Franz Vanilla
איך הפרקים ? 3 תגובות ואני ממשיכה :))

השמיים שלך פרק 16 +17

Franz Vanilla 17/03/2014 729 צפיות 5 תגובות
איך הפרקים ? 3 תגובות ואני ממשיכה :))

השמיים שלך- פרק 16 :

"מה לקח לך כל כך הרבה זמן להגיע ?" שאלתי את אדם כשהיה מספיק קרוב .הוא נראה עצבני וזה היה מוזר אפילו יותר מהעובדה שהוא באמת לבש את תחפושת הפרה שלו .
"אני … זה לא משנה , בואי נרקוד " הוא משך אותי עליו והוביל אותי אל מרכז רחבת הריקודים .
הוא סחרר אותי עד שהייתה לי סחרחורת , אך ככלו שרקדנו יותר זמן זרועותיו התהדקו סביבי כאילו הוא מגן עלי מפני משהו .
"הגל בסדר ?" הורדתי את המסכה הענקית ושאלתי . סביר להניח שהוא לא שמע את דבריו ואבל הוא הנהן נמרצות בזמן שהמשכנו להסתובב ברחבה .
"חבר'ה , אני יכול לקבל את צומת לבכם ?" זה היה קולו של פיטר . אחרי יותר משבועיים שלא ראיתי אותו ממש שמחתי לשמוע שוב את קולו הצפצפני .
פיטר עמד על במה בקצה האולם הענק ודיבר לתוך רמקול שהשמיעה קולות שצרבו באוזניי .
"אני מקווה שלא התגעגעתם יותר מידי -" מלמולים נשמעו מהקהל " בכל מקרה הבטחנו לכם את אשטון רייס נכון ?" הקהל שאג ."קדימה אשטון חבר שלי בוא לכאן " קרא פיטר אל אבר הווילון שהיה מאחורי הבמה , כאילו שהם התאמנו על זה אשטון רייס בכבודו ובעצמו יצאה מאחורי הווילון לצלילי שאגת הקהל .
"אתם מוכנים לקצת דאנס חברים שלי ?" שאל אשטון . כולם בקהל צרחו , כלל אותי .
אוקיי אז אני לא מתה על המוזיקה שלו אבל אני חייבת להודות שהוא נראה הורס עם הגינס הדהוי והחולצה המלוכלכת . שאני חושבת על זה מעולם לא שמעתי על כוכב פופ-רוק שעולה להופעה בבגדים שנראים כאילו הוא חזר מעבודה במוסך .
"זה לא מדהים ?" שאלתי את אדם שאמד ממש לידי . הוא נרא רציני , קדר אפילו . מה עובר עליו?
הוא הפנה אלי את מבטו .
"אני צריך ללכת " הוא אמר בקצרה והחל לצעוד בין קהל התלמידים .
אשטון החל לשיר והבסים החרישו כמעט את אוזניי .
"חכה אני באה איתך " אחזתי בכתפו של אדם ולא הרפתי . הוא הביט בי במבט חמור אך זה לא הטריד אותי , משהו קורה כאן ואני עד הגלה מזה זה .
"בסדר בואי " הוא אמר בקול מובס . שמחתי אבל ידעתי שזה הולך להשתנות .
"לאן הולכים ?" שאלתי ברגע שיצאנו מהאולם והשמיעה שלי החלה לחזור לעצמה .
"אני לא יכול להישאר שם , ואת צריכה לחזור . זה לא בטוח " לא היה כל היגיון בדבריו .
"על מה אתה מדבר ? מה לא בטוח ? "שאלתי משתדלת לשמור על קול רגוע .
"לא בטוח שאני יהיה שם ולא בטוח שאת תיהיה פה " הוא אמר . הבטתי בעיניו , זה היה כאילו ערפל כבד כיסה אותם .
"אדם תביט בי !" התחננתי . הוא הפנה את מבטו אלי וכאילו כמו נס הערפל נעלם .
"מה את עושה פה לונה ?" הוא שאל כאילו חזר לעצמו . "את חייבת לחזור עכשיו!" הוא דרש .
"אני לא עוזבת אותך אדם … אני -"
לא הספקתי לסיים את המשפט כי ממקום לא ידוע צצו כשישה אנשים מגודלים וחסונים , הם נראה כועסים .
"בוא איתנו ילד והיא לא תיפגע !" אמר אחד מהם .
"רוצי לונה אני אהיה בסדר " רציתי למחות . אבל אחד הבירייונים תפס אותי מאחור וכמעט מאח לי את הצלעות .
"עזוב אותה !" דרש אדם . הבירייון שדיבר קודם צחק .
"לילה טוב נסיכה …" היו המילים האחרונות ששמעתי לפני שהעולם החשיך .

פרק 17 :

"לונה את בסדר ?" קולה של איירי העיר אותי בבת אחת .
"איפה אני ? מה קרה לי ? איפה אדם ? " שאלתי והסדרתי את נשימתי מרוב בהלה .
"את בבריג' , התעלפת ואדם … הוא , אני לא יודעת מה קרה לו . נראה כאילו הוא נחטף " הוא ידע שזה יקרה ובלל זה הוא היה לחוץ כל הערב .
"מי חטף אותו ?" שאלתי . הבטתי בסיב , על המסדרון שמחוץ לאולם הנשפים , המקום נראה נורא . כנראה התחולל שם מעבק או משהן .
"אנחנו לא יודעים . אחרי שההופעה של אשטון נגמרה כולנו יצאנו כולנו רצינו לצאת החוצה לשאוף אוויר וכל זה . ראינו אותך מעולפת ואת המקום נראה ככה , לא היה כל זכר לאדם ." היא אמרה בעצב .
"אנחנו חייבים למצוא אותו " אמרתי את המובן מעליו . ניסיתי להתרומם מהרצפה עליה שכבתי על עכשיו ראשי פעם מהניסיון הזה ואיירי תמחה בי . " בואי נלך לדבר עם פיטר " התחננתי .
"איפה את חושבת שכולם נמצאים עכשיו ? אני בטוחה שהם עושים לו טרור במשרד כדי שיארגן משלחת חיפושים עבורו " היא כמעט צחקה . "בואי נלך לחכות להם מחוץ לחדר שלו , ככה נדה מה קורה הכי מהר " .
איירי עזרה לי ללכת באיטיות עד שלבסוף הגענו לחדרו של פיטר . שמענו צעקות מאחורי הדלת אך לא הבנו את המילים .
"וואו הם באמת עושים לו טרור " אמרתי וכמעט צחקתי .
אחרי המתנה שנראתה לי כמו נצח הדלת נפתחה וכל החבורה יצאה החוצה .
"איירי , לונה .מה אתם עושות פה ? " שאל זאק בהפתעה . הוא נראה נסער וכך גם כולם .
"מחכות לשמוע מה קורה עם אדם . אז מה קורה איתו באמת ?" שאלתי .
"פיטר לא מאשר לנו לחפש אותו , או אמר שככל הנראה אדם סתם עושה עד הצגה ועם באמת יהרגנו משלחת חיפושים זה יהיה סתם בזבוז של משאבים " אמר רוג' .
"אז למה שלא נלך אנחנו לחפש אותו ? בלי אישור " אמרתי בקול ערמומי .
אף אחד לא חוטף את החבר שלי בעיקר לא כשרק התחלנו לצאת !
"לעבור על הכללים ?" שאלו כולם יחד .
הנהנתי .
עם פיטר לא רוצה לעזור זאת הבעיה שלו . אני מתכוונת למצוא את אדם ולתת לאדם שחטף אותו כזרת ביטעה במקום הרגיש שהוא הולך להצטער על היום שהוא בכלל נולד .
"יש לך תוכנית ?" שאלה לילי שככל הנראה התחילה לאהוב את הרעיון .
"בטח שיש לי " חייכתי חיוך ממזרי .


תגובות (5)

תמשיכי , ואת אוהבת את וואן די? עם כן, אז אני עושה הרשמה לסיפור ואשמח עם תרשמי :)

17/03/2014 15:57

תמשיכי עוד היום!!

17/03/2014 16:05

תמשיכי

17/03/2014 16:07

מדהיםםםםםם !!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!111

17/03/2014 16:47

תמשיכי!!!

17/03/2014 17:33
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך