Franz Vanilla
3 תגובות ואני מעלה עד פרק כפול . מה אתם חושבים שקרה לאדם ? איך התחפושת של לונה ואדם ? נ.ב קראתי סיפור אדיר בשם בניו של השטן ואני ממליצה עליו בחום

השמיים שלך פרק 14 + 15

Franz Vanilla 17/03/2014 975 צפיות 5 תגובות
3 תגובות ואני מעלה עד פרק כפול . מה אתם חושבים שקרה לאדם ? איך התחפושת של לונה ואדם ? נ.ב קראתי סיפור אדיר בשם בניו של השטן ואני ממליצה עליו בחום

השמיים שלך -פרק 14 :

"לילי את בטוחה שאדם יסכים להתחפש למשהו כזה ?" שאלתי אחרי שלילי סיפרה לי על הרעיון המגוחך שלה .
"זה רעיון גאוני , חוץ מזה מה יותר סקסי מצמד פרות ?" יכולתי לחשוב על המון דברים יותר סקסים ומזה אבל לילי נראתה כל כך נרגשת שלא יכולתי שלא להדבק בהתלהבות שלה .
"אוקי ניצחת , אני אלך לחפש את אדם ואגיד לו שנתחפש לצמד פרות אבל עם הוא צוחק עלי אני אומרת לו שזו אשמתך " הזהרתי . לילי קיפצה במקומה מרוב התרגשות וחיבקה אותי , זו הייתה הפעם הראשונה מאז שהגעתי לכאן שמשהוא מהחברים חיבק אותי … מוזר בבית אני ואמבר היינו מתחבקות כל הזמן .
לילי ואני נפרדנו ביציאה מהמועדון , היא הלחה לחדרה להמשיך לשוחח עם הבנות על הנשף ואני הלכתי לחפש את אדם ולומר לו שאני מוכנה לבוא איתו .
חיפשתי אותו בכל בית הספר ולבסוף מצאתי אותו בוהה בכרזה שהודבקה על קיר , כרזה של הנשף ליתר דיוק .
"על מה אתה מסתכל ?" שאלתי . אדם קפץ מרוב הפתעה ואני פלטתי צחקוק .
"לונה … אמ.. שום דבר " הוא גירד את עורפו . "חשבת על הנשף ?" הוא שאל וחזר להיות אדם היהיר והשחצן שהכרתי .
"החלטתי לעשות לך טובה ולבו איתך, " אמרתי והשתדלתי להשמע מתנשאת לפחות כמוהו , לא נראה שזה הצליח לי כי הוא פשוט צחק . "ואדם … בוא נתחפש ל… לפרות …" אמרתי ועיקמתי את אפי . אדם החניק צחוק .
"למה את חושבת שנעשה את זה ?" הוא שאל והרים גבה .
"זה היה הרעיון של לילי אוקיי ? לפי דעתי זה רעיון טוב ואני הולכת להתחפש לזה עם אתה לא רוצה לא צריך ." מה נשמעתי מתגוננת כל כך ?
"בסדר בסדר נתחפש לצמד פרות. " הוא חייך . "אז … אני אבו לאסוף אותך כבר אז " הוא לקח את ידי ונישק קלות את גבה . ידעתי שאני מסמיקה בטירוף . "להתראות לונה " .
לא חשבתי על שום דבר על שהייתי בטוחה שהוא התרחק . ואז נתתי להכל לעלות , אני מאוהבת באדם וככל הנראה גם הוא בי , וואו הוא כל כך חלומי . אני לא מאמינה שאני הולכת איתו לנשף , רגע אני באמת הולכת איתו לנשף !
אושר שלא יאומן הציף אותי וידעתי ששום דבר לא יוכל להרוס את הנשף הזה . כמעט שוב דבר …

פרק 15 :

"זה כל כך מוזר שאת יוצאת עם רוג' " מלמלתי מול המראה בזמן שסידרתי את תחפושת הפרה שלי . הצד החיובי הוא שלא ראו את פני כך שלפחות המבחינה הזו אני מכוסה , טרטי משמע .
"מה כל כך מוזר בזה ?" שאלה איירי שנעלה את נעלי הערב שלה , היא בחרה שלא להתחפש ופשוט לבשה שמלה שחורה וצמודה ,שנראה מדהים על הגוף הדקיק שלה , ונעלי עקב .
"אני לא יודעת , כנרה שזה בלל שאתם פשוט שונים . כלומר הוא כזה אדיש ואת … את פשוט סוסה אחותי " צחקתי ואיירי הצטרפה עלי .
"את יודעת מה אפילו יותר מוזר מזה ?" היא שאלה , הנדתי את ראשי בשלילה . " שאדם הסכים להתחפש לפרה ולהסתיר את הפנים היפות שלו " היא אמרה בקול מתייפיף . הסמקתי , הפנים של אדם באמת היו יפות …
"אחיות שלי אתם מוכנות ?" גבריאל נכנסה לחדרינו כמו רוח סערה כשהיא לבושה בתלבושת קליאופטרה שלה .
שמתי את המשכה הדגולה והמחניקה על ראשי והנהנית . איירי הנהנה גם היא .
שלושתינו יצאנו אל המסדרון ההומה בנות מתרוצצות לבושות בשמלות ערב או בתחפושות משונות .
"אתם פשוט לא תאמינו מה שמעתי !!" צווחה לילי בהתלהבות האופיינית לה .
"מה שמעת לילי ?" שאלתי תחת המסכה .
"אשטון רייס הולך להופעה בנשף ! אתם מאמינות ?! " הוא נראתה כל כך קורנת .
האמת שזה באמת היה מרגש , ידעתי שאשטון רייס היה הכוכב האהוב ביותר על אמבר ואפילו סבתא נדברה ממנה בקמה שירים שלו , אני אישית חשבתי שהוא נראה ממש טוב אבל לא מתתי על המוזיקה שלו , הוא תמיד דיבר על דברים כל כך שיטחיים .
בין כל הצחקוקים והדיבורים שמתי לב שאנחנו מתקרבות לאולם הנשפים בקומה הראשונה , אבל עד לא ראיתי את אדם .
"אל תדרגי הוא יגיעה " חייכה אלי אנבל בעידוד כאילו קראה את מחשבותי .
ממש לפני שנכנסנו , ראינו את הבנים , חלקם היו לבושים בתחפושות כמו אלכס , בתחפושת הפרעה שלו , שהתאימה לבת זיגתו קליאופטרה , הלא זו גבריאל . וחלקם כמו רוג' שלבשו רק טוקסידו .
חיפשתי את אדם אבל לא ראיתי אותו בשום מקום .
"איפה הפרה שלך ?" שאל אותי זאק וצחק .
"זה בדיוק מה שרציתי לשאול אותכם . הוא לא היה איתכם ?" שאלתי את מאט שהיה שותפו לחדר .
"הוא הלך הרבה לפני שיצאנו , אני לא יודע לאן " הוא ענה .
מוזר , חשבתי בליבי .
"בסדר בואו ניכנס הוא כבר ימצא אותנו " הכריזה לילי וכרחה את זרועה סביב זרועו של זאק .
לא היה כל טעם להתכווח , פשוט שנכנסתי בעקבותיהם אל אולם הנשפים שנראה מדהים .


תגובות (5)

אדם!!!! אני מתה על אדם!!
תמשיכי דחוף!!!

17/03/2014 13:05

נמנמ אני ממש אוהבת את הסיפור שלך ^^
הוא כתוב בצורה כול כך יפה, למרות שגיאות כתיב מעטות מאוד…
ו… התחפושות של לונה ואדם כול כך חמודות >< (כי מי בימינו לא אוהב פרות?!)
תמשיכי!

17/03/2014 13:06

נ.ב.ב משהו (והכוונה לריי ו\או נועה )מוכן שנמשיך את השלישיה ?!?!?

17/03/2014 13:14

יאאאאאוווו פרה !!!!!!!!
איזה תחפושת אוסומית !!!!! *^*

תמשיכיכיכיכיכייכיייי

17/03/2014 13:23
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך