צבי 4000
מצטער שאני לא מעלה בתדירות גבוהה. זה ישתנה בקרוב

השער 1: פלישה פרק 20: שיחה סודית

צבי 4000 30/01/2018 669 צפיות 4 תגובות
מצטער שאני לא מעלה בתדירות גבוהה. זה ישתנה בקרוב

אחרי שאביעד גרם להשמדתה של הטבעת שלו הוא הרגיש יותר חזק משהיה עם הטבעת. אחרי שהמסוק נחת בחזרה בבסיס הסודי של "שר"ף" נאבין לקח את אביעד לשיחה.
"טוב עשית שם" הוא אמר לאביעד.
"חוץ ממך אף אחד מהמסדר הלבן לא הצליח להתנגד לכוחו של לין בין מקודם".
"תודה על המחמאה" אביעד אמר."מה עם זואי?".
"שמו אותה בתא בידוד מיוחד. אם יהיה לנו מזל נצליח להחזיק אותה שם עד שיעבור ליקוי החמה שיעלה את השער".
"אכן" מר אריה הצטרף לשיחה.
"לפי מה שסיפרתם על ה"מון וויקר" של שליט הלילה הכישוף יחזיק עד יומיים בערך. אחרי יומיים הכישוף אמור לפוג". הוא פנה אל אביעד.
"אגב. מתברר שגל ההלם שגרמת בזמן שהשמדת את הטבעת שלך גרמה לניטרול זמני של הכישוף למשך כמה שעות. זואי ביקשה לדבר איתך לגבי משהו"."אין בעיה" אמר אביעד.
"לבוא איתו גם?" שאל נאבין".
"לא. היא ביקשה שרק הוא יבוא" הוא אמר. מר אריה הוביל את אביעד למעלית שהייתה מימינם. "התא שלה נמצא בקומה 2-. יהיה קל לזהות אותו" הוא אמר. אביעד לחץ על הכפתור שהראה את מספר הקומה והמעלית נסגרה בקול חורקני.
'מה ניתן כבר לצפות ממעלית של בסיס' הוא חשב לעצמו.
המעלית החלה לרדת ולאחר כמה שניות נפתחה למסדרון של תאי כלא. רובם היו חשוכים מלבד אחד שנורה לבנה האירה עליו מהתקרה. אביעד התקרב אליו וזיהה את זואי. היא ישבה על כיסא שרגילים לראות בכיתה. לא נראה שהיא קשורה למשהו אך הוא שם לב שיש מעגל קסם ירוק סביבה.
"אז על מה רצית לדבר איתי?" הוא שאל."לא הייתי בטוחה שכדאי לספר לך את זה כל עוד לא הייתי בטוחה שלין בין או הקיסר לא בראש שלי אבל גל הקסם שיצרת ניטרל זמנית את היכולת שלהם להיכנס לראש שלי".
"לספר מה?" הוא שאל."תבין יותר טוב אם אראה לך. מעגל הקסם התחיל לפלוט ערפל ירוק שיצר סוג של מסך על קיר התא שלה. אביעד ראה את זואי ונאבין יושבים ביחד על ספה וקוראים ספר שנראה יותר מידי גדול מכדי שיהיה ספר רגיל. התמונה התמקדה בדף מתוך הספר עם ציור של לוחם עם שריון מוזהב."זה נראה בדיוק כמו השריון שהיה עליי בקרב נגד ווגקוס" הוא אמר.
"בספר כתוב שרק האחד שיעמוד מול כוחו של "הגנרל הראשון" יזכה בכוח שמשתווה לזה של אותו "גנרל".
"ומי זה אותו גנרל?" אביעד שאל"."אף אחד לא יודע אבל שלא מה שחושב כרגע". היא אמרה."כנשאבין הביא לי את הספר הזה הוא אמר שיכול להיות שגם הזקן נשלט בידי שד כלשהו".
"תני לי לנחש. השד הזכיר את "הגנרל הראשון".
"בדיוק" היא אמרה.
"נאבין אמר גם שהוא שמע את הזקן מדבר עם מישהו על זה שרק אני צריכה להישאר במסדר הלבן כשהם יתחילו בפלישה ושזה מתכונן כבר אלפי שנים". כששמע את המשפט הזה משהו התחבר לו בראש."אז את חושבת שתוכלי לסכל את התוכנית שלו על ידי כך שגייסת אותי למסדר?" הוא שאל.
"בדיוק" היא אמרה
"לפי איך שהגבת בקרבות שלך נראה לי שאתה האיש המושלם לזה: בלי אימון הצלחת להשמיד את טרקס והתחזקת בהרבה אפילו בכמה דקות של אימון". הוא נזכר בקלות שבה הוא זימן מטאור ענקי וגם השמיד אותו בשניה וגם בכדור האש שהוא שיגר נגד לין בין."והקטע עם השריון המוזהב?. היה לי את זה בקרב נגד ווגקוס".
"זה לא אותו אחד" היא אמרה".
"כשתשיג את השריון האמיתי אתה תדע את ההבדל בכוח שלהם" הערפל התפוגג.
"עוד דבר אחד. אם ההשפעה של גל ההלם היא רק זמנית אז לין בין יידע על השיחה הזאת ברגע שישוב לראש שלך". ציין אביעד
"הוא לא" זואי אמרה. "הוא לא יכול לראות שיחה שהתקיימה בזמן שלא הייתה לו גישה לראש שלי".
"אוקי" אביעד אמר."כדאי שתלך. ההשפעה תפוג עוד מעט" זואי אמרה. אביעד פנה לכיוון המעלית כאשר היא אמרה:
"אל תספר לנאבין או לויקטור על השיחה הזאת. לין בין או הקיסר יכולים לגשת לראש שלהם גם".
"הבנתי" הוא אמר ונכנס למעלית. הוא לחץ על הכפתור של הקומה שממנה הוא נכנס למעלית והיא התחילה לעלות


תגובות (4)

וואו אהבתי ממש. מחכה להמשך ❤
אשמח אם תקרא את הסיפור שהעלתי ????❤

31/01/2018 17:00

    תודה על המחמאה. איזה מהם (יש לך 2 סיפורים)

    31/01/2018 18:39

פרק נחמד! כרגיל דרושה קצת עריכה, חוץ מזה מעולה.
אני מרגיש שעלילה קונקרטית מתפתחת פה… אז יש סודות בתוך הגוף הסודי שלנו מפני השאר?

01/02/2018 02:06

    עלילה קונקרטית?

    01/02/2018 09:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך