Franz Vanilla
איך הפרק ?? תהנו :)

השמיים שלך פרק 12

Franz Vanilla 15/03/2014 660 צפיות 11 תגובות
איך הפרק ?? תהנו :)

השמיים שלך -פרק 12 :

שבוע וחצי חלף מאז שהגעתי לבריג' וגיליתי את כל עולם האליס . לא ראיתי את פיטר בכלל בזמן הזה ואין לי מושג לאן הוא נעלם , בכל פעם שניסיתי לשאול את אדם או אחד מהחברים האחרים , הם התחמקו .
גיליתי שבית הספר מחולק לכיתות שמדרגות את רמת הסיכון בכל אליס ואליס , בגלל שעדיין לא הבנתי מה היה האליס שלי הייתי ברמת הסיכון הקטנה ביותר , בזמן שרוב החברים שלי היו ברמת סיכון גבוהה .
הכל התנהל בצורה שונה מאז שגיליתי על האליס , ניסיתי בכל כוחי להבין מה אני יכולה לעשות אך ללא אועיל . אני ואיירי התקרבנו בזמן שאד השתדל לשמור ממני מרחק בטוח . ניסיתי לא לקחת את זה אישי למרות שהוא גלגל עיניים בכל פעם שניסיתי לא לחשוב לידו .
דיברתי עם סבתא בכל יום וניסיתי להבין עם היא יודעת משהו בקשר לאמא . אך גם הניסיון הזה לא הצליח . הייתי די מיואשת אבלי ניסיתי לשמור על מצב רוח מרורם , בעיקר אחרי ששמעתי על הנשף .
"נשף ?" שאלתי .
"מה ששמעת אחותי . הנשף הוא ה-אירוע בבריג' , כולם יהיו שם , מי בוגרי בית הספר ועד אנשים חשובים אחרים . חייבים להפציץ הופעה . ו… כמובן בן זוג . " לילי הביטה בי וחיוך ממזרי על שפתיה .
"על מה לכל הרוחות את מדברת ?!" שאלתי והקפדתי לא להביט בעיניה .
"את יודעת בדיוק על מה אני מדברת ," היא אמרה ודקרה את צידי גופי בעצרת אצבעותיה .
"אני לא ," יבבתי .
"את ואדם זה הדבר הכי שקוף שיש ." היא נראתה מיואשת מחוסר ההבנה שלי .
"אה , " עכשיו הכל ברור . " מצטערת לאכזב אותך אבל לא קורה שוב דבר ביני לבין אדם ." אמרתי במעט מירמור .
"חבל מאוד ," אמרה לילי עדיין בערמומיות .
"ולמה זה חבל ?" שאלתי באותה נימה בדיוק .
"כי השנה יש נשף תחפושות וחובה על הזוגות להתחפש יחד יש לי רעיון מושלם בשבילך ובישביל אדם אבל… " היא לא גמרה את המשפט .
"אחותי את לא צריכה להגיד את זה לי הבעיה היא הוא . הוא מתרחק ממני ," קולי היה מתוסכל . אדם באמת התרחק ממני ולא ידעתי למה .
"אבל את רוצה אותו נכון ?" היא שאלה בעיניים פעורות והביטה בי . לא עניתי . "שתיקה כהודעה אחותי " היא צחקה והתרוממה מהדשא שעליו ישבנו עד עכשיו .
"לאן את הולכת ?" שאלתי אותה והתרוממתי .
"לסדר את העניינים לפני שיגמר לנו הזמן " היא צעקה ונכנסה לבית הספר .
מה עשיתי ? ….


תגובות (11)

פרק מושלם !!!!
תמשיכייייייייייייייי בבקשה !!!!!!

15/03/2014 18:18

היי, ונילה, אנחנו ממשיכות לכתוב?

15/03/2014 19:05

לי אין בעיה

15/03/2014 19:13

אז תכנסי למסמך שלנו…אני רואה שנועה חזרה…

15/03/2014 19:21

    ניסיתי את יכולה לעשות אחד חדש שוב ?

    15/03/2014 19:24

    למה? את לא מצליחה להיכנס? יש לנו שתיים לא, תנסי…

    15/03/2014 19:25

אני נכנסתי אבל זה לא מראה שאתם שם

15/03/2014 19:26

מדהים.
אני מנסה להגיב כמה שיותר…. את לא מכניסה מספיק את האחרים. אם את יכולה, תעשי אותם חשובים יותר :)

15/03/2014 21:41

תמשיכי!!

16/03/2014 10:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך