השער 1: פלישה פרק 2

צבי 4000 07/08/2015 957 צפיות אין תגובות

~אביעד~ עקבתי אחרי זואי עד לאותה קרחת יער שבה עלינו לתצפית על היכנרת. זואי הסתכלה סביב כדי לראות שאף אחד לא עוקב אחריה והוציאה חפץ כלשהו. קלטתי שזה הטבעת שהיא ענדה בטיול. היא הניחה אותו על הרצפה והוציאה מהכיס צמיד מוזהב שבמרכזו נח לו אבו חן לבנה. היא כיוונה את הצמיד מול הטבעת ומלמלה משהו שלא שמעתי אותו. הצמיד ירה קרן של אור אל הטבעת והוא התחיל להקרין דמות של גבר זקן עם מטה קוסמים."מה ראית?" הזקן שאל."ראיתי נקודה של אש בוערת במכרז הכינרת אבל חוץ מזה לא ראיתי שום דבר" אמרה זואי."זה התחיל" הזקן ליטף את זקנו."תנסי להתרכז. אולי ראית עוד משהו שאת לא זוכרת כרגע?"."לא, חוץ מהנקודה לא ראיתי שום דבר" אמרה זואי.'הם מדברים על אותה נקודה שראיתי בטיול' אמרתי לעצמי.'אז אולי זה לא היה תופעה נדירה מה שראיתי שם'."אני מעביר אותך למקדש שלי כדי שנדבר פנים אל- הוא לא הספיק לסיים את המשפט וכדור אש פיזר את ההקרנה. זואי מיהרה לקחת את הטבעת ולהסתיר אותו בזמן שלוחם אדום עור עם סמל של כוכב בוער במגן הכתפיים שלו ושריון מאיים שכיסה את כול גופו הופיע מול זואי."טרקס, אתה אף פעם לא מאכזב" אמרה זואי."היכנעי או שתושמדי" שאג טרקס ושלף חנית אדומה שבערה באש סגולה. זואי רק שלפה חנית לבנה ומיד שריון לבן כיסה את גופה."הסמל נראה לי מוכר מאוד" חשבתי לעצמי והוצאתי את האייפון. זואי וטרקס התחילו להילחם בקרב של קסמים וחניתות. איכשהו הצלחתי לצלם את הסמל ומצאתי באיטרנט רק מילה אחת:"גיהנום".'לא יכול להיות' אמרתי ובטעות דרכתי על ענף שבור. למרבה המזל איש מהשניים לא הבחין בי. המשכתי לצפות בקרב ובסופו של דבר זואי הפילה את טרקס על הקרקע וכיוונה חנית לגרונו."עזוב את המקום או שאשמיד אותך" אמרה זואי."נראה לך!" טרקס זימן כדור אש שהמיס את הסלע שמאחוריו הסתתרתי."אביעד? מה אתה עושה כאן?" זואי נדהמה. ניסיתי לחשוב. מאיפה טרקס ידע שהסתתרתי מאחורי הסלע הזה?. טרקס ניצל את ההלם ובעט בזואי."אני לעולם לא אסבול התערבות של בן אנוש" הוא אמר וירה כדור אש לכיווני. בנס הצלחתי להתחמק מכדור האש. זואי ניסתה לקום אבל טרקס זימן כדור אש שפגע בה."בוא נסיים עם זה" טרקס הסתער על זואי. מצאתי בול עץ חד ולקחתי אותו. הסתערתי לעבר טרקס ורצתי במעלה גבו. לפני שהוא הספיק להעיף אותי מעל גבו נעצתי את בול העץ בגבו וקפצתי מעליו. טרקס רק שאג וכשל."מספיק! זה הסוף שלך!" טרקס קם וכיוון את החנית שלו. הוא היה כל כך ממוקד בי ששכח מזואי, שנעצה את החנית שלה ברגלו והוא קרס."זה הספיק לך?" שאלה זואי."מה שתגידי" טרקס קם ונעץ את החנית שלו ברצפה. פרץ של לבה עטף את טרקס. כשהפרץ דעך עמדו לצד טרקס עוד מפלצות. המפלצות הסתערו על זואי והצמידו אותה לעץ. טרקס כיוון את החנית שלו לעבר זואי.החנית החלה לזמזם. לפני שהחנית ירתה טרקס סובב את החנית לכיווני וירה. שניה לפני שהליזר הגיע אליי מגן של אור התגשן סביבי וספג את הליזר."מה?!" טרקס כיוון שוב וירה אבל גם הליזר השני נספג במגן.כשהמגן התפוגג ראיתי בידי חרב לבנה שזהרה באור זהוב. השפלתי מבט וראיתי שיש עלי שריון לבן. נעצתי מבט בטרקס, שנסג צעד אחורה."אמרת שזה הסוף שלי?. דווקא הפוך מזה: זה הסוף שלך!" הסתערתי עליו ונעצתי את החרב בחזה שלו. החרב נטענה באנגריה והעיפה את טרקס לאוויר. כיוונתי את החרב וברק ניתז מהחרב ופגע בעוצמה בטרקס, שפשוט התפוצץ באוויר. הסתובבתי אל זואי. שבהתה בפיצוץ."אתה.. אתה השמדת אותו. עבר הרבה זמן מאז שמישהו השמיד שד מהגיהנום" אמרה זואי."שד מהגיהנום? אז זה נכון" אמרתי ועזרתי לזואי לקום."מה זאת אומרת "זה נכון?" שאלה זואי והסברתי לה את מה שראיתי בטיול ואז מה קרה כאשר הסתכלתי על התמונה לאחר מכן. היא הוציאה את הטבעת והניחה אותו על הרצפה. הטבעת המשיכה להקרין את דמות הזקן."מה בדיוק קרה הרגע?" הוא שאל והבחין בי."ומי אתה?"."דבר ראשון:מה שקרה הרגע זה שד שהתפוצץ באוויר והדבר שני: קוראים לי אביעד" אמרתי. לפתע שני קרני אור נורו מידי הזקן. כמה שניות לאחר מכן היינו בתוך פרמידה זהובה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך