Franz Vanilla
אוקיי אני רוצה לגמור את הסיפור ולהתחל חדש (אבל חדש לא פיוז'ן ריאכטור ) אז אני יעשה ספיישל פרקים כפולים , 5 תגובות ואני מעלה את פרקים 14 ו15 . תהנו ותגיבו הרבה :)))

השמיים שלך פרק 13

Franz Vanilla 16/03/2014 964 צפיות 3 תגובות
אוקיי אני רוצה לגמור את הסיפור ולהתחל חדש (אבל חדש לא פיוז'ן ריאכטור ) אז אני יעשה ספיישל פרקים כפולים , 5 תגובות ואני מעלה את פרקים 14 ו15 . תהנו ותגיבו הרבה :)))

השמיים שלך-פרק 13 :

"זה נכון מה שלילי סיפרה לי ?" פני האדימו כאשר אדם נעמד ממש מעלי .
"זה תלוי מה היא סיפרה לך , "זו התשובה הכי טובה שיכולתי לחשוב עליה .
אדם חייך והתיישב לידי על הדשה .
"לונה , עם את רוצה להזמין אותי לשנף את רק צריכה לבקש . " אוי השחצן הזה .
תודה רבה לך לילי , חשבתי בליבי . החיוך על שפתיו של אדם קר גדל .
"דבר ראשון לא רציתי להזמין אותך לנשף זה היה הרעיון של לילי ודבר שני תפסיק קבר לקרוא לי את המחשבות! " אדם צחק .
אני שונאת שהוא עושה את זה .
"בסדר , " הוא נרגע מעט וניגב מעינו דימעת צחוק . " לונה . רוצה לבוא איתי לנשף התחפושות של בריג' ?" הוא הביט אל תוך עיניי .
"אני צריכה לחשוב על זה , " אמרתי ביבוש .
למה עשיתי את זה ? הרי לא היה דבר שרציתי יותר מאשר ללכת עם אדם לנשף ….
"בסדר . אני אחכה לתשובה ממך ," הוא קרץ לי , התרומם והלך משם .
נשארתי לשבת עד כמה דקות רק כדי לוודא שאדם נכנס לתוך בית הספר והתרוממתי גם אני , אני חייבת למצוא את לילי ולדרוש ממנה הסבר משכנע למה היא עשתה את מה שהיא עשתה .
מיהרתי לפתוח את הדלת האחורית של הבניין הגדול ולהגיע אל מגורי הבנות .
"איירי ראית את לילי ? " שאלתי והיבטתי בשותפתי לחדר , היא כמעט צחקה לי בפנים .
"מה קרה לך ?" היא שאלה והחניקה ציחקוק (וכן איירי התגלתה כאדם נורא מקשיב ומבין .)
סיפרתי לה על הצרה שאליה לילי הכניסה אותי .
"זה דבר טוב לא ? כלומר שאת תצאי עם אדם , בין שנכם יש משיכה והכל -"
"זה לא העניין ." היה כל כך הרבה היגיון בדבריה של איירי וכל כך הרבה חוסר הגיון בדברי שלא מצאתי משהו אחר לומר . "בכל מקרה אני צריכה לפגוש את לילי . גם עם אני אלך לנשף עם אדם ,אני לא יודעת כלום על נשפים ואין לי שום רעיון לתחפושת ," משכתי בכתפי בחוסר אונים .
איירי גם משכה כתפיה לאות הזדהות . "אני חושבת שהיא במועדון בקומה הראשונה ," היא אמרה .
"תודה איירי , " אמרתי בחיוך ויצאתי מאחד .
לקחו לי בדיוק שבע דקות להגיע למועדון . למזלי ראיתי את לילי מייד היא ישבה על ספה כשלצידה גבריאל , אנבל וזואי , הם צחקקו ודפדפו בכל מיני מגזינים כך שידעתי בדיוק על מה הם מדברות .
"היי לונה , מה -" התחילה לילי לומר .
"לילי אני יכולה לדבר איתך לרגע ?" שאלתי וקטעתי את דבריה . היא חייכה חיוך ממזרי והנהנה לעבר הבנות .
"לכו לחדר שלנו זואי אני יבוא אחר כך ." הבנות הסתלקו בלחשושים.
"למה עשית את זה לילי ?" שאלתי מיד כשהם יצאו משדה השמיעה.
"פשוט תודי שאת רוצה לצאת איתו וזהו " היא אמרה ונופפה בידיה .
"לילי !" הבטתי בה בעיניים יוקדות .
"אוקי מצטערת שגרמתי לדבר הטוב ביותר בחייך לקרות. שמחה ?" הנהנתי למרות שלא יכולתי להסתיר את החיוך שלי . " עכשיו רוצה לשמוע על הרעיון שלי לתחפושת ?" היא שאלה ותפחה קלות על הספה .
לא יכולתי לומר לא , הרי כבר נכנסתי לזה .


תגובות (3)

אני לא רוצה שהסיפור יגמר :(
אבל תמשיכי בכול זאת!

16/03/2014 19:46

המשך

16/03/2014 19:55

אבל אני לא רוצה שזה ייגמר… :(
איזה חמודים אדם ולונה!!
תמשיכי!!!

16/03/2014 20:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך