השער 2: מלחמה שמימית פרק 4

צבי 4000 16/08/2018 546 צפיות תגובה אחת

תום היה מאזין מצוין. "בוא נתחיל בבסיס" אליאנה אמרה ."יש שניים עשר קדמוניים שמחולקים לשני קבוצות: קדמוני סדר וקדמוני כאוס. ישנם שבעה קדמוני סדר: זאירוס,איליוס,פנדורה,פירו,קארינה,מקלוניה והעין השחורה, שפעם היה קדמון סדר אך הפך לקדמון כאוס"
"עד כה לא נשמע מסובך מידי" אמר תום."בכל מקרה קדמוני הכאוס הם מסתורין.
הם מעולם לא נראו בעצמם אבל כן רואים את הלוחמים שלהם שמכונים "לוחמי כאוס", למרות שהם טוענים שהם של העין השחורה".
"כמו השניים שנלחמנו בהם עכשיו? הם לא נראים חזקים מי יודע מה" אמר תום. "אל תזלזל בהם" היא הזהירה אותו.
"בפעמים הראשונות שתיתקל בהם הם אף פעם לא יחשפו את מלוא כוחם אלא אם הם רוצים בכך".
"נשמע חכם"
"בכל מקרה בין הלוחמים השמימיים ובין לוחמי הכאוס מתנהלת מלחמה ארוכת שנים שתסתיים רק כאשר צד אחד יהרוג את כולם מהצד השני"."ארוכת שניים? אז הלוחמים השמימיים הם בני אלמוות?"."לא בדיוק. הכוח השמימי של הלוחמים זקוק לגוף מארח שהוא לא בן אלמוות ויכולים להיהרג רק בקרב"
אליאנה אמרה.
"עד עכשיו הלוחמים השמימיים היו מתגלגלים בגלגול נשמות כל פעם שהגוף שאירח אותם היה זקן מידי אבל עכשיו לוחמי הכאוס החלו לפעול ועושה רושם שמקבלים עזרה מגורם אחר שהוא לא העין השחורה כי כל פעם שהם אמורים למות משהו מחייה אותם".
"אז הם יכולים לצוד אתכם מבלי לחשוש ממוות בקרב" אמר תום."בדיוק" השיבה אליאנה
"ברגע שגילינו על זה החלטנו להיאסף במקום שנקרא מקדש פנדורה שנמצא בהרי אילת , שם אנחנו מקווים לגלות מיהו הגורם שעוזר להם לא למות".
"יכול להיות שזה קשור לגל האנרגיה שנוצר מפלישת הגיהנום לפני שבוע?" תום שאל." גם אם זה נכון קשה לי להאמין בכך. העין השחורה מעדיף לעבוד לבד בדרך כלל" הטלפון של אליאנה החל לצלצל."חכה שנייה" היא הרימה את הטלפון וענתה לשיחה. תום התחיל לחשוב על זה שטוב שהוא יודע על זה עכשיו. הרי גם לו יש כוחות שאולי לא משתווים לאלה של הלוחמים השמימיים אבל עדיין הוא יוכל לעזור לה להגיע למקדש עכשיו. כשהיא מסיימת את השיחה תום מעלה את העניין."נחמד מצידך להציע אבל אנחנו לא יכולים לסכן אחרים במלחמה הזאת. המלחמה היא רק בינינו לבין לוחמי הכאוס".
"אני לא יכול לשבת פה בחוסר מעש בידיעה שמישהו מנסה להרוג אותך" תום אמר ואחז בידיה."תני לי לעזור".
היא נאנחה."יש מישהו שאמור להגיע לפה מחר. נתתי לו גביש שמראה איפה אני נמצאת בכל רגע. תמצא אותו ותסביר לו את מה שהסברתי לך עכשיו. אחרי זה תעשה מה שאתה רוצה" היא אמרה. באותו ערב אחרי שההורים שלו חזרו הוא הצליח לשכנע אותה לפחות להישאר אצלו לישון עד מחר. כשהוא קם בבוקר הוא שם לב שאליאנה עזבה באמצע הלילה אבל זה לא שינה לו. הוא הרהר בדברים שהיא אמרה לו בלילה הקודם והחליט שהוא בכל זאת ילך בעקבותיה.


קולו של אביעד העיר אותו ממחשבותיו. "מצאתי אוטובוס שנוסע לבאר שבע והוא יוצא ממש בעוד כמה דקות."אוקי" תום קם על רגליו. כשהם עלו על האוטובוס והוא החל לנסוע תום השקיף מהחלון ושאל את עצמו מה קורה איתה עכשיו…


תגובות (1)

אהבתי את הרעיון שהם יכולים להרשות לעצמם למות.

פרק נחמד, קצת אינפו-דאמפ אבל מותר לך אני מניח, אחריי כמה פרקים של אקשן.

העריכה יצאה טוב, סחטיין עליכום!

הקצב של הסיפור טוב… מקווה שתמשיך. אני לא משקר, אני מחכה לראות איך הדמות שלי משתלבת בכל זה.

17/08/2018 15:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך