכול להשתגע. הוא בדרך כלל (כמעט כל הזמן) סרקסטי. הוא סרקסטי במיוחד כשהוא כועס.
הוא מאוד מאוד לא סבלני וקשה לו לחכות לכל דבר שהוא.
אוהב: ספורט ואוהב להפעיל את עצמו ולהיות עסוק בדברים.
שונא: שעמום, לחכות, להיכשל, לקבל הוראות, דברים שמסתירים ממנו.
עבר: אבא שלו נפטר כשהוא היה רק בן שנתיים. אמא שלו נהפכה לאלכוהליסטית בסתר כשהיה בן 6. בהמשך השנים אמו התחילה להיות יותר עייפה, מחוק לבית בערבים, עצבנית עליו (מאוד-מאוד). יום אחד, כשהיה כבר בן 12 הוא התעורר מסיוטים וקם מן המיטה. כשבא למטבח הוא לקח כוס מים ובדרך חזרה אל חדרו הוא שמע גניחות קלות אבל כבדות מהמרתף. האו ירד למרתף ותפס את אמו עם הבקבוק שותה. כשראה אותה הוא הפיל את הכוס מידיו והיא התנפצה מתחת רגליו. היא הביטה בהפתעה וצרחה עליו למה הוא לא ישן. הוא לא ידע מה לומר כי היה בשוק וניסה לעכל את מה שקרה. אמו הכועסת ובהשפעת האלכוהול הביטה בו בשנאה וסטרה לו. הוא ברח ממנה לחדרו ומאז אותו יום היא לא דיברה אתו יותר לעולם והמשיכה לשתות. אחרי חצי שנה בלי דיבורים היא העיפה אותו מביתה אל הפנימייה.
כוח: יכול לזהות מתי מישהו משקר. אז הוא יודע שמסתירים ממנו משהו. אם הוא ממש יתאמץ הוא יוכל לקרוא מחשבות!
הערת הכותבת : יש לי תוכניות בשבילו חעחעחאעחאעחאעחאע P:

10# שם- זאק באטיפרי
גיל- 17
מראה- שיער בלונדיני ארוך שמכסה את עיניו ועיניים כחולות כהות ממש. גוף חסון, יחסית גבוה.
אופי- קצת ביישן, חנון קצת, מחונן, ממש טוב בריצה למרחקים ארוכים, יודע לשיר.
אוהב- לרוץ, לקרוא, לשיר בסתר. לרוב בגלל היותו יפה כלכך, הרבה בנות מנסות להתחיל איתו, אבל בגלל היותו הרבה שנים בפנימיה, הבנות למדו שהוא ביישן ולא מדבר לרוב.
שונא- מסיבות, להיות בחברת המון אנשים, להיות מרכז תשומת הלב.
רקע- בן זקונים למשפחה בת שישה ילדים, לאבא שנטש אותו בילדותו ואימו לא יכלה .
כוח – יכול להקפי דברים , כאילו לגרום להם לא לזוז וזה .


תגובות (8)

יאי תודה! מחכה לפרק השלישי :)

07/03/2014 18:37

מה התכניות לאדם?!?! אני חייבת לדעת! (לא אני לא.. ועדיף שאני לא אדע.. אני סתם נורא סקרנית..)
תמשיכי!!

07/03/2014 21:14

חחחחחחחח חיים שלי אדם למרות שאהבתי את כל הדמויות שנתתם :))

07/03/2014 21:15

יאי!! אהבת את אדם!!
אני מאושרת כרגע… :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

07/03/2014 21:17

אבל שנייה יכול להיות שאני ישנה בו כמה דברים אבל רק באופי ובקטנה ^~^

07/03/2014 21:27

החלטה שלך…

07/03/2014 21:27

וואו! גבריאל די דומה לי במיוחד במראה!

07/03/2014 21:37

אבל לא בהתנהגות !

07/03/2014 21:38
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך