Franz Vanilla
וואו איזה פרק חחחחח סורי ששניתי את הדמויות שלכם . אם זה לא מתאים תגידו לי . וסורי שזה לקח הרבה זמן פשוט פתאום הווצאפ שלי החליט להיות עמוס . בכל מקרה סורי ותהנו עם יש לכם שאלות או משהו תרשמו לי :))

השמיים שלך פרק 7

Franz Vanilla 09/03/2014 590 צפיות 3 תגובות
וואו איזה פרק חחחחח סורי ששניתי את הדמויות שלכם . אם זה לא מתאים תגידו לי . וסורי שזה לקח הרבה זמן פשוט פתאום הווצאפ שלי החליט להיות עמוס . בכל מקרה סורי ותהנו עם יש לכם שאלות או משהו תרשמו לי :))

השמיים שלך – פרק 7 : "ילדים מחוננים וזה… "

המשכתי להתקדם לאיתי בתוך היער תוך כדי כך שאני עוקבת אחרי המוזיקה . זה היה נשמע קצת כמו רגאיי , איתי ושוחף , קיצבי ומשחרר . כמו גלים שעברו דרך כל שריר ושריר בגופי .
"אתה פשוט לא נורמאלי אדם …" זיהיתי את הקול ששמעתי , זו הייתה זואי והיא נשמעה … מוזר .
התחבאתי בין כמה שיחים ומיד הבנתי מה קורה .
החבורה שישב על הדשא קודה , החבורה שאיתה אכלתי ארוחת ערב , לקחה חלק לא קטן במסיבת טבע . היו שם כמה בקבוקי שתייה וידעתי שהרחתי מריחואנה , מי יודעה במה עד הם השתמשו ?
ידעתי שאני חייבת לברוח , לשכוח מכל מה שראיתי . מה הם יעשו עם הם ידעו שראיתי אותם ?
המשכתי להביט בחבורה שרקדה לצליליה המקפיצים של מוזיקת הרגאיי , כולם היו שם , אנבל ומאט רקדו יחד , זואי הייתי עם אדם וזאק אלכס רוג' גבריאל ולילי הקימו מעין מעגל מצומצם ושלבו את הרגאיי עם ברקדיינס . כולם היו שם מלבד איירי .
כבר התחלתי ללכת לאחור , לברוח ולנסות לשכוח את המחזה שראיתי . ואז זה שוב קרה , ענף קטן נשבר תחת רגליי .לא היה משהו שרציתי יותר מאשר שהאדמה תבלה אותי .כולם נידרחו ואדם צעד אל המקום שממנו נשמע הרעש , המקום שבו התחבאתי .
"לו -" הוא החניק שיהוק , "לונה . זו את ?" הוא התקרב עד יותר .
"אני … לא ראיתי כלום , אחלה של מוזיקה דרך אגב " כל כך ניסיתי להשמע אמיצה .
"זה בסדר אנחנו רק מבלים . את יודעת קשה להיות מחוננים " הוא חייך אלי חיוך כובש שמחתי שהוא לא כועס . "רוצה להצטרף ?" הוא שאל והושיט את ידו לעברי .
באותה מאית שנייה נראה שהמוזיקה שתקה וקול הצרצרים לא נשמע , נראה היה כאילו אור הירח מכוון על שניינו כמו זרקור באיזו הצגה קיטשית .
"אני לא … "פחדתי לומר את המילים , שלא לדבר על העובדה שזה בטח סופר לא חוקי לעשן מריחואנה בבית הספר .
"גפ אנחנו לא פשוט … בדיוק נגמרה תקופת המבחנים והיינו חייבים חגוג איך שהוא . בכל מקרה לרוג' יש קשרים … " הוא פלט גיחוך " והנה אנחנו כאן " הבטתי אל תוך היער , מהמקום שממנו באתי , ואז אל קרחת היער שבה עמדו כל החבורה וחייכו חיוכים מגוחחים .
"מה יקרה עם יתפסו אותנו ?" שאלתי כך שרק אדם יכול לשמוע .
"לא יתפסו , בואי איתי לונה " לא יכולתי לעמוד בפיתוי היה משהו כאילו ממכר בקולו .בלי לחשוב יותר מידי בתרוממתי על רגלי ונכנסתי בעקבותיו אל תוך קרחת היער .


תגובות (3)

הפרק ממש יפה ><
ואני דורשת ממך להמשיך עוד פרק!! דורשת!
ותמשיכי!

09/03/2014 19:54

תמשיכייייייייייייי

09/03/2014 20:07

ממש יפה. הכתיבה שלך ממש טובה :)
מחכה להמשך! D:

09/03/2014 21:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך