צבי 4000
פרק 24 יעלה מחר אם אוכל (רוב הסיכויים שכן)

השער 1: פלישה פרק 23: צה"ל נגד צבאות הגיהנום חלק 1

צבי 4000 18/03/2018 660 צפיות תגובה אחת
פרק 24 יעלה מחר אם אוכל (רוב הסיכויים שכן)

עד היום כל מה שחיילי צה"ל התמודדו איתו היו מחבלים, מפירי סדר וטילים תועים מעזה. עכשיו הם מתמודדים עם איום שאף אחד לא חשב שבאמת קיים: שדים. ברגע שהתחילו לזרום הדיווחים על פיגוע בקניון עזיראלי כוחות מג"ב זרמו למקום אבל ברגע שנורתה קרן האור שבישרה את תחילת הפלישה הם הבינו שזה לא אירוע רגיל. הממשלה הכריזה על מצב חירום וגייסה בצו 8 כל חייל שהיה זמין אבל עד שיחידת שרף והמסדר הלבן יגיעו החיילים הרגילים היו יכולים רק להדוף את צבאות הגיהנום, שהפכו את עזריאלי לבסיס הארעי שלהם. זו הפקודה שניתנה להם מהדרג המדיני, זו הפקודה שהם התחייבו למלא…

על הגשר שחיבר בין תל אביב לבורסה המערכה סערה במלוא עוזה. מצד אחד ירי של טנקים עם חיפוי של מטוסי קרב שירו בעיקר טילים. מצד שני שורות על גבי שורות של שדים משורינים בהנהגת לין בין ומעליהם שדים מעופפים. באוהל הפיקוד, שהוקם בתוך מגדל משה אביב התכנסו בכירי הקבינט ומפקדי צה"ל לתאם פעולות בלימה. הם בדיוק גמרו להסכים על משהו כאשר פורטל לבן נפתח ומר אריה ו-ויקטור יצאו ממנו. כל הנוחכים קמו.
"באמת הגיע הזמן, האלוף אריה" אמר הרמטכ"ל.
"כמה זמן יקח ליחידת שר"ף עד שיגיעו לכאן?".
"כעשר דקות, כבוד הרמטכ"ל" אמר מר אריה.
"טוב מאוד" הרמטכ"ל השיב.
"אני משער שהבן שלך אחראי על היחידה אם כי הוא בקושי בן 18"
" כבוד הרמטכ"ל, נאבין מכיר את צבאות הגיהנום יותר טוב ממני. הוא נלחם בהם במסגרת המסדר הלבן הכי הרבה זמן, לפני שגילינו לכם על העניין"
"אני מודע לכך היטב, האלוף אריה" אמר הרמטכ"ל.
"מה עם חברתו,זואי? לפי מה ששמעתי זה לא טוב אם הגיהנום יחזיקו בה" אמר אלוף אחר
"לצערי, הקיסר כבר מחזיק בה לפי מה שהוא סיפר לי" אמר ויקטור.
"אבל אני מבטיח לך שהוא יהיה האחרון שירים ידיים כשמדובר בה".
"כמובן" אמר מר אריה. "ויקטור צודק. בכל מקרה אני מתאר לעצמי שלא עודכנתם לגבי החבר החדש במסדר".
"אחד חדש?" שאל אותו אלוף. "הוא חזק כמוהו?"
"אפילו יותר" אמר ויקטור. "למעשה יכול להיות שהוא חזק מספיק כדי שנוכל לעצור אותם לגמרי"
"אם כך מצוין" הצטרף שר הביטחון לשיח.
רעם שנשמע מחוץ גרם למר אריה להציץ החוצה. הוא הבחין בשלושה מטוסים מסוג "הרקולס" של יחידת שר"ף
מרחוק. שניים מהם פנו לעברם בעוד השלישי טס לעבר הגשר."חדשות טובות, חיל הפרשים הגיע" אמר מר אריה אבל אז החיוך שלו הוחלף במבט של דאגה למראה כדור אש עוצמתי שנורה לעבר המטוס השלישי…

אביעד ראה את הכדור במעופו. אחרי שהוא גילה לפני ההמראה לקרב שלשריון שלו יש כנפיים הוא סיכם עם נאבין שהוא יעוף מאחוריהם ויספק חיפוי למקרה של בעיות עם שדים מעופפים וטילים תועים. למרבה המזל לא היה בזה צורך עד שהגיעו לתל אביב. בדיוק שהמטוס חלף מעל אחד מעשרות הבנינים שמפוזרים ברחבי תל אביב הוא הבחין בהבזק כתום מכיוון עזריאלי וכדור אש נורה לעברם
."סוף סוף קצת אקשן" הוא תיעל אנרגיה ליד הימנית שלו ליצירת כדור אש משלו ושיגר אותו על כדור האש שנורה לעברם. שני הכדורים התנגשו זה בזה ושילחו מטאורים של אש לכל עבר. למרבה המזל המטוס לא ניפגע וגם אביעד לא."נאבין, הכל מוכן בפנים?" הוא שאל במכשיר הקשר שלו, לפני היציאה נאבין הביא לו מכשיר קשר כדי שיוכל לתקשר איתו בזמן שהוא במטוס (ובעיקר מכיוון שהוא עדיין לא למד לתקשר באמצעות קסם)
"מוכנים" נאבין ענה לו. הדלת בבטן המטוס החלה להיפתח.
"שואו טים" הוא אמר לעצמו ואז המטוס החל להמניך. מבטן המטוס החלו לקפוץ צנחנים של יחידת שר"ף יחד עם מכולות שבתוכם היו טנקים וכל מיני סוגי תחמושת. ברגע שראה את נאבין קופץ עם כנפיים משלו (גם לשריונות של המסדר הלבן היו כנפיים) הוא עקב אחריו למטה. המטוס סטה לכיוון הבורסה.
"ברגע שהמטוס יגיע למוצב הזמני שהוקם בצד השני של הגשר הוא יצטרף לשאר בהנחתה של אספקה לכוחות צה"ל ויחידת שר"ף שנמצאים שם" אמר נאבין.
"כדאי שנזוז"
הוא הנהנן ויישר מבט אל עזריאלי. הסערה המשיכה להשתולל מעל המגדלים והוא הבחין מרחוק בצבאות השדים. קבוצה של כ 30 שדים פנתה בכיוונם בתוספת של עשרות שדים מעופפים.
"אני לא יכול לומר שלא ציפיתי שהם לא ינסו לעצור אותנו". אמר אביעד וזימן ניצוצות של ברק ביד שמאל.
"בואו נתחיל" הוא שיגר בבת אחת כחמישה חזיזי ברק לעבר השדים המעופפים בזמן שהחיילים התארגנו והתחילו לירות לעבר השדים שהסתערו עליהם ונאבין הצטרף לאביעד בשליחת כדורי אש.


תגובות (1)

אוקי רק רוצה להגיד שממש אבל ממש אהבתי את משפטי הפתיחה. יכול להיות שיש אנשים שיגידו שלא, אבל… EPIC AS HELL!

*כל הנוכחים

תשתדל להימנע משימוש בסוגריים "()" לא מקובל פשוט. אם יש לך הערת שוליים כזו עדיף שתהפוך אותה לחלק מהטקסט.

*החל להנמיך

זה היה מגניב, הייתי בטוח שאתה כמוני ומתעצל לעדכן! חח
רואים שאתה מתחיל לערוך בצורה הרבה יותר יסודית, ואני אוהב את זה!
מה שכן, סביר להניח שאם היית איתנו בקבוצת הכתיבה היינו עוזרים לך להבין יותר לעומק את מה שאני הולך להגיד: המון פעמים אתה משתמש בהסברים. עכשיו, הסברים זה טוב ויפה, אתה לא רוצה שהקורא לא ירגיש בעניינים. עם זאת… יותר מדיי הסברים שוברים את המתח והקצב של הסיפור. צריך למצוא דרך להמתיק אותם, להגיש אותם לקורא. למשל, במקום לכתוב משהו בסגנון "(גם לשריונות של המסדר הלבן היו כנפיים)" היה יותר מעניין לכתוב:
"אביעד התבונן בצנחנים של שר"ף מזנקים מהמטוס. כנפיים נפרשו מעל גביהם, עוזרים להם לדאות מטה."

כרגיל עדיין קורא :)

19/03/2018 01:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך