השער 1: פלישה פרק 8 סוף סוף שד שעושה את העבודה בעצמו

צבי 4000 27/01/2017 1063 צפיות אין תגובות

(אביעד) "בוא אחריי" הזקן אמר ופתח פורטל לבן מאחוריו. הוא עבר בפורטל ואני עברתי בו כאשר אני נושא על הידים את זואי המועלפת. החדר שאליו עברנו היה דומה לחדרים של רופאים (רק בלי המכשירים המפחידים)."הנח אותה כאן" הוא הצביע על מיטה לבנה ואני הנחתי אותה שם. הוא הניח את ידו על המצח שלה. "לא אמרת לי שהוא השתלט עליה" הוא אמר."הוא?" שאלתי."לא משנה. אני אצטרך להוציא מהגוף שלה את הדיבוק" הוא שלף מחלל האוויר מטה לבן גדול. "אני מקווה שהכל יעבור חלק" הזקן התחיל למלמל מילות לחש שלא הבנתי. הגוף של זואי החל להתפתל כאילו מישהו לקח עליו שליטה וזה בדיוק מה שקרה לה. כשהוא התקרב לסוף הלחש קרה דבר מוזר: אבק אדום החל לצאת לה מהעור בכל מיני מקומות שונים."זה אמור לקרות?" שאלתי אותו."לא בדיוק אבל-" הוא לא הספיק לסיים את המשפט כי אז האבק האדום החל להתגשם לדמות של שד והוא השתתק. נראה שהוא מכיר את השד וגם אני התחלתי לזהות אותו. כשהוא התגשם סופית הבנתי למה."לין בין" הזקן אמר."הרבה זמן לא התראנו" לין בין אמר."ואתה עדיין ממשיך לנסות לעצור אירוע שנקבע מראשית הימים"."כמו שאתה כל הזמן נכשל בלהביס אותי" אמר הזקן."אמת. אך הפעם זה יהיה שונה. הפעם יש לי משהו שאינך יכול להביס" הוא פשט את ידו וקלשון התגשם בידו."ראה. ה"איפרנו"! נשק אשר ניתן ויוצר עבורי על ידי הקיסר בעצמו!". כשלין בין הזכיר את המילה "קיסר" הזקן נסוג צעד לאחור."כן" לין בין זיהה את הפחד בפניו של הזקן."הקיסר נתן לי את הנשק כהבטחה אישית שהפעם הפלישה תצליח!"."אתה מדבר יותר מידי" אמרתי. לין בין כיוון את הקלשון אליי."אה. אני מבין שמצאת לך שוליה חדש" הוא בחן את הזקן."זה לא יעזור לך. הוא יעבור לצד שלנו בדיוק כמו השאר"."כמו זואי?" אמרתי."תשכח מזה מר בין"."גם אותה הייתי מצליח להעביר אם אתה לא היית מתערב!. כעת אני אטפל בך בעצמי" הוא ירה מהקלשון פרץ של אש, שהעיף אותי דרך הפורטל ישר לחדר הראשי. שמעתי קול של הצלפה ואחריו לין בין עבר בפורטל."לפחות אתה לא שולח משרתים עלובים שיעשו בשבילך את העבודה" אמרתי."אני מבין שאתה מעריך את זה. אני לא צריך משרתים. אני עושה את הדברים שלי בעצמי" הוא כיוון את הקלשון והסתער. הצלחתי להתחמק אבל חוד הקלשון בכל זאת גילח לי חלק מהשריון. ניסיתי להטעות אותו אבל מתברר שזה לא כלכך יעיל. הוא תפס בלהב ופשוט המיס אותו."אף להב לא יכול להכות בי" הוא דחף אותי לאחור כמה מטרים."אני מבין שזה אומר שאתה מאוד חזק" אמרתי."ניחוש יפה. למרות שהמוח הקטן שלך היה צריך להבין את זה כבר בתחילת הקרב אבל לא משנה" הוא הניף את הקלשון והצליף בי. הוטחתי בקיר והשריון התפרק."באסה" אמרתי."לא הייתה צריך להשמיד את טרקס מההתחלה. היית יכול לחסוך מעצמך את הכאב של הקרב הזה"."ואתה לא היית צריך להשתלט על זואי!" הסתערתי עליו והלהב שלי מכוון לראשו. הקלשון שלו נע במהירות והתנגש בלהב אבל תיקלתי אותו ומשכתי את הקלשון מאחיזתו. הקלשון עף וננעץ בקיר מאחוריי."מה תעשה עכשיו? אין לך עוד נשק להילחם איתו אם אני צודק" אמרתי ותפסתי בידית הקלשון כדי שהוא לא יעוף אל ידו (אני מניח שהוא היה מסוגל לזה) אבל ברגע שהיד שלי נגעה בידית הרגשתי כאילו מישהו שורף לי את היד."רק אני יכול להחזיק את הנשק" לין בין פשט את ידו והקלשון עף אל ידו (כמובן)."זה הולך להיות מהנה" הוא הסתער במהירות כזאת שתוך כמה שניות מצאתי את עצמי על הרצפה כאשר החודים של הקלשון של לין בין מונחים על הצוואר שלי."אני לא הולך להתגעגע אליך אבל יחסית לשאר השוליות של הזקן שנלחמתי בהם אתה לא רע בכלל" הוא הניף את הקלשון והנחית את המכה אבל הקלשון לא הגיע ליעדו. הקלשון ננעץ סנטימטר מהראש שלי."אני מבין שהדיוק שלך לא משהו" אמרתי והצלפתי עם הלהב שנותר לי אבל הוא תפס ושבר גם את הלהב הזה. הוא נתן לי בעיטה בבטן." הפעם אתה לא תשרוד!" הוא הניף עוד פעם את הקלשון אבל עד שהוא הנחית כבר הצלחתי להתגלגל מחוץ לטווח הקלשון והוא ננעץ באבנים שמתחתי."זה באמת לוקח יותר זמן משציפיתי אבל לא משנה-" קרן סגולה פגעה לו בגב והוא עף והוטח בפסל של מלאך וזה קרס עליו. הסתובבתי וראיתי יישות עם שריון סגול, כנפיים סגולות וחנית באותו הצבע."זה פעם אחרונה שאתה משתלט עליי לין בין" היישות כיוונה את החנית וירתה עוד פרץ של ליזר סגול מן החנית. לין בין רק הספיק להשליך את הפסל מעליו כאשר הלייזר פגע בו והוא כשל."אל תחשבי שזה יספיק כדי להביס אותי. אני לא כמו טרקס" הוא קפץ על היישות הסגולה והכה בחנית שלו. במכה אחת הוא העיף את היישות על קיר נוסף והיישות נעלמה. במקום זאת צנחה על הקרקע דמות קטנה יותר."זאת תהיה פעם אחרונה שאת מנסה להתמרד נגדי זואי" הוא הניף את הקלשון למכת המחץ."את יודעת שאת חלק מאיתנו. למה את מנסה להתמרד?"."אני מעדיפה למות ולא להיות כמו שאר השדים" זואי ירקה טיפת דם על הרצפה וניסתה לקום."אין בעיה. אם את רוצה לסיים את חייך כך יהיה" הוא אמר והקלשון עלה באש."לא!" צעקתי ומה שקרה אחר כך הדהים אפילו את לין בין. הטבעת שהייתה לי על היד ירתה כדור אש ממש ענקי על לין בין."מה ל-" הוא לא סיים את המשפט וכדור האש העיף אותו ישר לתוך פורטל כתום שהופיע באוויר כאילו בתזמון. כדור האש עבר בפורטל והוא נסגר. כשלתי לעבר זואי. היא עדיין הייתה חלשה. הזקן עבר דרך הפורטל מחדר הלבן והפורטל נסגר."הוא פגע בה קשה אבל היא תשרוד". הוא אמר."בכל מקרה ברגע שלין בין יתאושש, וזה יקרה מהר מאוד. הוא יישלח שדים לפרמידה הזאת. אני אוכל להדוף אותם מספיק זמן כדי שתימלטו אבל אתם צריכים לעבור דרך הפורטל שאני אצור עכשיו. זהו פורטל שהצד השני שלו נמצא במקום ששדים לא יכולים להיכנס אליו". הבזק אור כתום האיר את הפרמידה ופורטל כתום החל להיפתח בצד השני של הפרמידה."מתברר שזה לקח לו פחות זמן משציפיתי. לכו עכשיו!" הוא פתח פורטל לידי. עזרתי לזואי לקום ועברנו דרך הפורטל. הגחנו ביער שנראה כמו יער רגיל אבל איכשהו הרגשתי שזה לא כדור הארץ. הסובבתי לעבר הפורטל והדבר האחרון שראיתי לפני שהוא נסגר זה את הזקן מסתער על צבא של שדים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך