השער אל האבדון-פרק 2

20/06/2013 639 צפיות 2 תגובות

היא הלכה והלכה,היא פסעה בעדינות עלפני ההר התלול,עם הזמן כבר התחיל להחשיך ולאט לאט החל לרדת גשם..ברקים ורעמים הכו ללא רחמים בצלע ההר החשוף.גרייס פחדה..היא החליטה-עליה למצוא מערה שבה תוכל להתחבא עד שהסופה תיגמר,היא הסתכלה סביבה במבט מפוחד,חיפפשה מערות..ואז היא ראתה..את האור..היא הרגישה כאב עז..כאילו משהו ענק הכה את גבה..היא נחבטה על הקרקע..כנראה,חסרת חיים.באותו הזמן,בביתה,חיכתה לה אחותה הגדולה-קים..היא הייתה מפוחדת..לחוצה…היא חששה לגורלה של גרייס,היא עמדה ליד החלון והביטה על ההר הגדול והמסוכן..במבט מלא תקווה..תקווה שאחותה הקטנה לא נמצאת שם*…צד אחד בה האמין לשקר של גרייס,האמין שהיא אכן אצל ליז,חברתה הטובה….אבל הצד האחר רצה להאמין לה,הוא ידע שגרייס נמצאת על ההר.קים רצתה להשתיק את הצד השני,המעיק,להעיף אותו מעצמה..היא רצתה להיות בטוחה שגרייס לא שיקרה לה.."Shut-up!!" צעקה קים על הצד האפל שבתוכה,היא צנחה על הספה הישנה שעמדה בסלון הקטנטן ומחתה דמעות מעיניה..לפתע היא התקשתה לנשום..היא ראתה את הוריה..שמתו לפני חודשיים…
"mom?dad?" לחשה קים..מילותיהם האחרונות הדהדו בראשה,הוריה אמרו לה לשמור על גרייס..להגן עליה..וכרגע,קים נכשלה..
"i'm sorry" אמרה קים ונפלה על ברכיה,היא התהפכה על גבה ובהתה בצבע התקלף מתקרת הסלון.לפתע,היא שמעה דפיקה בדלת,
"that is grace" חשבה קים,ומיד הצתייר חיוך על פניה פניה הרטובות מדמעות.היא פתחה את הדלת,היא לא ראתה שם את גרייס זה היה..


תגובות (2)

???

20/06/2013 07:39

מה "???"

20/06/2013 10:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך