צבי 4000
עדיין ניתן להירשם. (באשכול הרשמה או בפרטי)

השער 2: מלחמה שמימית פרק 1

צבי 4000 16/07/2018 612 צפיות תגובה אחת
עדיין ניתן להירשם. (באשכול הרשמה או בפרטי)

תום הוביל את אביעד בין כמה רחובות עד שהגיעו לבית שלו: פנטאהוז בן שני קומות עם חניה בחצר הבית. תום פתח את הדלת והם נכנסו פנימה.
"שקט בבית" אביעד ציין.
"ההורים שלי לא בבית היום וגם אם כן הם לא משמיעים הרבה רעש" אמר תום. "רוצה משהו לשתות?".
"אולי אחר כך" אביעד ענה ושניהם התיישבו על ספת עור בצבע חום.
"תן לי לראות את הגביש שניה" תום אמר ואביעד מסר לו את הגביש. הוא נגע בו והגביש הקרין על הקיר מפה של ארץ ישראל."לפי מה שאליאנה סיפרה לי יש לפחות שישה אחרים שהם לוחמים שמימים כמוה, לא כולל אותך." הוא אמר."מה זאת אומרת "לא כולל אותי"
"אמורים להיות שבעה לוחמים שמימים אז אין לה מושג מאיפה לך יש כוח שמימי".
"גם אני לא ממש יודע. גיליתי את זה בקרב בעזיראלי" אמר אביעד.
"אם הבנתי נכון את הסיפור שלה יש שבעה קדמונים, לכל אחד לוחם שמימי" תום אמר."כבר מכיר אחד מהם: העין השחורה" אמר אביעד.
"נכון. חוץ ממנו יש עוד שישה: זאירוס,איליוס, פנדורה, פירו,קארינה ומקלוניה. כל אחד מהם עם כוח אחר שיש גם ללוחמים שלהם".
"אם לכל אחד יש לוחם אז גם לעין השחורה יש אחד לא?" שאל אביעד
"האמת שיש לו כמה כאלה. פגשנו אחד מהם לפני כמה דקות. הם נקראים לוחמי כאוס. לפי מה שהבנתי ממנה כל לוחמי הכאוס בעלי כוח שמימי וכל אחד מהם מומחה בסגנון שונה של לחימה: אביר, סמוראי, לחימה פסיכולוגית ועוד כמה"
"נשמע שהם די טובים בזה"
"אין לך מושג עד כמה" תום אמר."רק אתמול אני ואליאנה נאלצנו להילחם באחד שנלחם כמו נינג'ה וכמעט הביס אותנו לולא היא דקרה אותו עם פגיון בצבע תכלת שהזריק לו חומר כלשהו"
"פלנקס" אביעד אמר 'לא זכור לי שנתתי לה אחד' הוא חשב לעצמו.'כנראה שגם לה יש דרך להשיג את החומר'
"אתה מכיר את זה?" תום שאל."דרך טובה מאוד להתמודד עם שדים ומפלצות. זה מחליש אותם במידה ניכרת" אביעד הסביר.
"הבנתי. בכל מקרה…" הוא נגע בגביש שוב ונקודה כתומה הופיעה על המפה."מתברר שהיא מתקדמת לכיוון דרום. אני מניח לאילת" תום אמר."לאילת? מה יש שם?"
"היא סיפרה לי שיש שם מקום שנקרא "מקדש פנדורה". כנראה היא מנסה למצוא משהו שיעזור לה נגד לוחמי הכאוס".
"אוקי. אבל לבד היא לא תחזיק מעמד" אביעד ציין
"מסכים" הוא אמר."היא לא יודעת את זה אבל אני מתכוון לנסוע בעקבותיה ולעזור לה".
"אני אבוא איתך בכיף" אביעד אמר."ממילא זה מה שתיכננתי לעשות".

……
בבאר שבע. באחד החדרים של מלון "לאונרדו" ישבה על ספת עור קטנה נערה כבת 17. שערה היה בלודיני ועיניה היו חומות. היא הייתה לבושה בחולצה אדומה וחצאית בצבע שחור. היא בדיוק צפתה בטלוויזיה כאשר דפקו בדלת."מי זה?" היא שאלה.
"אליאנה. זה אני, קובי"
היא נאנחה אנחת רווחה, ניגשה לדלת ופתחה. בחוץ עמד נער כבן 17 כמוה עם שיער שחור, חולה כחולה ומכנסיים באותו הצבע."הייתה בחוץ הרבה זמן" היא ציינה לאחר שהוא נכנס וסגר את הדלת."בסך הכל הלכתי לקנות כמה דברים ולשחות בבריכה" הוא אמר."את יודעת שנצטרך להמשיך דרומה בקרוב".
"אני יודעת" היא אמרה והתקרבה לחלון. היא השקיפה ממנו על העיר ותהתה איך נראים חיים כשלא צריך כל יום להיות בתנועה.
"שמעת משהו משאר הלוחמים השמימים?" היא שאלה.
"שום דבר" הוא אמר.
"פעם אחרונה שהייתי בקשר עם מיק זה היה אתמול בבוקר. ניסיתי להתקשר אליו אבל הוא לא עונה "."כנראה שלוחמי הכאוס הרגו אותו" אליאנה אמרה
"אגב שמעתי שמצאת אחד נוסף לפני שבוע. מה איתו?"שאל קובי .
"נתתי לו גביש מעקב כדי שיוכל למצוא אותי" היא אמרה.
"מהלך מסוכן" קובי אמר.
"אם לוחמי הכאוס יתפסו אותו ויגלו על הגביש…"
"הוא יהיה בסדר" היא ענתה." רמת האנרגיה השמימית אצלו חזקה בהרבה מאצל כל אחד אחר"."אני מקווה שמספיק חזק כדי להביס אותם סוף סוף לגמרי" קובי אמר. הטלפון של קובי החל לצלצל."סוף סוף" קובי פתח אותו. הבעת פניו נפלה מהר מאוד."זו רינה. היא אומרת שהרגע היא מצאה את גופתו של מיק". אליאנה נאנחה. קובי שוחח עוד כמה דקות ואז סגר את הטלפון.
"היא בדרך לפה גם"."אני מקווה שהיא תגיע לפני שנצטרך לזוז" אליאנה אמרה וסגרה את החלון.
— ——-

המכונית של תום עלתה על כביש 6 לכיוון דרום."היא עדיין בבאר שבע?" שאל תום."הגביש מראה שכן" אביעד השיב. פתאום הם שמעו קול משק כנפים מאחורה. אביעד הסתובב וראה משהו שנראה כמו דרקון רודף אחריהם. הדרקון ירה עליהם כדור אש ותום סטה ימינה כדי שהכדור לא יפגע בהם.
"ברור שיהיה להם דרקון" אביעד רטן ואז זימן כדור אש והשליך על הדרקון. הדרקון התחמק ואז צלל מטה והפך לשור זועם."שינוי צורה? תום אמר."זה חייב להיות מנגוג"
"מי זה?" אביעד שאל."אחד מלוחמי הכאוס הכי חזקים. בבירור הם לא רוצים שנגיע אליהם"."לא קשה לנחש למה" אביעד אמר. פתאום חומה של גבישים שחורים התמוררה מולם ותום לחץ על דוושת הבלם. המכונית עצרה בו במקום. השור שינה צורה לדמוי אדם עם כנפיים. הוא התקדם לעברם באיטיות.
"זה אכן מנגוג" תום אמר."אתה יכול לעכב אותו עד שאצליח להתניע את האוטו שוב".
"אין בעיה" אביעד כבר שלף חרב מחלל האוויר והשריון המוזהב הופיע עליו.
"זה אפילו לא כוח שמימי" מנגוג צחק.
"אתה באמת חושב שתצליח להביס אותי"."לידיעתך גליתי את הכוח השמימי רק לפני שבוע אבל גם עם קסמי המסדר הלבן אני מסתדר לא רע" אביעד אמר.
"אני מכיר את המסדר הלבן" אמר מנגוג. "בעבר אחד מהם היה אפילו יריב הולם לי.בוא נבדוק אם אתה יכול לאתגר אותי" מנגוג הסתער.


תגובות (1)

אני מגיב מהעבודה אז אין לי את היכולת לעבור שורה שורה לצטט ולתת ריג'קטים של ממש. רק אגיד שהיו כמה בעיות בפיסוק אם תרצה ארחיב בפרטי.
מה שכן, "נסק למטה" – נסיקה זה כלפי מעלה. אני מבין מה ניסית לתאר, סביר להניח שהמילה הנכונה תהייה "צלל למטה."

סך הכל פרק נחמד, מסיבה כלשהי בפרק הקודם התבלבלתי בין תום למיק. עכשיו אני יודע שאלו שני אנשים שונים.

16/07/2018 19:20
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך