השער 1: פלישה פרק 26

צבי 4000 01/05/2018 625 צפיות תגובה אחת

49 קומות היו למגדל העגול לפני שקרס. עכשיו חורבות היו הדבר היחיד שנותר ממנו. לרגע, נאבין לא הבין מה קרה ולין בין ניצל את המחסה שהעניק לו האבק הרב ותקף אותו כשהקלשון מכוון לו לראש. הוא כמעט הצליח לפגוע אבל נאבין העלה מגן אנרגיה וחסם את הקלשון.
"מהיר כתמיד" לין בין אמר."לא פלא שחוץ ממך אף אחד לא הצליח לעמוד מולי". נאבין התרחק ממנו."אבל מתישהו מישהו צריך להביס אותך" הוא הסתער ולין בין חסם אותו עם מוט הקלשון. פתאום האבק התפזר וחשף את אביעד והקיסר מתנגשים ומגן של אנרגיה בוערת וזהובה סביבם
"להפיל עליי 49 קומות לא מספיק כדי לחסל אותי!" הקיסר סינן ובעט בו אבל אביעד ניצל את הבעיטה כדי להתרחק מהקיסר בכמה מטרים עד שעמד גב אל גב עם נאבין. החרבות שלהם מורמות ושניהם עם פציעות קלות. הקיסר בחן אותם.
"שני הלוחמים היחידים שנותרו מהמסדר הלבן" אמר הקיסר
"אחד שמחזיק בכוח המלאך השחור ואחד שעומד אפילו מולי יותר מחמש דקות, כמה מעניין".
"תודה על המחמאה, אבל אם אתה מתכוון להציע לנו להיכנע אז תעזוב את זה" אביעד אמר.
"אתם מבזבזים את הזמן שלכם" לין בין סובב את הקלשון שלו.
"עדיף לכם לעבור צד כמו השאר"
"גם מזה אתם יכולים לשכוח" נאבין אמר
"זואי ניסתה לעצור אתכם ושנינו נשלים את העבודה"
הקיסר צחק צחוק מרושע."אתה עדיין מאמין שנותר בה משהו מהיותה בת אדם? תקוות שווא. לא נותר בה דבר. היא שדה בגופה וברוחה מעכשיו" הוא פשט את ידו וכדור אנרגיה בוער בגודל שלו הופיע."עכשיו אתם תצטרפו אליה!" הכדור נורה לעברם. אביעד הכין את עצמו לפגיעה אבל פתאום הוא הרגיש תחושה מוזרה. היד שלו נעה מעצמה וזימנה כדור אש ענק כמו שהוא זימן בקרב נגד לין בין. כדור האש נורה מעצמו לעבר כדור האנרגיה הבוער של הקיסר ושניהם התנגשו ויצרו עמוד של אש שהגיע עד השמיים. כשהאש התפזרה לין בין והקיסר נראו מופתעים. הקיסר פנה לעבר לין בין."למה לא אמרת לי שהוא מסוגל לזמן את כדור הזעם של זאירוס?"."חשבתי שזה היה חד פעמי" השיב לין בין.
"אתה אמור לדעת שאם כוחו של זאירוס מופיע פעם אחת הוא יופיע שוב. ככה זה תמיד עם קדמוניים".
שניהם המשיכו להתווכח. אביעד שם לב שגם נאבין נראה מופתע."מה יש לכולם מכדור אש אחד גדול?" אביעד שאל."כדור הזעם של זאירוס יכול להיווצר רק אם יש לך אנרגיה שמימית" העיינים שלו נפערו."זהו זה!. זואי בטח ראתה שיש בך משהו. זה יכול גם להסביר למה אתה מתחזק מהר יחסית.'זה חדש' חשב אביעד לעצמו בהומור ואז שם לב שהקיסר נועץ בו מבט רושף.
"אני גמרתי איתך!" החרב שלו בערה באש עזה והוא הסתער במהירות הבזק. אביעד אפילו לא הספיק לזוז כדי להתחמק אבל הקיסר עף אחורה משדה כוח זהוב בוער. לין בין קילל והחל להפגיז את שדה הכוח בכדורי אש אבל כולם נספגו בשדה הכוח. אביעד הרגיש כוח חזק מאוד מתגבש בתוכו ולפני שהספיק להבין מה קורה שריון מוזהב עם קווים כחולים בוערים התגשם על כל גופו."איזה שדרוג" נאבין אמר."אתה בהחלט מתקדם מהר בקסם, למרות שזה לא של המסדר".
"זה לא משנה עכשיו" אביעד אמר."אבל אם הם פוחדים מזה אז נצטרך לפענח את המסתורין סביב האנרגיה החדשה אחר כך. כרגע יש לנו קיסר מעצבן להביס" הוא צעד קדימה וחרב זהובה הופיעה בידו."ואת יד ימינו" נאבין אמר.
"לא צריך לומר מי נלחם במי נכון?" הוא שאל.
"אכן" אביעד אמר
"נראה אותך" הקיסר אמר וזימן שני חרבות גדולות ובוערות.
"עם כוח שמימי או בלי אתה עדין לא משתווה אליי!". אביעד זיהה פחד בקולו. כמו שהוא ניחש הקיסר ולין בין פוחדים מזה."כמעט קיוותי שתגיד את זה" אביעד הסתער. הקיסר גם כן הסתער והחרבות שלהם התנגשו שוב אבל הפעם אביעד שמר טריק נוסף. הוא נעלם והופיע מעל הקיסר. הוא אפילו לא הספיק להרים מבט וכבר כדור אנרגיה העיף אותו לתוך הבניין המרובע. הקיסר קם, רותח מכעס."רוצה עוד סיבוב?" אביעד שאל. הקיסר רק ירק בבוז והסתער שוב


תגובות (1)

"49 קומות היו למגדל…"

– זה מוצא את זה אישית מסיח בסיפור כשכותבים מספר רגיל במקום ורבלי. אני מעדיף "ארבעים-ותשע".

"למה לא אמרת לי שהוא מסוגל לזמן את כדור הזעם של זאירוס?"."חשבתי שזה היה חד פעמי" השיב לין בין.

– צריך לפתוח שם שורה חדשה.

"זהו זה!. …"
– למחוק את הנקודה אחריי ה-!

אתה יודע מה? אני חשבתי שלא אוהב את זה שלאביעד יש יתרון על הקיסר אז הפרק יאכזב אותי. אבל אז ראיתי שזה נותן לקיסר כמו מן תחרות, קושי מסוים. את זה אהבתי.

פרק נחמד, הרבה זמן לא קראתי את הדברים שלך!

11/05/2018 00:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך