השער 2: מלחמה שמימית פרק 17: המערכה האחרונה מתחילה

צבי 4000 01/09/2019 526 צפיות תגובה אחת

אביעד ותמוז יצאו מעיר המלכים ופנו לכיוון הים."אז מה התוכנית?" שאלה תמוז."זמנים קשים דורשים אמצעים קיצונים" אביעד אמר והוציא את האייפון שלו. "אם אתה מתכוון להתקשר ליחידת שר"ף עדיף שלא. ריינה סיפרה לי עליהם ומה עלול לקרות אם תקרא להם" ענתה תמוז.
"ואם לא אקרא להם הם ימותו ומימד הכאוס יפלוש לפה ממילא אז עם כל הכבוד אני מעדיף לעצור את העין השחורה" אמר אביעד וכמעט התקשר כאשר פורטל שחור התגשם מולם. רווח להם כאשר אלכס יצא ממנו.
"פי. כבר חשבנו שהם תפסו גם אותך" אמר אביעד.
"ממש. הם בחיים לא יתפסו אותי" השיב אלכס.
"תעדכן אותי". אביעד עידכן אותו בפרטים."אני מבין" אמר אלכס."הם תפסו גם את כל הלוחמים השמימים והכניסה למקדש נמצאת שם" הוא הצביע על עיר המלכים."בדיוק" השיב אביעד.
"ואתה באמת חושב שיחידת שר"ף תהווה אתגר ללוחמי הכאוס?" שאל אלכס."אני די בטוח שכן" השיב אביעד."אני באמת מקווה שכן" אמר אלכס."אז מה עושים בינתים?. ייקח להם זמן להגיע" אמרה תמוז
."די פשוט. מסיחים את דעתם עד אז" אמר אביעד.
"אין בעיה" ענו שניהם.

לאחר כמה דקות שיחה אביעד סגר את האיפון."שלב ראשון הושלם. עכשיו מגיע החלק הקשה" אביעד זימן כדור אנרגיה והניח אותו על הרצפה. הכדור הקרין הולגרמה של הקיסר."תעשה בדיוק כמו שסיכמנו".
"אין בעיה" אובורקיוס הצביע על חותם הגיהנום ומילמל כמה מילים. החותם הגיב והחל להבהב."זה ישחרר חלק מהאנרגיה של הכניסה למקדש לכיוון הרי אילת. עם קצת מזל זה יבלבל אותם. אם לא, תהיה בטוח שכל לוחמי הכאוס יגיעו לכאן בתוך שניה".
"אני יודע" השיב אביעד. אלכס ותמוז כבר סיימו להציב מלכודות קסם בכניסה למבנה של עיר המלכים וחזרו אליו."הכל מוכן" אמרה תמוז."יופי" אמר אביעד
אלכס התרחק מהם עד שהם יצאו מטווח שמיעה ואז שלף סוג של דיסקית עם כפתור."והנה זה מתחיל" אלכס לחץ על הכפתור

כמה מטרים משם. בצד השני של העיר מנגוג השקיף על העיר כאשר המכשיר שהיה בידו החל לצפצף. הוא הביט במכשיר וחייך. "אז זה שם. מעניין מאוד". הוא הסתובב. מאחוריו עמדו דראגונה, קרויוס וסטונג."המיקום בידינו" הוא אמר.
"הגיע הזמן לסיים את המלחמה הזאת אחת ולתמיד" הוא שלף חרב והצביע איתה על עיר המלכים. בן רגע כל ארבעת לוחמי הכאוס הפכו לכדורי אש וטסו לעבר עיר המלכים. הם נחתו ישר מול הכניסה. אביעד וחבריו חיכו להם "קל מידי" אמרה דראגונה."קיוותי לקצת אש".
"תיזהרי במה שאת מבקשת" אמר אביעד. הוא התקדם צעד אחד והרגל שלו דרכה על מעגל קסם זהוב. תוך שניה חומת אש הפרידה בין שני הצדדים. מנגוג בחן את חומת האש.
"אתה באמת חושב שזה יעזור" מנגוג זימן כדור אש וירה אותו על חומת האש. חומת האש נעלמה יחד עם כדור האש."אנחנו ארבעה ואתם שלושה. אתם לא חזקים מספיק כדי להתמודד עם ארבעה לוחמי כאוס גם אם לאחד מכם יש כוח שמימי".
"אז מה דעתך לחוות את כוח הגיהנום" מערבולת של אש התגשמה לצד אביעד והקיסר יצא ממנו.
"לא ציפת לי נכון?" הקיסר שלף שני חרבות בוערות."מפתיע אבל לא משנה יותר מידי" אמר סטונג."לא משנה כמה מכם יעמדו מולנו התוצאה לא תתשתנה"."בוא נבחן את התיאוריה הזאת" אביעד שלף את החרב שלו והילה זהובה הופיעה סביבו. תמוז ואלכס גם שלפו נשקים.


תגובות (1)

סיפור מדהים

29/10/2021 13:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך