השער 2: מלחמה שמימית פרק 7

צבי 4000 17/09/2018 644 צפיות 2 תגובות

"הרס עצום בבאר שבע" זו הייתה הכותרת שהופיעה באפליקציה של "yent"כשאביעד בדק את החדשות באייפון שלו. שעה לאחר הקרב הם הקימו מחנה במחסה נטוש שהלוחמים השמימיים הכינו מבעוד מועד במערה דרומית לעיר. אביעד שמר בכניסה למערה למקרה שלוחמי הכאוס יופיעו אבל נראה שהם לא התאוששו לגמרי מהתבוסה שלהם היום. באשר לו הוא נזכר בקרב שלו עם דארגונה. היא כבר עמדה להרוג אותו כשהכוח השמימי שלו הופיע שוב והוא גבר עליה באותה מהירות שבה גבר על הקיסר בפעם הראשונה שזה קרה. 'כנראה הכוח מופעל רק כשאני בצרה' הוא חשב לעצמו. לאחר כמה דקות ריינה ותום ניגשו אליו."כבר לילה. עדיף שנסתיר את הכניסה עכשיו. תאמין לי שאתה לא רוצה להילחם בלוחם כאוס כרגע" ריינה אמרה. אביעד התרחק ותום רקע ברגלו. גוש סלע התרומם מהאדמה ובין רגע זה נראה כאילו מעולם לא הייתה שם כניסה. "מקודם זה אש ועכשיו אדמה?" ריינה שאלה את תום.
"גם אביעד התבלבל. אני יכול לשלוט באש, מים ואדמה" הוא הסביר."מעניין" היא אמרה.
"אחד מאיתנו פעם הראה יכולות דומות לשלך אבל לוחמי הכאוס מצאו אותו והרגו אותו"."באמת?" שאל תום."אכן" קובי ניגש אליהם."קראו לו מייק".
"מה עם אליאנה?" תום שאל אותו."היא בסדר" קובי השיב."עד שהיא תאושש לגמרי יהיה לי מספיק זמן לסדר ארוחת ערב" הוא התרחק לפנים המערה שם צלה בשר על האש."הוא קצת מצטנע בקשר לזה אבל הוא בשלן מעולה" אמרה ריינה."חכו עד שתאכלו את ההמבורגרים שלו"

ריינה צדקה בקשר לקובי. תום לא זכר המבורגר טעים כל כך כמו שלו. הם נאספו סביב המדורה אותה ליבה תום בעזרת כוחות האש שלו."היי" אליאנה התיישבה לידו. הוא העיף בה מבט. היא נראתה מעולה בחולצה כתומה ומכנסיים כחולים ואחרי שעה של מנוחה החתכים שלה מהקרב נעלמו לגמרי. אם העיינים שלה היו אפורות במקום חומות היא הייתה יכולה בקלות לגלם את אנבת'.
"איך את מרגישה?" הוא שאל.
"הרבה יותר טוב מלפני שעה" היא השיבה.
"תוציא את הבשר" קובי ביקש ותום הכניס את ידו לאש ושלף את הבשר. הוא גילה מזמן שהוא לא רק יכול לייצר אש אלא גם שהוא חסין אליה, מה שהועיל לו כמה פעמים בבית. הוא נתן את הבשר לקובי, שנכנס לאוהלו ויצא אחרי כמה דקות עם מגש ובו חמישה המבורגרים גדולים. כל אחד לקח אחד. תום נגס בהמבורגר שלו. הוא היה חריף אבל לא בצורה כזאת שהוא הרגיש כאילו הפה שלו נשרף."טעים" הוא אמר.
"תודה על המחמאה" השיב קובי."כולם יודעים שההמבורגר שלי הוא הכי טעים"
"אל תגזים" ריינה תקעה לו מרפק בגב. "איי" הוא התלונן."הוא לא היה כזה טעים אם לא הייתי מלמדת אותך להכין אותם" ריינה אמרה.
"הבנו" קובי אמר."לא צריך להשוויץ בזה".
רינה ציחקקה.
"בוא נעזוב את זה לבינתיים" תום אמר."אליאנה סיפרה לי שאתם צריכים להגיע למקום שנקרא "מקדש פנדורה".
"אכן" ריינה אמרה."פנדורה היא קדמונית הסודות. אולי היא תדע מי או מה גורם ללוחמי הכאוס לא למות".
"לא מפתיע" אביעד אמר."הרעים תמיד מקבלים יותר יכולות מהטובים"
"לא בדיוק. בעיקרון הם יכולים למות אבל בתקופה האחרונה הם לא" קובי השיב
"בכל מקרה אני לא חושב שזה יהיה משנה בקצב שבו הם הורגים אותנו"
"אל תהיה פסימי" ריינה אמרה."אולי איבדנו שלושה לוחמים שמימים החודש אבל הכרנו חברים חדשים"
"אכן" הסכימה אליאנה."למרות שאחד מהם אני מכירה מספיק זמן" היא שמה יד על כתפו של תום והוא חיבק אותה בזרועו."חוץ משנינו מי יודע מי עוד יוכל לעזור לכם" אמר אביעד. ריינה הרהרה בזה."עכשיו כשאתה מזכיר את זה באמת הייתה עוד אחת שבלעדיה דראגונה הייתה הורגת אותי אתמול. מישהי שיכלה לשלוט בערפל"
"מעניין" הוא השיב."מר אריה אמר לי שיכול להיות שגל האנרגיה ששוחרר בקריסת השער החדיר כוחות בבני אדם"
"רגע" קובי קטע אותו."מי זה מר אריה?"
"המפקד של יחידת שר"ף. כוח צבאי סודי שהוקם כדי לטפל בשדים של הגיהנום"
אמר אביעד
"הגיהנום? הוא קיים" תום שאל.
"סיפור ארוך" אביעד השיב.
"אני יכול לדבר איתו. אולי הוא יוכל לעזור נגד לוחמי הכאוס"
"לא" ריינה אמרה."אנחנו לא מערבים אחרים במלחמה הזאת"
"הייתם נהרגים בבאר שבע אם אנחנו לא היינו מתערבים" אמר תום."חוץ מזה שאנחנו נכנסו מרצון למלחמה הזאת"
"זו החלטה שלכם. אני לא עומדת לבקש מאחרים להסתכן בשבלינו" ריינה אמרה ונכנסה לאוהל שלה."טיפוס עצבני" אמר תום."היא לא תמיד ככה" אמר קובי.
"כדאי שתנוחו. אני אלך לדבר איתה" הוא קם והלך לאוהל שלה

כמה קילומטרים משם, נערה בת 20 עם שיער בגוון נחושת השקיפה על חורבות מלון "לאונרדו" בשעה שצוות של מכבי אש עבדו על כיבוי האש שעוד אחזה במקום."בזבוז של מלון נהדר" היא אמרה והוציאה מכיסה גביש כחול. היא מצאה אותו זרוק על הרצפה לפני כמה שעות, אחרי שהגנה על מישהי מהתקפה של שדה. היא לחצה עליו והגביש הראה לה נקודה אור צבעונית לצד נקודה אור נוספת שציינה את מקום הימצאה."בכל מקרה אני צריכה למצוא את אלה שהשדה כינתה "לוחמים שמימיים".אולי הם יוכלו לעזור לי לחסל אותה".


תגובות (2)

הפרק כתוב בסדר גמור רק יש לי טיפ-תעשה בו כרצונך.
אל תשים משהו מדבר ואז את התשובה באותו משפט,תוריד את זה משפט למטה.
מחכה שהדמות שלי תופיע וכמובן מחכה להמשך.

17/09/2018 20:49

יאיי סוף סוף הדמות שלי מופיעה! גם אם זה רק לפחות מעשר שורות!
אם כי היא יצאה מאוד… אה… בעלת מוטיבציה שכזו, קצת שונה מאיך שדמיינתי אותה. ניחא.
פרק נחמד, מעניין איך המפגש יראה!

היה רק דבר אחד שקצת הפריע לי:

אם העיינים שלה היו אפורות במקום חומות היא הייתה יכולה בקלות לגלם את אנבת’.
– הייתי דואג להוסיף כהערה "הגיבורה מפרסי ג'קסון". אני לא קראתי את הספרים לרקורד, ראיתי את הסרטים ולקח לי קצת זמן לקשר.

18/09/2018 19:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך