צבי 4000
מה לעשות שאני אוהב שלגיבור קוראים על שמי

השער 1: פלישה פרק 1

צבי 4000 07/08/2015 1054 צפיות 4 תגובות
מה לעשות שאני אוהב שלגיבור קוראים על שמי

זה היה יום רגיל.. עד שהפלישה התחילה.
קודם כל קוראים לי אביעד. אני בן 15 ודי אוהב היסטוריה. למשל, כשהיה לנו בגרות בהיסטוריה אני היחיד בשכבה שהוציא יותר מ90. יום אחד השכבה יצאה לטיול בהר מסוים בצפון הארץ. האוטובוס עצר בקרחת יער."דווקא היום טיול" רטנתי כאשר התישבנו על סלע בשביל הסבר על המקום. אנחנו לא כיתה גדולה. סך הכל רק 7 תלמידים בכיתה שלנו: שישה נערים ונערה אחת."המורות אף פעם לא עושות לנו כיף. זה הטיול השלישי שיצאנו אליו במשך כל השנה" אמר עומר. עומר הוא בן 14 וחובב גיימר מושבע. פעם הייתי בבית שלו והיה לו כמעט 20 משחקים חדשים במחשב."לפחות אנחנו נהיה בצימר בגולן. שמעתי שהבית ספר חסך בשביל זה גם מהטיול של שנה שעברה" אמרתי."ששש. אתה לא רואה שהמורה מדברת" אמרה זואי. העפתי בה מבט. היא בת 15 וחודש מתחתי. משום מה היא ענדה היום טבעת יהלום. הייתה רק פעם אחת שראיתי אותה עונדת את הטבעת: ביום בו חדר המורים של הבית ספר עלה באש. זה לא בישר טובות. היא הייתה לבושה במכנסי גינס שהגיעו לה עד הברכיים וחולצה לבנה. השיער שלה היה בצבע חום עם תלתלים שגלשו עד לכתפיים."אם נלך עוד כמה קילומטרים נגיע לחמת גדר. יש שם כמה מבנים מהתקופת הרומית אבל היום אנחנו הולכים לנקודת תצפית על ים הכינרת" המורה אמרה."עכשיו בוא נזוז. יש לנו רק עוד כמה דקות עד שנצטרך לעלות לאוטובוס שיקח אותנו לצימר. התחלנו לעלות במעלה ההר. סך הכל השכבה הייתה בסביבות 70 תלמידים אז היה די צפוף. בדרך היו כמה תלמידים שמעדו והיו צריכים פלסטר. בסופו של דבר הגענו לפיסגת ההר. היה שעת שקיעה אז הים היה בצבע אדום."נכון שהנוף מפה נפלא?" שאלה המורה."כן המורה" אמרו כל התלמידים בשיעמום. היה ברור שהם לא אוהבים לצאת לטיול אבל אני אמרתי את זה בהתלהבות קצת. ליד הכינרת נמצאת העיר טבריה. זו עיר שבתקופה מסוימת שלטו בה הצלבנים ואחר כך המוסלמים. הים משך את תשומת ליבי משהו אחר. באמצע הים נקודה של אש בערה בעוצמה. הרמתי את ידי."כן אביעד" המורה נתנה לי את רשות הדיבור."אני חושב שכדאי שנסתכל על הים" אמרתי. המורה הסתובבה. "אין שום דבר מרתק" אמרה המורה. 'מוזר' חשבתי לעצמי כאשר התקרבתי לתצפית על הים."הייתי משונכע שראיתי נקודת אש" אמרתי. בול הכאשר המורה הסתובבה לעברנו הנוקדה חזרה. הוצאתי את האייפון שלי וצילמתי את נקודת האש. בזמן שהלכנו לכיוון האוטובוס הסתכלתי על התמונה שצילמתי."משהו פה מוזר" אמרתי לעצמי כאשר עשיתי תקריב של התמונה. 'כנראה איזה תופעה נדירה' חשבתי לעצמי והחזרתי את האיפון לכיס. עלינו לאוטובוס ונסענו לצימר.

הירח טיפס בשמיים במהירות. בזמן שכל כיתה עשתה "על האש" אני בדקתי שוב את התמונה ההיא. פתאום ראיתי משהו שלא ראיתי קודם לכן בתמונה. נקודת האש הייתה בעצם מעגל של אש עם סמל של כוכב בוער. הרמתי מבט וקלטתי את זואי חומקת אל היער בלי שאף אחד רואה. משום מה החלטתי לעקוב אחריה. החזרתי את האיפון לכיס ורצתי בעקבותיה לתוך היער


תגובות (4)

אז… שום דבר לא באמת קרה בפרק, והוא לא תופס את הקורא. שזה הדבר הראשון שאמור להיות בסיפורים בהמשכים באינטנרט. הדבר השני, מספרים קצרים כותבים במילים(15=חמש עשרה, 14=ארבע עשרה), אלא אם כן זה תאריכים או שעות.
עכשיו, כיתה של 7 ילדים? לא קיים. איפה המלווה? תמיד יש מלווה בחיק הטבע. 15 ו-14, אז איך בגרויות? למה הדמות הראשית אצלך עושה דברים סתם? אתה לא יכול לצפות מאיתנו לקנות את זה. לכל דבר יש מוטיבציה לגיטמית מאחוריה.

13/12/2016 23:53

דבר ראשון: יש דבר כזה. כנראה אף פעם לא שמעת על כיתה תקשורת או כיתה מיוחדת. דבר שני זה כיתה י לא יב דבר שלישי אף אחד לא קבע שהאקשן חייב להגיע בפרק הראשון

14/12/2016 12:51

    אף פעם לא אמרתי אקשן, אמרתי שאתה צריך לתפוס את הקורא. אתה יכול לעשות את זה בדרכים אחרים, כמו מסתוריות(לא כמו שעשית), פחות INFO DUMP לא מעניין על הדמויות וכו'.

    14/12/2016 13:39
dek dek

נחמד. הכתיבה ממש יפה ולא היו מילים מיותרות. לפי דעתי או שהפרקים יהיו יותר ארוכים או שהעלילה תתפתח קצת יותר. בכללי יפה… בהצלחה

18/01/2017 19:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך