השער 2: מלחמה שמימית פרק 20: מקדש פנדורה חלק ג

צבי 4000 07/10/2019 579 צפיות 3 תגובות

'המסיבה החלה' אביעד חייך לעצמו ואז שיגר קרן לייזר שהעיפה את לוחם האלמנטים לצד השני של המערה. מנגוג זימן זוג חרבות אבל הקיסר דפק לו נגחה בראש וזרק אותו על דראגונה. אלכס יצר שני מטולי טילים שירו טילים על קוריוס והעיפו אותו לשמיים רק בשביל שטיל נוסף ינחת עליו ויחסל אותו בפיצוץ בצבע תכלת. הוא פנה לשחרר את אליאנה אבל אז ברק סגול העיף אותו אחורה. "ממהר?" לוחם כאוס שמלא ברקים סגולים זימזמו סביבו הופיע.
"לא ממש" אלכס השיב ואז הפך את מטולי הטילים לשני חרבות והסתער על לוחם הכאוס, שנעלם בהבזק ברק והופיע מאחורי אלכס.
"להתראות" לוחם הכאוס זימן חרב משלו וכמעט נעץ אותה באלכס כאשר הוא הסתובב במהירות וחסם את המכה.
"ניסיון יפה" הוא אמר."אבל שכחת שכבר ניסית את הטריק הזה עליי בעבר?" הוא בעט בו ובזמן שלוחם הכאוס כשל טיל נחת עליו ופוצץ אותו. לרוע המזל הפיצוץ העיף את אלכס וגרם לו לאבד את ההכרה. מלמעלה עוד טילים נורו והחלו להתפוצץ ברחבי המערה. שניים מהם התפוצצו על לוחם האלמנטים בדיוק כאשר הוא קם. סטונג שלף חרמש והסתער על אביעד אבל תמוז עיוורה אותו עם הערפל שלה והוא החל להשתולל ולנסות לשווא להעיף את הערפל מעיניו. מזווית העין הוא ראה את העין השחורה קם בכבדות.
"אתה הולך להצטער על זה" הוא אמר. "קודם הפלישה ועכשיו המלחמה? אני אגרום לך לשלם על זה!" הילה שחורה בערה סביבו והוא הסתער. אביעד הסתער גם וגל אדיר של אנרגיה שמימית התפשט סביבם ברגע שהם התנגשו. הקיסר נלחם בו זמנית גם במנגוג וגם בדראגונה.
"הגיע הזמן לסיים את המלחמה הזאת" הקיסר בעט בדראגונה והעיף אותה כמה מטרים ואז הסתובב לעבר מנגוג וחסם התקפה שלו. דארגונה קמה וכבר החלה למלמל לחש כלשהו כאשר תמוז הופיעה מאחוריה ונעצה לה חרב בגב.
"את!" היא כשלה.
"את בטח זוכרת את המפגש שלנו באפיקים" אמרה תמוז ומתחה את ידיה. הערפל החל להקיף את דראגונה.
"את הצלחת להתחמק מזעמי אז אבל את לא מתחמקת ממני היום!" דראגונה זימנה שני כדורי אנרגיה שנורו לעבר תמוז. הערפל הגיב ופוגג את כדורי האנרגיה. תמוז נעלמה בערפל והגיחה שוב מאחורי דראגונה.
"לא הטריק הזה שוב" דראגונה ניסתה לתפוס אותה אבל היא השתגרה דרך הערפל למרחק בטוח ואז שיגרה שני פרצי ערפל לעבר דראגונה, שעפה כמה מטרים.
"תצטרכי הרבה יותר מזה כדי להביס אותי" דראגונה זימנה חזיזי אנרגיה שריחפו באוויר לשניה ואז נורו לעבר תמוז, שהשתמשה בערפל כדי לחסום אותם."אני אפילו לא משתמשת באנרגיה השמימית נגדך. זה יהיה בזבוז".
"פוחדת?" עקצה אותה תמוז."ממך? לעולם לא" דראגונה פשטה יד וחנית עשויה אנרגיה שמימית הופיעה."תזכרי שאת ביקשת את זה" החנית פגעה בערפל ופיזרה אותו בפיצוץ שהעיף את תמוז על הקיר. דראגונה צחקה והתקרבה לעברה."מילים אחרונות?" היא שאלה."אחד" תמוז נקשה באצבעותיה ומעגל קסם בצבע תכלת הקיף את דראגונה. ערפל החל להתערבל סביבה כמו טורנדו וסגר עליה."מה זה אמור להיות?" היא שאלה."למה שלא תגלי בעצמך" תמוז סגרה את ידה. דראגונה ניסתה לפזר את הערפל אבל ברגע שהיד שלה נגעה בערפל העור שלה החל להישרף והיא צרחה בזמן שהערפל כיסה אותה לגמרי."אני לא יודעת מה זה אבל- היא לא סיימה את המשפט. טיל אחד פגע בה פגיעה ישירה והיא התפוצצה בפיצוץ של אש בצבע תכלת. תמוז קרסה על רגל אחת."זה היה קשה משציפיתי" היא אמרה. סטונג, שהצליח להעיף את הערפל מעיניו ראה את הפיצוץ והבין מה קרה."את תשלמי על זה!" הפטיש שלו בער באש שחורה והוא הסתער עליה. תמוז ניסתה לירות עליו פרץ של ערפל אבל מתברר שלא היה בזה צורך. הקיר קרס וטנק עם סמל של נחש כחול התקדם דרך החור שנפער בקיר וירה פגז ישר בפרצוף של לוחם הכאוס. בו בזמן שני רכבים צבאיים עקפו את הטנק והוציאו חיילים שהחלו לירות על סטונג. תמוז לא הבינה מה קורה עד שראתה שכל הגוף של סטונג מלא בפצעים שנטפו מדם בצבע תכלת. הוא כשל תחת המתקפה ובסופו של דבר הטנק ירה עוד פגז שפוצץ אותו בפיצוץ בצבע תכלת."נראה שהגענו בדיוק בזמן" היא שמעה קול ואיש במדי צה"ל התקרב אליה."קוראים לי מר אריה" הוא הציג את עצמו.
"אז אליך אביעד התכוון" היא אמרה.
"אכן" מר אריה אמר
בינתים הקיסר העיף למנגוג את הנשק מהיד והבחין בטנק מכוון לעברם את הקנה שלו."אני יודע מה זה הולך לעשות" הוא פרש כנפיים ועף אחורה.
"בורח?" שאל מנגוג, שלא שם לב לטנק."היית מת" הקיסר השיב ואז הטנק ירה ופגע למנגוג בגב."מה?!" הוא הסתובב אחורה והבחין בטנק ובחיילים של יחידת שר"ף.
"הפתעה" הקיסר זימן כדור אש והשליך אותו על מנגוג בו בזמן שהטנק ירה פגז נוסף. מנגוג נעלם בפורטל סגול שניה לפני שהמתקפות פגעו בו.'לפחות הוא יודע מתי לברוח' הוא חשב לעצמו והבחין במר אריה."אתה בן האנוש שאביעד קורא לו "מר אריה" הקיסר שאל כאשר מר אריה התקרב אליו."כן" הוא השיב."יש לך מזל שאביעד כבר אמר לי שאתה בצד שלנו אחרת כבר היית מת".
"ממש" הקיסר השיב."אבל לא משנה" הבזק של אור זהוב משך את תשומת ליבם כאשר אביעד והעין השחורה התרחקו אחד מהשני."זה נגמר" אביעד אמר."אתה באמת חושב ככה" העין השחורה השיב ואז הוא שם לב שמקיפים אותו."הוא צודק אתה יודע" הקיסר זימן כדור אש."אז במקומך הייתי כבר חוזר למימד הכאוס". העין השחורה מצמץ ואז החל לצחוק."אתם באמת משהו מיוחד" הוא פשט יד וחנית מוכרת הופיעה בידו."האיפרנו!" הקיסר קרא."אבל חשבתי שהוא הושמד בעזריאלי"."אתה אמור לדעת שה"איפרנו" לא יכול להיות מושמד אחרי הכל הנשק הזה נוצר בידי קדמון" הוא הפך אותו ואז נעץ אותו בקרקע. גל של אנרגיה שמימית התפשט מהחנית וכלא את כולם (כולל הטנק) בכדורי אנרגיה שמימית."עכשיו" הוא התקדם לעבר המזבח שעליו שכבה אליאנה. שהביטה בו בפחד."אני מכריז שהמלחמה נגמרת בניצחון הכאוס!" החנית ננעצה בה ומערבולת של אנרגיה שמימית הקיפה את העין השחורה ואת המזבחות והגיעה עד לשמיים."כדור הארץ שייך למימד הכאוס!" הוא צעק בזמן שהקרקע החלה להיחצות לשניים והשער החל לעלות מהבקע שנוצר עד שבתוך כמה שניות כל השער היה בחוץ. הגופות של הלוחמים השמימים החלו לזהור באור סגול ושביטים של אנרגיה שמימית החלו לעלות מהם ולהישאב לשער.
"אל תחשוב שלא נותרו לי הפתעות בשרוול" הילת האנרגיה השמימית של אביעד פוצצה את הבועה שכלאה אותו והוא זימן עשרות כדורי אנרגיה שמימית שנורו לעבר העין השחורה. הוא בתגובה ירה כדורי אנרגיה משלו ושני המטחים חלפו זה על פני זה ופגעו בשניהם. אביעד פרש את כנפי השריון וזימן זוג חרבות. העין השחורה רק הביט בו בזעם.
"אני גמרתי לשחק איתך" הילת האנרגיה השמימית של העין השחורה התחזקה.
"עכשיו תרגיש את מלוא כוחי!" הוא הסתער עליו


תגובות (3)

תמשיך

07/10/2019 17:16

נחמד מאוד! כן, תמוז יצאה קשוחה, אהבתי את זה!
פרק קליל וכיפי, מחכה לפרק הבא :)

07/10/2019 23:09

סיפור מדהים

28/10/2021 20:44
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך