Franz Vanilla
זה קצר אבל רק בגלל שזה חלק א את חלק ב אני יעלה מחר כי אני רוצה לכתוב את הפרק הראשון של פרוייקט פיוז'ן ריאכטור אשמח עם תקראו גם אותו . תהנו :)

השמיים שלך פרק 9 חלק א'

Franz Vanilla 11/03/2014 613 צפיות 3 תגובות
זה קצר אבל רק בגלל שזה חלק א את חלק ב אני יעלה מחר כי אני רוצה לכתוב את הפרק הראשון של פרוייקט פיוז'ן ריאכטור אשמח עם תקראו גם אותו . תהנו :)

השמיים שלך -פרק 9 : "יותר מידי טובה "

"תסביר לי שוב מה קרה ,אדם " קולו של פיטר היה חמור , ידעתי שהסתבכתי .
אני לא זוכרת הרבה ממה שקרה אחרי שאדם דחף לפי את האקסטזי המחורבן , זה כאילו הכל היה חלום . קודם הראייה שלי נעלמה ואז חזרה , אחר כך היא נהייתה מטושטשת וחזה , יכולתי להריח הרבה יותר טוב ולשמוע יותר טוב , ידעתי שגם חוש הטעם לי השתפר . הייתי עדיין בזרועותיו של אדם כאשר איירי נכנסה לכרחת היער כשהיא מחזיקה פנס … לא , זה לא היה פנס , זה היה יותר כמו לפיד רק שלא היה שום מקל שממנו בערה האש , אחרי רגע פירט נכנס גם הוא לקרחת היער . כולם הכלו לצעוק בבהלה .ראשי הסתחרר וכל מה שרציתי היה לישון .
כשהתעוררתי בבוקר הייתי במיטה בחדר המשותף שלי עם איירי , היא לא הייתה שם והחדר היה שקט לגמרי . ראשי כאב , כנראה שככה מרגיש אדם שהשתמש באקסטזי ביום למחרת .
עיסית את רקותיי ופתאום נשמע דפיקה בדלת .
"מי שם ?" קראתי בקול עמוק .
הדלת נפתחה ונסוגתי מיד . " זה בסדר לונה , אני רק רוצה לדבר " פיטר התיישב בקצה מיטתי , הוא נראה עצוב ועייף . "לונה מה קרה אתמול בלילה ?" הוא שאל .
"ישנתי , כלומר כן איירי היא לא בדיוק השותפה הכי נחמדה שיש אבל אני בטוחה שנסתדר " אמרתי מיד . זה היה מוזר בחיי לא שיקרתי כל כך בקלות .
"אני מבין אבל זה לא מתאים כל כך לגירסה של אדם " הוא אמר בהסח דעת .
"מה הוא סיפר לך ?… זא-זאת לא הייתי אני " עכשיו התחלתי לגמגם .עיניו של פיטר נפתחו .
"ידעתי שקרה משהו " הוא הכריז בניצחון. "את מבינה לונה , בגלל זה לא רציתי שתסתובבי עם אדם והחבורה שלו . הם ילדים טובים אבל בכל פעם שיש משהו חדש בפנימייה הם חייבים לעשות עליו רושם . אז תספרי לי מה קרה " ביקש פיטר שוב . הכל היה מטושטש .
"לא קרה שום דבר " אמרתי בקול חלול . למרות שאדם יצא דוחה לא התכוונתי לדפוק אותו , מי יודע מה הוא עד יכול לעשות ….
"אני מבין " הוא אמר מהורהר . " לונה בואי איתי לחדר המנהל לחקירה " קולו היה קשוח .
כל כך הסתבכתי , חשבתי בליבי .


תגובות (3)

מנמנמנמנ. תמשיכי!

11/03/2014 20:02

גררררררררררר
תמשייכיכייככייכיכייייי

12/03/2014 15:42

אויי לא הגבתי די הרבה זמן…
תמשיכי, אני במתח!

12/03/2014 16:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך