השער 2: מלחמה שמימית פרק 22: סוף המלחמה

צבי 4000 24/10/2019 522 צפיות 2 תגובות

להילחם בקדמון כאוס שמשתמש במלוא כוחו זה כמו להילחם בבוס החזק ביותר במשחק מחשב. לפחות זה מה שאביעד הרגיש. כדורי אש שחורים שוגרו כל הזמן לעברו והוא נאלץ להגיב מהר כדי להתחמק מכולם ולהגיב בהתקפות משלו.
"הקרב הזה חסר תועלת" העין השחורה פשט את ידו ומעגל אנרגיה הופיע מעליו ששיגר לעבר אביעד קרן אנרגיה שחורה. הוא בתגובה שיגר קרן אנרגיה משלו ושניהם התפוצצו ברגע שנגעו אחד משני. הוא ניצל את העשן שנוצר והשתגר אל מאחורי העין השחורה. ידו של העין השחורה נעה במהירות והוא הטיח אגרוף בבטן של אביעד שריסק אותו על הקרקע.
"זה הכל?" הוא שאל."היית מת" אביעד קם. הוא זימן שתי חרבות בוערות והסתער לעבר העין השחורה. שהסתער לעברו עם חרמש שחור בוער. כששניהם התנגשו זה בזה גל של אנרגיה שמימית התפשט מהם והלאה."אם להגיד את האמת לא חשבתי שמישהו מלבד הלוחמים השמימים יאלץ אותי להשתמש בכל הכוח שלי אבל אני עדין חזק יותר" ההילה השחורה שסביב העין השחורה התחזקה ושיחררה גל הלם שהעיף את אביעד כמה מטרים.
"מי אמר שצריך להיות לוחם שמימי כדי להביס אותך" אביעד שיגר על העין השחורה שני כדורי זעם. שניהם פגעו בעין השחורה וריסקו אותו על צלע הר. העין השחורה וירק טיפת דם סגולה."נסה את זה!" הוא הטיח אגרוף בקרקע ומעגל אנרגיה סגול הקיף אותו. חנית עשויה מאנרגיה שמימית נוצרה מעליו ונורתה לעבר אביעד. הוא ניסה להתחמק אבל ברגע שהחנית התקרבה אליו היא התפוצצה וגרמה לו להתרסק על קרקעית המערה. העין השחורה נחת כמה מטרים ממנו.
"באמת חשבת שתוכל לנצח אותי עכשיו כשאני בשיא כוחי" הוא צחק והתקרב אליו. הוא זימן חנית שחורה ושם רגל על הצוואר של אביעד.
"עכשיו אני אשאב ממך את הכוח השמימי שלך כמו שעשיתי לשאר הלוחמים השמימים ואז אני באמת אהיה בלתי מנוצח" החנית כמעט הונחתה אבל אז רעם נשמע וקרן האנרגיה השמימית שעלתה מהגופות נעלמה בשניה.
"מה?" העין השחורה הסתובב אחורה וראה את לוחם הכאוס של האלמנטים מחזיק ב"איפרנו" לאחר שחילץ אותה.
"בוגד!" העין השחורה הסתער עליו אבל לוחם הכאוס של האלמנטים חסם אותו."הקללה שאלמנטוס הטיל על השריון נשברה" הוא אמר ואביעד זיהה את קולו של תום."מעכשיו זה לוחם הסדר של האלמנטים!" תום הטיח אגרוף בפרצוף של העין השחורה והוא עף הישר על פסל אבן. העין השחורה קם.
"כבר הבסתי לוחם שמימי אחד היום. אני יכול לטפל גם בך". הוא הסתער אבל כדור זעם שאביעד ירה עליו העיף אותו הצידה."אולי אחד אבל נסה שניים" אביעד אמר.
"ועוד משהו" תום סובב את ה"איפרנו"."המלחמה נגמרה אבל הכאוס הוא לא המנצח" הוא שלף חרב גדולה שברקים בצבעים כתום, כחול וחום זימזמו לאורכה.
"הסדר ניצח" הוא כיוון את שני הנשקים לעבר העין השחורה וקרן אנרגיה צבעונית נורתה לעברו. הוא זימן מגן אנרגיה שחסם את קרן האנרגיה.
"מעניין" הוא אמר."אני מניח שהקדמונים נתנו לך את האנרגיה שלהם. זה ההסבר היחיד איך אתה מסוגל להשתמש בשריון. אבל- ההילה שלו התחזקה.
"זה לא-" הוא לא הספיק לסיים את המשפט. קרן האנרגיה של תום התחזקה והמגן התפוצץ בפיצוץ שפוגג את כל הבועות שכלאו את השאר."אמרת משהו?" תום שאל. כשהאבק התפזר השריון של העין השחורה היה סדוק והוא כרע על ברך אחת.
"עכשיו זה נגמר" הקיסר אמר."הייתם מתים" העין השחורה קם."למרבה המזל אני תמיד צעד אחד לפני כולם" הוא אמר ופשט יד. הקלשון עף מידו של תום אבל בחצי הדרך הוא נעצר."אולי אתה יצרת אותו אבל הוא שלי עכשיו" הקיסר סגר את ידו והקלשון עף ליד שלו. העין השחורה הביט בו בזעם ואז חייך. מעגל אנרגיה שחור הקיף את העין השחורה וחרב גדולה בוערת באש שחורה התגשמה בחלל האוויר מול העין השחורה.
"ואתה חשבת שיש רק נשק אחד שאני צריך כדי לסיים את זה" הוא תפס בקת החרב.
"עכשיו זה נגמר באמת!" הוא נעלם והופיע ליד המזבח שעליו שכבה אליאנה. אביעד כבר זימן כדור זעם אבל תום חלף על פניו."אפילו אל תחשוב על זה" הלהב של תום הבזיק וחסם את החרב של העין השחורה. הוא הדף אותו אחורה ותקף שוב. הפעם הלהב ננעץ בעין השחורה ויצא מגבו. העין השחורה החל לומר משהו אבל תום זימן כדור אש ושרף לו את הפרצוף.
"תחסוך ממני את המשפטים שלך" תום אמר ואז זימן להב נוסף."הבטחתי לריינה שאעשה הכל כדי להציל את אליאנה מהגורל של הלוחמים השמימים וזה מה שאני מתכוון לעשות" הלהב השני הבזיק וכרת לעין השחורה את הראש. גופו התפורר לאפר ותום התרחק מהאפר צעד אחורה. קול רעם נשמע והוא העיף מבט לכיוון השער, שהחל לקרוס."יש לי הרגשה שאנחנו צריכים לעשות משהו בנוגע לזה" אמרה תמוז."האמת שלא" הקיסר אמר."הוא לא פתח את השער בכלל אז השער הזה לא פעיל מה שאומר שאין אנרגיה שזה עלול לשחרר בקריסה"."אם אתה אומר אבל רק ליתר ביטחון…" מר אריה סימן לטנק, שירה פגז שפוצץ את השער


תגובות (2)

נחמד!
אז כל מה שהיה נחוץ כדי לסיים את העין השחורה זה רק שתום, אביעד והקיסר ישתפו פעולה וקצת תגבורת צבאית. נשמע כמו עוד יום שני.

אז זה הסוף או שיש עוד?

ריג'קטים:

שמגעו אחד משני.
– שנגעו אחד בשני.

שני חרבות
– שתי חרבות

העין השחורה וירק טיפת דם סגולה.
– ירק טיפת דם

אבל- ההילה שלו התחזקה.
– חסרת גרשיים של ציטטה (") אחריי האבל.

24/10/2019 23:52

סיפור מדהים

28/10/2021 07:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך