צבי 4000
מצטער שלקח לי הרבה זמן. היה לי מחסום כתיבה רציני

השער 1: פלישה פרק 19

צבי 4000 01/01/2018 578 צפיות אין תגובות
מצטער שלקח לי הרבה זמן. היה לי מחסום כתיבה רציני

אם נאבין היה יכול לנחש הוא היה אומר שמשהו רע עומד לקרות. המסוק טס מעל העיר מודיעין כשנאבין הרגיש משיכה בבטן. משהו אמר לו שזואי נמצאת במודיעין (למרות שהוא לא ידע איך היא הגיעה לשם כל כך מהר אלא אם הפורטל הנחית אותה כאן)
"אתה בטוח שהיא כאן?" שאל אביעד."אם שליט הלילה הנחית אותה כאן משהו בטח היה קורה"
המשיכה בבטן התחזקה כשהמסוק חלף מעל לקניון מודיעין. רעד עבר במסוק."המפקד!. משהו משתלט על המערכות במסוק"."זה לא משהו" אמר ויקטור והביט דרך המשקפת."אלא מישהו" נראה היה שויקטור עלה על משהו. מר אריה הרים משקפת נוספת והשקיף לכיוון שאליו הסתכל ויקטור."זאת היא". עכשיו שהמסוק כבר לא היה כל כך גבוה נאבין הבחין בזואי. היא ישבה ליד ספסל בכניסה לקניון ופשוט חיכתה להם.
"משהו ממש לא בסדר כאן" ויקטור אמר.
"לא אמרת ששליט הלילה הטיל עליה כישוף?" הוא שאל את נאבין והוא הנהן.
"אוקי, תנחית את המסוק על הגג של הקניון" מר אריה אמר לטייס והוא התחיל להתכונן לנחיתה "אביעד ונאבין, אתם יורדים למטה. שאר החיילים תאבטחו אותם מהגג. אם אתם רואים שדים תרגישו חופשי לירות בהם"."כן המפקד!" החיילים קראו. המסוק נחת על מנחת המסוקים שעל הקניון.

לקח לאביעד ולנאבין כמה שניות עד שהם מצאו את דלת הכניסה למדרגות החירום אבל זו הייתה נעולה אז נאבין פתח פורטל שצידו השני היה ברחבה של הכניסה לקניון. חוץ מהם ומזואי לא היה שם איש. החיילים תפסו עמדות על הגג וטענו את רובי האם 16 שלהם, שלכל אחד מהם חובר מיכל עם חומר ה"פלנקס".
הם התקרבו לעברה וזואי לא הפגינה שם רגש. נאבין הרגיש שוב פעם את המשיכה בבטן שהוא הרגיש קודם. לפי המבט של אביעד נראה שגם הוא מרגיש את זה.
"אז מה עושים עכשיו?" שאל אביעד" איך שהוא אמר את זה זואי קמה.
"הגעתם בדיוק בזמן" היא אמרה אבל הקול שלה היה נשמע מוזר קצת. העיינים שלה זהרו בצבע סגול והטבעת שלה גם כן זהרה באותו צבע."חיכיתי לכם" היא אמרה .נאבין התקדם עוד כמה צעדים לעברה ואז הקרקע החלה לרעוד.
"זה אף פעם לא מבשר טובות" הוא אמר."כדאי שתחזור". אבל נאבין לא שמע אותו, נדמה היה שהקול שלו מגיע מרחוק. הוא עצר."מה קרה?" היא שאלה וקולה נהיה יותר מרגיע ממוזר. הוא התקדם עוד צעד אחד ואז פתאום הכל היטשטש

אביעד ראה את המלכודת בפעולה. בניגוד לנאבין הוא לא שמע אותה אבל שם לב שנאבין לא שומע אותו כשהוא קרא אליו. כשנאבין התקרב אליה מספיק הוא ראה שאדים, כמו אלה שיצאו מגופו של שליט הלילה נאספים סביב נאבין. האדים הסתירו אותו לגמרי ואביעד לקח צעד אחד לאחור ליתר ביטחון. פתאום כל האדים נשאבו לטבעת של זואי ונאבין קרס. היא יישרה מבט אליו.
"עכשיו אפשר להתחיל" את המשפט הזה אביעד שמע בבירור. היא התחילה להשתנות. הגוף שלה נהיה סגול וגדל. כנפים יצאו לה מהגב. הבגדים הרגילים שלה השתנו לשריון שחור וקסדה הופיעה על ראשה. חנית הופיעה לה בידה ואביעד קלט שזאת הישות הסגולה שהתערבה בקרב נגד לין בין. "זואי?" הוא שאל בחשש.
"היא לא יכולה לשמוע אותך" נשמע קול בראשו. אביעד זיהה את הקול.
"אני חשבתי שאתה אוהב לעשות את הדברים שלך לא כך לין בין? הוא שאל.
"לא במקרה זה" הוא אמר. "אמרתי לך לא לא להיכנס לעסק נכון?" הוא שאל."אבל אתה לא הקשבת. אני מציע לך פעם אחת אחרונה: היכנע!" הוא צעק את המילה האחרונה ואביעד הרגיש כאילו כדור אש נכנס לו בבטן. הוא קרס על הברכיים. הראייה שלו היטשטשה אבל הוא היה יכול לשמוע את צעדיה של הישות הסגולה. היא התקרבה לעברו והוא שמע קול של להב מתרומם.
"תן לי לנחש. אתה מסיח את דעתי עם כאב הבטן הזה ואז היא נועצת לי את החנית בגב" אביעד אמר.
"לפחות אתה מגלה עניין בתוכנית שלי. זואי אפילו לא רצתה לשמוע ונאלצתי להשתלט עליה".
"אז בשביל זה גרמת לה לעלף את נאבין" אביעד אמר וניסה לקום.
"היה הרבה יותר קל אם גם אתה הייתה נופל בפח אבל לא משנה". בשלב זה הוא שמע את הישות הסגולה עוקפת אותו במעגל.'אם החיילים למעלה למה הם לא יורים' הוא חשב לעצמו.
"מחשבה מצוינת" לין בין אמר ואביעד הופתע.
"חשבת שרק המסדר הלבן מסוגל לקרוא מחשבות?. כל מה שהם יודעים, הכל זה כשפים וקסמי גיהנום" הוא אמר. "הם לא זזים בגלל בועת הזמן שיצרתי. רק אתה והישות הסגולה מסוגלים לזוז. כל השאר קפואים ועד שזה יגמר אתה ונאבין כבר תהיו מתים אבל אצלך אני מזהה פונטציאל גבוה מאוד. כדור האש הענק שזימנת בקרב מולי היה מרשים מאוד ולכן אני מציע לך ברירה" הישות הסגולה כבר עמדה מאחוריו.
"אם תסכים אני אקח אותך ואלמד אותך את כל כשפי הגיהנום שאני יודע וברגע שתהיה מוכן, נפיל את הקיסר ונשלוט ביחד בגיהנום ובמה שיוותר מכדור הארץ".
"הצעה נחמדה, תן לי שניה לחשוב" במהלך כל השיחה אביעד התרכז בטבעת של המסדר הלבן שענד על ידו הימנית ותיעל אליה אנרגיה עד שזו החלה להתחמם."תן לי לשאול אותך משהו לין בין" אביעד אמר."כל דבר" הוא השיב
"אם אתה יודע כל דבר שאני חושב עליו אתה בטח תדע מה הולך לקרות עכשיו" לין בין השתתק ואביעד שמע את הישות הסגולה מנחיתה את החנית. פתאום הראיה שלו חזרה להיות נורמלית והוא הניע את היד במהירות שיא וגרם ללהב של הישות הסגולה להינעץ בטבעת ולא בו. הטבעת הגיבה ושילחה גל אנרגיה זהוב שגרם לישות הסגולה למעוד לאחור ולהתרסק על הרצפה. גל האנרגיה גם שבר את עצירת הזמן של לין בין. לאחר כמה שניות כשאביעד ווידא ששום דבר אחר לא קרה הוא קם ואז גילה שהטבעת שלו פשוט התפוררה אבל לא היה לו זמן לדאוג לזה. הוא שמע את נאבין מתעורר
."מה קרה פה הרגע?" הוא שאל. אביעד הרים מבט וראה את מר אריה ו-ויקטור יוצאים דרך הדלתות של הכניסה לקניון.
"מה זה היה?" שאל מר אריה."עצירת זמן" אביעד אמר וגרם לכמה מבטים מופתעים."וואו. לין בין נהיה רציני" אמר נאבין וקם על רגליו. ואז הוא שם לב לישות הסגולה.
"אוקי, תגיד שהוא השתלט עליה ולא שהיא הפכה לזה בזמן שניסתה לחסל אותך. בזמן שאביעד הסביר לנאבין, למר אריה ולויקטור מה קרה הישות הסגולה החלה להתכווץ ולהשתנות בחזרה."כדאי שניקח אותה לבסיס" קטע ויקטור את אביעד."ונעוף מפה לפני שכל העיר תתחיל לשאול מה קרה פה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך