השער 2: מלחמה שמימית פרק 18: מקדש פנדורה חלק 1

צבי 4000 05/09/2019 527 צפיות 2 תגובות

בכל שנותיו כגנרל בצבא הגיהנום אובורקיוס מעולם לא נתקל בלוחמים חזקים כמו לוחמי הכאוס. הוא הסתער על סטונג עם חרמש בוער באש אדומה. מימינו אביעד נלחם במנגוג, תמוז בדראגונה ואלכס בקרויוס. החרמש שלו וחרבות הסמוראים של סטונג התנגשו. אובורקיוס בעט בסטונג ואז הצליף בחרמשו ופער חתך רציני בכפתו של סטונג. סטונג נשף בבוז.
"נחלשת טיפה מאז הפעם האחרונה שראיתי אותך" סטונג הסתער והניף את חרבות הסמוראים שלו אבל הקיסר בלם את המתקפה.
"אתה בטוח?" הוא שאל."אולי כדאי שתבדוק אם אתה לא נחלש!" הוא עטף את ידו השמאלית בלהבות והכניס אגרוף ישר בחזה של סטונג. הוא התקפל והקיסר הרים והעיף אותו ישר לתור הלובי של עיר המלכים. סטונג קם רק כדי לראות כדור אש גדול מתקרב לעברו. הפיצוץ העיף אותו אחורה והקיסר הסתער לעברו וכמעט הצליח לנעוץ את החרמש בבטנו לולא חרבות הסמוראים שלו שחסמו את החרמש. "תצטרך לנסות יותר חזק" סטונג העלים חרב אחת ואז זימן כדור של אש שחורה והטיח אותה בקיסר מה שהרחיק אותו ממנו בכמה מטרים. סטונג זימן כדור אש נוסף והשליך אותו על הקיסר אבל הוא יצר חומת להבות שבלמה את כדור האש."עוד פעם זה? תהיה יצירתי" הקיסר העלים את החרמש שלו והטיח אגרוף באדמה. מערבולת של לבה פרצה סביב סטונג ושרפה אותו."אתה חושב שלבה תזיק לי יותר מידי?" סטונג שאל ונקש באצבעותיו. מערבולת הלבה הפכה לשחורה והתפוגגה
."בתור מישהו שהיה פעם "הגנרל הראשון" צפיתי ליותר" סטונג אמר.
"מה זאת אומרת "פעם?". אני עדין הגנרל הראשון" הקיסר אמר.
"אני מניח שלא עדכנו אותך. לא מפתיע אחרי שאדוני הגיהנום גילו על העסקה שלך עם העין השחורה" סטונג צחק.
"לקחת סיכון רציני בעסקה הזאת שלך עם כל העניין של איסור העסקות עם קדמונים".
"גם אם זה נכון אני עדין חזק מספיק כדי להביס אותך" הקיסר זימן את החרמש שלו."אולי אבל אתה לא היחיד שנלחם בנו אתה יודע" סטונג אמר ואז פיצוץ נשמע מכיוון הכניסה

אביעד ממש לא ציפה לתפנית הזאת. אחרי כמה דקות של לחימה במנגוג הוא שם לב שאלכס וקוריוס נעלמו.'כנראה נלחמים במקום אחר' הוא חשב לעצמו. מנגוג הניף את חרבו אבל אביעד התחמק ואז זימן כדור אנרגיה והעיף את מנגוג ישר על מכונית שחנתה באזור."חלוד?" אביעד שאל.
"היית מת" מנגוג פרש את כנפיו השחורות והסתער על אביעד.
"קרב באוויר? אין שום בעיה" הכנפיים בשריון הזהוב של אביעד נפתחו והוא טס למעלה ואז ירה מלא כדורי אנרגיה על מנגוג, שהתחמק מכולם ואז הצליף בחרבו וגל של אנרגיה עף לעברו. הוא התחמק והבחין במנגוג מסתער עליו עם שני חרבות. הוא זימן גם שני חרבות והסתער לעבר מנגוג. החרבות שלהם התנגשו והוא בעט במנגוג וריסק אותו על הקרקע. הוא העיף מבט לכיוון הקרב של תמוז ונראה שהיא מסתדרת יפה מאוד. היא פיזרה ערפל בכל אזור הקרב והשתמשה בו כדי להשתגר ממקום למקום ולבלבל את דארגונה, שהחטיאה כל פעם שניסתה לפגוע בה. הוא התמקד במנגוג."אתה נלחם טוב" מנגוג אמר.
"אם היית לוחם כאוס כבר מזמן המלחמה הייתה נגמרת".
"כאילו שזה יקרה" הוא השיב ואז זימן שני ברקים והשליך אותם על מנגוג. למרבה הפלא הברקים התפוגגו ברגע שהתקרבו אל מנגוג. הוא חייך."הוא הגיע" הבזק אור בצבע חום האיר את השמיים לפתע. כשהאור התפוגג לוחם נוסף בשריון שחור עם קווים בצבעים כתום,כחול וחום הופיע ליד מנגוג.
"ומי אתה אמור להיות?" אביעד שאל.
"לוחם הכאוס של האלמנטים" הלוחם החדש השיב ואז שני פורטלים התגשמו מסביבו וירו מטח של אש, סלעים וכדורי מים לעבר אביעד. הוא העלה מגן אנרגיה זהוב שספג את המתקפות אבל אז הוא הבחין בלוחם הכאוס החדש מאחוריו עם פטיש ענקי שהעיף אותו על מכונית נוספת. הוא קם.
"עדיף לך להיכנע" לוחם הכאוס של האלמנטים הופיע מולו.
"לא" אביעד אמר ואז עטף את ידו באנרגיה זהובה. שניה לפני שהאגרוף פגע לוחם הכאוס נעלם והופיע ליד מנגוג. הוא החווה בידו ומעגל קסם בצבע שחור הופיע במקום שאביעד עמד עליו."זה נגמר" מעגל האנרגיה התפוצץ אבל שניה לפני תמוז שלחה כדור אנרגיה לעברו ששיגר אותו אליה."זה היה קרוב" הוא אמר."זה שניכם מול חמשתנו" מנגוג אמר.
"שחכת מישהו" פיצוץ של אש העיף את סטונג על מנגוג. הקיסר יצא מהלובי של עיר המלכים מוקף בהילה אדומה בוערת."מצטער אבל כל עוד אני כאן אתם לא מתקרבים אל המקדש"."זה לא תלוי בך!" פורטל שחור נפתח ליד מנגוג והעין השחורה יצא ממנו."נעים לראות אותך חבר וותיק" העין השחורה אמר."תחסוך את המילים" הקיסר השיב.
"אני טיפה מופתע לראות ששרדת את הקליע שהעפתי עליך בעזריאלי אבל לא משנה" העין השחורה החווה בידו. האדמה החלה לרעוד וקרן אור שחורה פרצה מתוך עיר המלכים."באמת חשבתה שאנחנו צריכים להיכנס לתוך המבנה כדי להפעיל את הפורטל למקדש?" הוא המשיך וקרן האור החלה להתרחב, מחריבה את עיר המלכים עד שלא נשארה אפילו לבנה אחת ומשאירה מכתש מעלה עשן שבמרכזו פורטל כחול גדול."זה היה קרב חסר תועלת" מנגוג אמר."למרבה מזלכם אני עדיין רוצה שתחייו מספיק זמן לחזות בניצחוני" העין השחורה ירה קרני אנרגיה שחורות שפגעו בשלושתם ועילפו אותם.

כשאביעד התעורר הוא מצא את עצמו בתוך מערת רחבת ידיים בלי תקרה. הוא היה קשור לעמוד אבן יחד עם תמוז,אלכס והקיסר."התעוררתם בדיוק בזמן. כבר עמדתי להתחיל בטקס" העין השחורה אמר. מאחוריו היו שבעה מזבחות שעל כל אחד מהם הייתה גופה של לוחם שמימי. אליאנה,קובי וריינה היו עדיין בחיים אבל ארבעת האחרים היו מתים.
"כדאי שנתחיל" אמר מנגוג."אכן" העין השחורה צעד לעבר המזבחות ושלף חרב שחורה מחלל האוויר."קודם נתחיל עם המתים ואז נעבור לחיים" הוא נעץ את החרב באחת הגופות המתות


תגובות (2)

כן! GO GO TAMUZ!

אני אוהב כשבסיפור הסיכויים של הגיבורים הולכים ופוחתים. אני יודע שהפייבאק (PAYBACK) יהיה מספק מאוד.

ריג'קטים:

באמת חשבתה
– חשבת

בתוך מערת רחבת ידיים
– מערה

16/09/2019 23:04

סיפור מדהים

29/10/2021 13:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך