Franz Vanilla
היווווש חבר'ה , תשמעו בגלל שהיום שבת והכל החלטתי לעשות ספיישל אז ככה זה הולך כל שלש תגובות אני מעלה עד פרק :) ובנוסף תהיה גם שאלה ואתם תחליטו איך הסיפור יתנהל אזזז איירי תתגלה כאדם נחמד ומתגונן או שהיא תעשה ללונה את המוות ? בחירה שלכם . שלוש תגובות ואני ממשיכה ^_^

השמיים שלך פרק 4

Franz Vanilla 08/03/2014 543 צפיות 3 תגובות
היווווש חבר'ה , תשמעו בגלל שהיום שבת והכל החלטתי לעשות ספיישל אז ככה זה הולך כל שלש תגובות אני מעלה עד פרק :) ובנוסף תהיה גם שאלה ואתם תחליטו איך הסיפור יתנהל אזזז איירי תתגלה כאדם נחמד ומתגונן או שהיא תעשה ללונה את המוות ? בחירה שלכם . שלוש תגובות ואני ממשיכה ^_^

השמיים שלך -פרק 4 :

"את די מגניבה בשביל ילדת כפר " אמר אדם בקול משועשע .
השמע הייתה בערך שבע בערב אבל בגלל שהשעון הוא שעון קיץ היו עד קרני שמש חמימות . כל החבורה הייתה בדרכה לחדר האוכל ואני האדם היינו במאסף .
"אני שמחה לשמוע שאתה חושב ככה " חייכתי . לא ממש ידעתי מה לומר , כלומר הוא בא לרדת עלי הוא משהו ?
"תגידי למה את פה ?" הוא שאל אחרי שתיקה קצרה . פי התייבש לא ידעתי מה לומר .
"אני … סבתא שלי שלחה אותי לכאן , זה … זאת הייתה בהקשה של אמא שלי לפני שהיא – " לא יכולתי לגמור את המשפט אדם נגע בכתפי קלות , הרמתי את מבט אל עיניו התכולות .
"זה בסדר ,לונה . את תראי יהיה לך ממש מגניב כאן ואיירי -"
"היא נורא מפחידה אותי , אני לא יודעת איך אני אסתדר איתה . היא בטח תנסה לרצוח אותי בלילה או משהו " אמרתי . אדם פלט צחוק .
"היא לא כל כך מפחידה , פשוט קשה לה להתרגל לאנשים אני בטוח שבעד שבוע כר לא תוכלו להיפרד אחת מהשנייה " הוא אמר בחיוך .
עם היא לא תהרוג אותי עד אז , חשבתי בליבי .
"בכל מקרה אני בטוח שתשתלבי כאן מצויין אפילו שאת מהכפר " אמר אדם שנייה לפני שנכנסנו דרך דלת צדדית אל תוך הבניין הענק . נשימתי נעצרה ולכן לא הספקתי לענות לו .
פנים הבניין היה צבוע כולו בצבע קרם , שולחות עגולים וכיסאות עור שחורים היא מפוזרים לידם , בצד השמאלי של חדר האוכל היה בר סלטים וגם מנות מוכנות , הבטתי בפליאה באדם ובשאר בחבורה שנכנסו בשלווה לחדר העצום והרועש . וואו המקום הזה היה ממש שונה מחדר האוכל בבית הספר שבכפר .
"הכל בסדר לונה ?" זו הייתה לילי . היא חייכה אלי בעידוד .
"כן אני פשוט -פשוט בהלם המקום הזה עצום " אמרתי עדיין בהלם .
"זה בסדר גם אני הרגשתי ככה בפעם הראשונה שלי כאן את תתרגלי " הפעם זו הייתה גבריאל , היא התייצבה משמואלי וכרכה את זרועה בזרועי ."בואי מכאן לשולחן שלנו "היא הובילה אותי אל שולחן שהיה ממוקם בדיוק באמצע חדר האוכל . "מכאן אפשר לראות את כל מה שקורה " היא לחשה וצחקקה .
בתיישבתי בינה לבין זאק שהתגלה כבחור חנון ומתוק .
למרות שארוחת הערב התנהלה בצורה די מדהימה פחדתי ממה שהולך לקרות אחריה , כשהצתרך ללכת לחדר שלי .


תגובות (3)

זה פרק יפה למרות שיש שגיאות , אני הבנתי את הסיפור למרות השגיאות , אשמח עם תמשיכי מדרגת לחמש

08/03/2014 11:44

פרק ממש יפה. אני אוהבת שהעלילה מתקדמת בקצב איטי ולא מהיר מדי.
אני אומרת שבהתחלה איירי תעשה לה את המוות, אבל אז תתגלה כאדם מתגונן, אבל מתוק P:

08/03/2014 12:25

אדם! :)
תמשיכי!!

08/03/2014 12:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך