השער 2: מלחמה שמימית פרק 21

צבי 4000 17/10/2019 457 צפיות 2 תגובות

תום התעורר בתוך חדר שחור שנראה כמו חדר חקירות בספינה של האימפריה מ"מלחמת הכוכבים". הוא גילה שהוא קשור בשלשלאות לקיר. מימינו דמות בגובה שלושה מטרים רכנה מעל שולחן ועסקה בסוג של קופסת מתכת."התעוררת" הדמות שמה לב שהוא התעורר ופנתה אליו."מי אתה ומה אתה רוצה ממני" שאל תום."אתה יכול לקרוא לי אלמנטוס, קדמון האלמנטים" הוא אמר."קדמון סדר או כאוס?" הוא שאל.
"כאוס!" אלמנטוס הטיח אגרוף בפרצופו של תום. הוא ניסה להפעיל את כוחותיו וגילה שהם לא עובדים."אין לך אפשרות להשתמש בכוחות שלך כאן" אלמנטוס אמר."אני חייב להגיד שאני מתרשם ממך. בתור אחד שהוא לא בעל אנרגיה שמימית הכוח שלך חזק משל הבן אדם האחרון שראיתי שיכל לשלוט באלמנטים."תן לי לנחש. קראו לו מיק?" תום שאל."ניחוש נכון" קדמון הכאוס אמר."לרוע מזלו הוא לא היה זהיר מספיק ונהרג לפני שיכולתי להשתמש בו בתור שפן ניסויים"."שפן ניסויים במה?" תום שאל. אלמנטוס הרים את קופסת המתכת ותום שם לב שזה נראה כמו ג'ט פק."זה מה שנקרא "שריון האלמנטים" הוא אמר."הוא מחזק את הכוח של מי שמשתמש בו פי ארבעה. יש האומרים שזה נותן לך כוח שווה לזה של קדמון האלמנטים המקורי"."אז אני מבין שקדמון לא חי לנצח" תום אמר."לא בדיוק. קדמון האלמנטים המקורי העביר את כוח החיים שלו לתוך השריון" אלמנטוס לקח את השריון. "אז תן לי לנחש: אתה רוצה לשים עלי את השריון הזה" תום אמר."למרבה הצער לא תוכל להשתמש בכל הכוח של השריון בגלל שאתה לא לוחם שמימי אבל זה אמור להספיק כדי לעזור לנו במלחמה" הוא לחץ על כפתור והשריון החל להתפשט על הגוף של תום."מזכיר את החליפה של הפנתר השחור איך שזה מתלבש" תום אמר."אגב מה מונע ממני עכשיו-" הוא לא סיים את המשפט כי הוא שם לב שהשריון זוהר בצבע סגול."שכחתי להזכיר שיש קללה על השריון הזה?. כל מי שלובש אותה מציית לקדמוני הכאוס" הוא צחק והשריון החל לזהור באור חזק יותר. כשהאור התפוגג העיינים של תום היו בצבע סגול."עכשיו לך ועזור ללוחמי הכאוס לתפוס את הלוחמים השמימים" אלמנטוס פקד עליו."לפקודתך" תום אמר וקסדה התלבשה על הראש שלו

מאז אותו רגע תום ראה את כל מה שהתרחש מנקודת המבט של עצמו אבל לא יכל לעשות דבר. השריון פעל על דעת עצמו בגלל הקללה של אלמנטוס. הוא ראה את הכל: מהקרב בעיר המלכים עד להפתעה של יחידת שר"ף. כשהטילים פגעו בו. תום הרגיש בקללה נחלשת והצליח להשיג שליטה על גופו בחזרה. הוא היה קבור תחת מפלות של סלעים שנפלו כתוצאה מהטילים. הוא עדיין היה חלש כתוצאה מהקללה אז הוא נאלץ לשכב שם ולחכות שהגוף שלו יתאושש.
"תום" הוא שמע קול."מי זה?" הוא שאל."אני מניח שאלמנטוס כבר אמר לך את התואר שלי" הקול השיב."קדמון האלמנטים המקורי?" תום שאל.
"תקרא לי אלמנטור" הוא אמר."אוקי" אמר תום.
"בכל מקרה לא רק אלמנטוס התעניין בך אתה יודע" אלמנטור אמר."לא קשה לנחש את זה אחרת איזה עוד סיבה יש לך ליצור איתי קשר" תום השיב."אכן" הוא אמר."אתה צריך ממני משהו נכון?" תום שאל."לא. אני מעונין רק בדבר אחד: לעזור לך להציל את החברה שלך"."ואיך בדיוק זה יקרה?" הוא שאל."אני יכול לאפשר לך להשתמש בכוח המלא של השריון. זה יספיק כדי להשמיד את העין השחורה ולסיים את המלחמה הזאת.
"אלמנטוס אמר שצריך להיות לוחם שמימי בשביל זה" אמר תום.
"תיאורטית זה נכון. אבל הוא שכח כמה מהיכולות שלי" אלמנטור אמר. "הקדמונים עקבו אחרי מצב המלחמה והם מודעים לכך שלוחמי הכאוס מקבלים עזרה ממקור חיצוני אז אם תסכים אנחנו נעביר לך חלק מהאנרגיה המשותפת שלנו."אין לי בעיה" הוא אמר."אבל אני חייב להזהיר אותך. אם הגוף שלך לא יהיה חזק מספיק זה עלול להרוג אותך" אלמנטור אמר. פתאום תום שמע רעם וכשהציץ דרך חור שיצר בסלע הוא ראה עמוד של אור סגול עולה עד השמיים ושני שביטים בצבע זהוב ושחור מתנגשים זה בזה. כשראה מאיפה קרן האור עולה חשכו עיניו
"לא אכפת לי" תום אמר."תעשו את זה"


תגובות (2)

לגרום למישהו ללבוש שריון מקולל… נשמע לי מוכר חחח
אוקיי, זה היה פרק נחמד, אז זה מה שקרה לתום.

18/10/2019 22:16

סיפור מדהים

28/10/2021 20:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך