Franz Vanilla
מה תיהיה החלטתה של לונה ? מה עובר לאיירי בראש ? כל זאת ועוד בפרק הבאה של השמיים שלך ... חחחחחח איך הפרק ? מקווה שאהבתם ^_^

השמיים שלך פרק 3

Franz Vanilla 07/03/2014 560 צפיות 6 תגובות
מה תיהיה החלטתה של לונה ? מה עובר לאיירי בראש ? כל זאת ועוד בפרק הבאה של השמיים שלך ... חחחחחח איך הפרק ? מקווה שאהבתם ^_^

השמיים שלך -פרק 3 :

לפתע , כשאני ופיטר עד על השביל באמצע הדרך לבניין העצום , הנער שהביט בי ראשון צעד לעברו של פיטר . "פיט , מה קורה ? מי זו ? תלמידה חדשה ?" הוא שאל והביט אל תוך עיניי , אני חייבת להודות מקרוב הוא נראה ממש טוב , שיערו היה חום ועיניו נצצו בכחול ,הוא היה שרירי אבל לא יותר מידי . הוא חייך עלי חיוך נחמד ואני השבתי בחיוך .
"אדם אתה לא זוכר שג'ראלד סיפר לכם על התלמידה החדשה " אמר פיטר .
אדם הקיש באצבעותיו כאילו זה אתה נזכר . "נכון , ו…. היא לא אמורה להיות השותפה של איירי או משהו , כי עם כן אני יכול לקחת אותה בכל מקרה אנחנו בדיוק תופסים קצת שמש אז … "
"זה בסדר , אני אראה ללונה את החדר שלה והיא תכיר את איירי כשהיא תחזור בכל מקרה נראה לי שלחברים שלך יקח קצת זמן להתרגל לרעיון של חברה חדשה בקבוצה " אמר פיטר במעין נימה ערמומית . הבטתי מעבר לכתפו של אדם , בחבורת הנערים ש'תפסו קצת שמש ' הוא לא נראה מאושרים . ממש לא רציתי להסתבך ביום הראשון שלי והם נראו לי קשוחים מאוד .
"עם זה בסדר פיט " אמרתי בשובבות מה , " הייתי שמחה ללכת עם אדם ולהכיר את השותפים שלי לספסל הלימודים , אני אחזור לחדר עם השותפה שלי " חייכתי .
על פניו של פיטר הייתה תערובת של בלבול ומבוכה .
"אני חושב שזה בסדר " הוא לקח את ידי נישק לגבה והלך משם עם המזוודות שלי .
"מה קורה כאן ?" שאלתי את אדם שנראה כאילו הוא עומד להתפוצץ מצחוק .
"אני פשוט לא יכול עם הבן הדם הזה הוא מצחיק אותי " אמר אדם ושיחרר צחקוק . נעצתי את עיניו בעיניו , הוא הרצין .
"מה קורה פה ? כלומר למה באת לכאן והצעת להכיר לי את החברים שלך ? אני לא מומחית בבתי ספר יוקרתיים אבל אני בטוחה שזה לא משהו ממש מקובל לעשות " ידעתי שנשמעתי תוקפנית אבל פגשתי בעבר אנשים כמו אדם , עם לא מדברים עליהם בתקיפות הם פשוט לא מקשיבים .
אדם בתגובה משך בכתפיו ," תשמעי פשוט רציתי לדעת מי הקורבן הבאה של פיט ו…אני לא יודע משהו בך נראה שונה , את לא מהעיר נכון ?"
הנהנתי . זה היה כל כך ברור ?
"ככה חשבתי , בכל מקרה בואי . החברים שלי סתם נראים מסוכנים אנחנו נחמדים כמו חבורה של כלבלבים " כלבלבי בולדוג אולי , חשבתי בליבי .
התחלנו ללכת לעבר בחבורה הרובצת על הדשה .
"חבר'ה , זו לונה … לונה מה ?" הוא שאל בלחש . גלגלתי את עיניי .
"אני לונה פיינג . מה קורה ?" ניסיתי להשמע חברותית ולא מפוחדת כמו שהרגשתי .
"אז את השותפה שלי לחדר , ברוכה הבאה לבריג' " אמרה נערה בעלת שיער אדום וארוך ועיניים ירוקות , צלקת קישטה את לחיה השמאלית . היא לא נראתה מאושרת במיוחד .
"מה קורה איתך איירי תתנהגי יפה ." אמרה נערה בעלת שיער בלונדיני עור בהיר ועניים ירוקות .
"מה שתגידי ,גריי " אמרה איירי ונשכבה על בטנה .
"אז היי , אני לילי אבל כולם קוראים לי גריי ,כמו ששמת לה " היא חייכה בביישנות , הצטערתי שהיא לא השותפה שלי במקום הלחוצה הזו , איירי . " זו אנבל ," היא הצביעה על נערה שהייתה שרועה על הדשא ושכבה על ביטו של משהו , היה לה שיער שחור וחלק עם פוני בובה שפס כחול היה שזור בו , פס שחור שתאם את צבע עינייה . " זה מאט החבר שלה " לילי צחקה והצביע על הנער של ביטנו שכבה אנבל . הוא נראה כמו אימו עם שיער שחור והמון חורים ברחבי הפרצוף .
כך זה נימשך לילה הציגה בפני לונה את גבריאל ,זואי ,ראג' וזאק . מקרוב כולם נראו נחמדים יותר,כולם מלבד איירי .
"בכל מקרה לונה בואי ותשבי איתנו יש עד קצת זמן עד ארוחת הערב ." אמר אדם והתיישב לצד חבריו . הבטתי בשביל שהוביל אל הבניין ואז בחבורה שנראתה נחמדה למראה , וקיבלתי החלטה .


תגובות (6)

תמשיכייי
ויאיי הכנסת את הדמות שלי :)

07/03/2014 20:43

נשמע כמו סיפור ממש מעניין!
יש כמה שגיאות כתיב, אבל לא משהו נורא :)
מחכה להמשך! D:

07/03/2014 21:00

תמשיכי

07/03/2014 21:08

נאי מודעת לשגיעות ואני מצטערת על זה פשוט יש לי דיסלקציה אז סורי מראש ותודה ^-^

07/03/2014 21:10

יאי!!! הוספת גם את אדם וגם את לילי! (בסיפור שלפני זה כתבת שיש עבורו תכניות! (וגם "עעחעחעחעחע P:"….))
תמשיכי מהר!!

07/03/2014 21:13

תמשיכייכיכיכייכי!!!!

07/03/2014 23:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך