Franz Vanilla
זה קצר אני יודעת אבל שמתם לב שהעלתי 5 פרקים היום . אז מספיק את השאר אני יעלה מחר . מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע את דעתכם ^^

השמיים שלך פרק 18

Franz Vanilla 17/03/2014 560 צפיות 6 תגובות
זה קצר אני יודעת אבל שמתם לב שהעלתי 5 פרקים היום . אז מספיק את השאר אני יעלה מחר . מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע את דעתכם ^^

השמיים שלך- פרק 18: " התוכנית יוצאת לפועל והיא כולת … פיצה ?!"

"זאת תוכנית קצת … מעורפלת לא ?" שאל רוג' .
"אין לנו משהו יותר טוב עשות . חוץ מזה כל אחד כאן יכול לעשות משהו אחר אני בטוחה שנצליח לנצח את החוטפים אלה ." אמרתי וממש התחלתי להאמין שנצליח .
"בסדר אני עם לונה , אבל צריך לצאת קודם מבית הספר " אמרה לילי וחשבה לרגע . "אמורה להיות יציאה מהיער , יצאתי דרכה כמה פעמים " היא אמרה ונראתה נבוכה מעט .
"בסדר לילי . תראי לנו איפה היציאה אבל …. " אני בהלם מעצמי שהבנתי את זה רק עכשיו . "זה מסוכן מידי לצאת כולנו ביחד . אולי רק שלוש אנשים יצאו אחרת יגלו אותנו או גרוע מזה " חשבתי מי יוכל לעזור הכי הרבה .
אז זה ברור שנצטרך את מאט בגלל יכולת השמיעה שלו וכל העניין גלי הקול . גם אנבל תוכל לעזור למקרה שאדם פצועה . ו…
"אני בעד איירי ,מאט ואנבל " כולם חשבו על זה לרגע . והנהנו בהסכמה , זו הייתה הבחירה ההגיונית ביותר . "בסדר לילי , תראי לנו את היציאה . כל השאר תשארו כאן ותחפו עלינו אנחנו ניהיה זמינים בטלפונים הניידים אבל תתקשרו רק במקדי הצורך . עם נצטרך תגבורת נקרא לכם " אמרתי , הקול שלי נשמע ממש כמו קול שמל מפקדת הצבא .
"רגע , לונה יש לי את הציוד המושלם למשימה " אמרה לילי בחיוך ממזרי .

"אני לא מאמינה שיש לך את כל הדברים האלה " אמרתי ללילי בזמן שהיא הובילה אותנו דרך היער של בית הספר . לילי נראתה נבוכה .
"כשהייתי קטנה יותר הייתי ממש משוגעת על כל העניין של הריגול להורים שלי לא הייתה ברירה אלה לזרום עם זה . הם קנו לי את כל זה ו… באיזה שהוא שלב זה פשוט עבר אבל הציוד נשאר " היא חייכה בגאווה .
"נחמד … " מלמלתי .
המשכנו ללכת בשתיקה , אפילו אנבל ומאט , הזוג המאושר , לא העזו לדבר . הבנתי אותם ,כולם פחדו שמשהו יקרה .
"אוקיי זו היציאה ," אמרה לילי אחרי שהגענו לקצה היער . זו הייתה גדק טייל וחור ענק נפרס במרכזה . "וחבר'ה בבקשה תזהרו " היא חייכה וחיבקה את חבריה ולאחר מכן גם אותי .
יצאנו דרך החור כל אחד בתורו .
שמעתי את לילי ממלמלת " בהצלחה " לפני שכבר היינו ברחוב . אוקיי עברנו חלק אחד .
"מאט עכשיו תורך " אמרתי .
מאט עצם את עיניו והתרכז נשם עמוק ופלט את האוויר החוצה .
"אני יודע לאן ללכת !" הכריז והתחיל לרוץ .


תגובות (6)

המשך!

17/03/2014 18:30

אני ממש מקווה שאדם לא מת או משהו…
ו… פיצה!!!!!
תמשיכי ^^

17/03/2014 18:33

שאדם יהיה בסדר!!
תמשיכי!

17/03/2014 18:46

תמשיכייייייייי!!!!!!

17/03/2014 19:05

יאי! מאט!
תמשיכי!! ^^

18/03/2014 14:35

סיפור מושלם מושלם מושלם אני מציעה לך להוסיף קצת יותר דימויים אבל חוץ מזה תמשיכי במיידי עכשיו עכשיו!!!!!!
אדם… <3

18/03/2014 22:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך