Franz Vanilla
אוקיי 3 תגובות ואני ממשיכה אבל תתייחסו לשאלה . האם לונה תצא לטיול לילי ותפגוש את ---- או שהיא תלך לישון ותקום מחר בבוקר ואז.... הבחירה שלכם תחליטו ^_^

השמיים שלך פרק 5

Franz Vanilla 08/03/2014 632 צפיות 5 תגובות
אוקיי 3 תגובות ואני ממשיכה אבל תתייחסו לשאלה . האם לונה תצא לטיול לילי ותפגוש את ---- או שהיא תלך לישון ותקום מחר בבוקר ואז.... הבחירה שלכם תחליטו ^_^

השמיים שלך -פרק 5 :

"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב " איירי נבחה עלי ברגע שרגלי דרכה בחדר . "אני לא רוצה לשמוע אותך , לא רוצה לראותו אותך ולא להריח עם לא תתקרבי עלי לא יהיו לנו שום בעיות אני ברורה ?" לא היה משהו שרציתי יותר מלענות לה . אבל פשוט הנהנתי . לא רציתי בעיות עם הפסיכית הזאת.
"יופי עכשיו עם תסלחי לי אני הולכת להתקלח " היא יצאה מהחדר וטרקה את הדלת אחריה .
דמעות החלו לרדת מעיניי .למה היא כל כך רעה עלי ?
בלי לחשוב פעמיים שלפתי את הטלפון הנייד שלי מהכיס האחורי בגינס שלי וחייגתי לאמבר . שלושה צלצלים נשמעו ואחריה קולה המוכר נשמע באוזני .
"אחותי אני כל כך מתגעגעת עליך . את לא מאמינה אני מרגישה שעזבת ליפני שנים " היא אמרה לתוך הטלפון .
"את פשוט לא מבינה מה קורה פה אמ " אמרתי בבכי .
"מה קרה אחותי ?" היא שאלה במינה מודאגת .
"השותפה שלי היא … היא נוראית אני … זאת אומרת כבר פגשתי כמה חברים ממש מגניבים אבל היא פשוט …." לא יכולתי להמשיך קולי נשבר מרוב בכי כשחשבתי על כך שאצטרך לבלות שנה שלמה באותה החדר איתה .
"ואיי אחותי אני כל כך מצטערת . אני בטוחה שזה ישתנה " ידעתי שהיא אומרת את זה רק כדי להיות נחמדה . "חוץ מזה עם המצב יהיה גרועה יותר תמיד תוכלי לבקש העברה או משהו לא ?" קיוויתי שהיא צודקת .
"אחותי אני מתגעגעת ברמות ו… את לא תאמיני איפה אני עכשיו " היא אמרה בערמומיות .
"איפה ?" שאלתי בסקרנות ובמשיכת אף .
"סבתא אליסיה יש כאן משהי שרוצה לדבר איתך " צעקה אמבר . ליבי התמלא התרגשות , כלומר זה נכון שראיתי את סבתא היום בבוקר אבל הרגשתי כאילו לא ראיתי אותה כבר שנים .
"לונה יקירה שלי " ידי רעדו כששמעתי את קולה "אני כל כך מתגעגעת אליך . הבית כל כך שקט בלעדייך למרות שאמבר הייתה פה כל היום ודאגה לעשות הרבה רעש "
"היי שמעתי את זה " צעקה אמבר .
צחוק נפלט מיפי , לא משנה עד כמה החברים בבריג' יהיו מגניבים שום דבר לא יתקרב לשטויות שלי של סבתא ושל אמבר .
"סבתא אני גם מתגעגעת מאוד " אמרתי כשחיוך על פני .
"לילה טוב יקירתי "אמרה סבתא שלי בקולה הרגועה .
"לילה טוב סבתא ותמסרי גם לאמבר " חייתי וניתקתי את הטלפון .
נשכבתי על מיטתי וחייכתי אל התקרה .
"אני הולכת לישון אל תפריעי לי " הכריזה איירי ברשעות ונכנסה למיטתה בקצה השני של החדר .
יהיה בסדר , יהיה בסדר . המשכתי לומר לעצמי שוב ושוב .


תגובות (5)

תמשיכי! ו.. אני לא יודעת!!!!
תחליטי לבד!! :)

08/03/2014 14:09

זה מדהים !! את כותבת ממש טוב !!!
ואיירי ממש רעה ;-;
תמשיכי !!!

08/03/2014 17:22

שלונה תצא לטיול ליילי! תמשיכי!

08/03/2014 20:55

גודס, אני פשוט לא מאמינה שלא ראיתי שהעלת פרקים. אני כזאת עיוורת!!
ואני ממש אהבתי אצ הסיפור שלך, הוא ממש מעניין!!
ושלונה תצא לטיול לילי! ותמשיכי!

08/03/2014 23:04

תמשיכי!!!!

09/03/2014 14:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך