Franz Vanilla
תולעת ספרים אני מצטערת ששיניתי רצח את העבר של אדם , סולחת ? בכל מקרה אני יעלה עד כמה נקודות מבט כאלה כדי להראות מה כל אחד מרגיש וזה ... מקווה שאהבתם =-)

השמיים שלך פרק ביניים ….

Franz Vanilla 18/03/2014 558 צפיות 5 תגובות
תולעת ספרים אני מצטערת ששיניתי רצח את העבר של אדם , סולחת ? בכל מקרה אני יעלה עד כמה נקודות מבט כאלה כדי להראות מה כל אחד מרגיש וזה ... מקווה שאהבתם =-)

אדם :

אני כל כך שונא את אשטון הזה . הוא כזה טיפש נפוח ומתנשא .
למה מכל המפורסמים שחיים בארצות הברית היו חייבים להביא לבית הספר דווקא אותו ?
דווקא את האדם שהכי שונא אותי בכל העולם .
"למה אשטון רוצה לראות אותי ?" שאלתי את חייליו המגודלים של אשטון . קצת לפני שהתחלתי להתארגן לנשף הם כמעט שברו את דלת החדר שלו ואמרו שהוא רוצה לפגוש אותי . טיפש …
"שקט פרה , אשטון הוא זה ששואל את השאלות ." אני כל כך שונא אותו ואת היכולת הטיפשית שלו .
נשכתי את שפתיי לא יכולתי להתנגד , פיט יעיף אותי עם הוא ישמע מה עשיתי ועם לא אשתף פעולה אשטון ילשין . כבר אמרתי שאני שונא אותו ? כי אני ממש מתאב אותו .
החיילים של אשטון הובילו אולי אל אזור ההנהלה בבית הספר שהיה מחוץ לתחום עבור התלמידים.
"תכנס לכאן " אחד החיילים דחף אותי אל עבר הדלת וממש מעך את הפנים שלי עליה .
פתחתי את הדלת ועיוותתי את פני בגועל .
"תסביר לי למה מכל האנשים המפורסמים שיש במדינה הזאת פיטר היה חייב להביא דווקא אותך?" שאלתי . אשטון צחק .
"הייתי חייב לראות אותך אחיין שלי " הוא סיים את המשפט בטון ערסי .
"אני לא האחיין שלך! " הזעפתי את פני לעברו .
"טיפשון ברור שאתה כן , שכחת בזכות מי אתה בבית הספר ? שכחת מה אני יודע שיכול לגרום לכך שתעוף ?" אופ אני שונא אותו . הוא חייך חיוך שחצני . "בנוגע לזה , אני צריך עד טובה . " הקול שלו היה כל כך ערמומי שזה היה מדאיג .
"אני לא -" התחלתי לומר .
"אתה לא מה ? עם לא תציית לי אני ימור לפיט את … "
"בסדר בסדר " נכנעתי .
"יופי " החיוך לא מש מפניו , "אבל לא עכשיו יש לי עד הופעה להעלות " הוא העביר את ידו בשיערו החלק והחום .
"מתי ?" שאלתי וצמצמתי את עיניי לעברו .
"אתה כבר תדע … עכשיו לך תתלבש פרה , החברה שלך מחכה לך " הוא צחק .


תגובות (5)

ברור… זה בסדר…
תמשיכי!

18/03/2014 23:03

מתעב**

19/03/2014 07:22

תמשיכי ^^
מתאב – מתעב

19/03/2014 07:22

מאוד אהבתי !!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייי

19/03/2014 18:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך