קטניס אוורדין ☯
אנ כל כך מתרגשת כרגע. אין לכם מושג כמה ברת מזל אני שכמה מהכותבים המוכשרים באתר הקדישו זמן כדי לכתוב לי דמויות. מקווה שאהבתם! אני מוכנה לקבל כל הערה, הארה או הצעה לשיפור (וגם מחמאת ייתקבלו בברכה!) קטניס אוורדין, סוף.

התליון – פרק 1

קטניס אוורדין ☯ 14/10/2015 1135 צפיות 45 תגובות
אנ כל כך מתרגשת כרגע. אין לכם מושג כמה ברת מזל אני שכמה מהכותבים המוכשרים באתר הקדישו זמן כדי לכתוב לי דמויות. מקווה שאהבתם! אני מוכנה לקבל כל הערה, הארה או הצעה לשיפור (וגם מחמאת ייתקבלו בברכה!) קטניס אוורדין, סוף.

~מוקדש לכל חברי האחווה~

פרק 1
התליון

סקיילר פקחה את עיניה לרווחה לצליליו הקולניים והצורמים של שעונה המעורר, ומיד צמצמה אותן בניסיון להתרגל לאור לפנות הבוקר שפרץ דרך חלון חדרה הגדול שנמצא צמוד למיטתה. היא קיללה בליבה את ההרגל המטופש שלה להשארת החלון פתוח בלילה.
היא הזיזה את מבטה אל השעון המעורר שנמצא על שידתה, ולקחו לה כמה שניות להתגבר על ראיית הבוקר המטושטשת ולהבין כי השעה היא שש וחצי לפנות בוקר.
סקיילר נאנחה ברוגז, קמה ממיטתה, כיבתה את השעון המעורר והזכירה לעצמה שהיא חייבת לקנות לעצמה אחד שמשמיע קולות שלא יוציאו לה את עור התוף ממקומו. היא תהתה ממתי בכלל היא מכוונת את השעון שלה לשעות כאלו, ופשוט הטילה את האשמה על טים, אחיה הקטן, שמשום מה מנצל כל הזדמנות אפשרית להציק לה.
היא סגרה את תריס חלונה הפתוח, וצנחה אל המיטה שלה בעייפות. לאחר ניסיונות כושלים להירדם, החליטה לקום ולהכין לעצמה שוקו קר שיעיר אותה. היא דבקה באמונה שאתה אף פעם לא מבוגר מדי בשביל שוקו.
עיניה התכולות צומצמו בעייפות, ושיערה החום-בהיר והגלי היה מלא בקשרים שיאלצו אותה לעמוד מול המראה במשך שעות כדי להביא אותו למצב של כמעט נורמאליות.
היא התקדמה אל דלת חדרה הלבנה, וכאשר ניסתה לפתוח אותה לא הצליחה. היא הצמידה את צד גופה אל הדלת ולחצה על הידית. הדלת החלה לזוז באיטיות, צליל חריקתה לווה בצליל גרירה, ככל הנראה של הדבר הכבד שחסם את הדלת מבחוץ.
סקיילר קיללה בשקט, מאשימה שוב את אחיה הקטן והתעלולים שלו במעשה.
כשהצליחה ליצור מרחב מספק בין הדלת למשקוף, יצאה מהחדר. הדבר שחסם את הדלת התגלה כתיבה גדולה, זהובה ויקרה למראה. כשסקיילר התכופפה, הבחינה בכל מיני עיטורים לבנים, כחולים, תכולים וכסופים שצוירו בעדינות על התיבה, והיו כמעט בלתי אפשריים לראייה ממרחק.
בלי להתעמק יותר מדי בעיטורים או בשאלות ששטפו את ראשה באותו רגע, פתחה את הסוגר ונדהמה לגלות שכל מה שנמצא בתוך התיבה הגדולה הוא רק תליון כסוף ויקל למראה עם עיטורים כמעט זהים לאלו שעל התיבה. באמצעו נמצאה אבן חן לבנה ודי גדולה, שניצוצות ופסים תכולים זזו בה. התליון היה מחובר לשרששרת לבנה.
היא הרימה את התליון מהשרשרת, הניחה אותו על כף ידה ופתחה אותו. בצד אחד נחרטו הרבה סלסולים לבנים וכסופים, ומהצד השני דמות אישה נאה עם שיער גלי שהזדקר מעלה כאילו מטח אוויר פוגע בו מלמטה, לבושה בשמלה פשוטה ומרימה את ידיה.
מתחתיה הופיעו סלסולים כמעט זהים לאלו שנחרטו על הצד השני, שהזכירו בצורתם סופה או זרימת אוויר, כמו בסרטים מצוירים שנהגה לראות כילדה.
סקיילר הניחה כי מדובר בזיוף של כסף, אבל העבודה שהושקעה בפרטים הקטנים והאבן באמת הרשימה אותה.
כשעמדה לסגור את התיבה, גילתה שיש בתוכה דבר נוסף. פתק לבן, שנמצא לפני כן מתחת לתליון. הוא היה כמעט בלתי נראה, בהתחשב בעובדה של פנים התיבה היה לבן.
היא השיבה את התליון למקומו בתיבה, סובבה את הפתק, כך שראתה את הצד המלא שלו, והרימה את הפתק. נכתבו עליו מילים שחורות בכתב מסולסל ורשמי. היא קראה אותו בראשה.
"התליון הזה חזק וחשוב הרבה יותר משתצליחי לדמיין, סקיילר. הוא טומן בתוכו כוחות שחשבת שקיימים רק בסרטים, וצרות שחשבת שלעולם לא תעמדי מולן.
מכל מקום יכול להופיע אדם שרוצה בו, פקחי את עינייך ושמרי עליו כמו על חייך.
השתמשי בו בחוכמה, הוא נועד רק לך ולא יעבוד על שום אדם אחר."
בשלב זה של הקריאה, סקיילר פלטה גיחוך מפיה. לרגע אחד היא שוב חשבה שמדובר באחיה הקטן, אבל מיד שללה את האפשרות – הוא לא היה יכול לזייף פתק רשמי שכזה גם אם רצה, בטח שלא להשיג תיבה שכזאת.
"אולי את לא מאמינה שלב זה, אבל בבוא העת את תביני. בדיוק כמו קודמייך.
יום הולדת שמח, סקיילר."
המשפט האחרון הפתיע אותה לרגע אחד, כאילו אינו הגיוני בעליל, אבל אז היא נזכרה – היום הוא אכן יום ההולדת שלה. סקיילר תמיד הייתה בעלת זיכרון לטווח קצר, אבל הפעם היא באמת הצליחה להפתיע את עצמה.
היום הוא יום ההולדת שלה, היא בת שש עשרה באופן רשמי. היא העלתה על פניה חיוך נבוך במקצת, למרות שאף אחד לא היה בסביבתה.
היא לקחה את התליון מהתיבה שוב, והפעם ענדה אותו על צווארה.
פתאום סקיילר הרגישה קור בכל עצמותיה. לא קור מקפיא, יותר כמו רוח קרה, כמו אלו שסקיילר אהבה במיוחד. תמיד הייתה לה חיבה מיוחדת לחורף. אור תכול מילא את המסדרון וגרם לסקיילר לעצום את עיניה בחוזקה. כשהאור נכבה והיא פקחה את עיניה, היא הודהמה לגלות את עצמה מרחפת באוויר.
פחד ולחץ החלו לשטוף אותה. היא הרגישה כאילו סופה עוטפת אותה ומסובבת אותה. היא לא הייתה יציבה במיוחד, היא זזה בין ימין לשמאל ובין למעלה ולמטה בלי שום שליטה. בהתחלה אלו היו לא פחות מתנודות קלות, אבל לאחר מכן היא מצאה את עצמה מותחת בקירות המסדרון וצריכה להיעזר בכל כוחה כדי לא למצוא את עצמה צמודה לתקרה.
היא לא רצתה להגיע למצב בו פתק בתיבה גורם לה להאמין בפנטזיות, אבל לזרוק מעליה את התליון היה הצעד היחיד שעליו סקיילר יכלה לחשוב באותו הרגע. היא הושיטה את ידה כדי למשוך אותו מעל ראשה, אבל משב רוח עוצמתי ופתאומי העיף את ידה אל מאחורי גבה. היד השנייה סבלה מגורל דומה שניה לאחר מכן. לא משנה כמה ניסתה להתנגד, זה הרגיש כאילו אזיקי ברזל החזיקו את ידיה.
היא רצתה לצרוח לעזרה, אבל משהו בה אמר לה שלא. כאילו אותות אזהרה מגופה אמרו לה שלא כדאי שמישהו יראה אותה במצב הזה.
זה במילא עניין של זמן עד שמישהו יתעורר בגלל זה, חשבה לעצמה. בדיוק באותו הרגע, הקור הפסיק לגמרי. מנקודה של כמעט היצמדות לתקרה עם ידיים מרותקות לאחורי הגב, סקיילר נחתה על הרצפה, משוחררת לגמרי.
הבית נשאר שקט. במזל סקיילר לא העירה אף אחד.
היא נכנסה אל חדרה, פתחה את החלון והתריסים. אף אחד לא התהלך ברחוב, שום מכונית לא נשמעה. סקיילר בדקה עד כמה ריק השטח וזרקה את התליון בחוזקה. היא ידעה שהמרחק, הכיוון והחוזק שבו זרקה את התליון יספיקו כדי שלא תראה אותו בשלמותו עוד לעולם.
התליון פגע במדרכה והתנפץ לרסיסים.


תגובות (45)

*מוטחת
*הושיטה
ועוד כמה בלבולים בין ש… ל – של.
אהבתי מאוד! צחקתי הרבה! ואני עדיין מקנאה -,-
ההשערות שלי היו נכונות, הכתיבה שלך באמת מדהימה! ממש הצלחתי לדמיין את כל מה שקרה שם, את המקום, את סקיילר ואת כל ההתעופפות הזאת שלה ^^
תמשיכי!!!

14/10/2015 20:49

    דרך אגב, אולי תקראי גם את הסיפור שלי? אני מאוד אשמח לביקורת ממך :)

    14/10/2015 20:49

אם תשימי לב, אני כבר שיניתי את זה. שי לי המון שגיאות מקלדת בזמן האחרון… מאשימה את המקלדת!
מה הצחיק אותך? העובדה שהיא חושבת שאתה אף פעם לא מבוגר מדי בשביל שוקו? זה אחד המשפטים שלי לחיים. פומה, באמת כדאי שאתחיל לקרוא סיפורים שלך. אני בטוחה שאת מאוד מוכשרת.
קטניס אוורדין, סוף.

14/10/2015 20:52

    אופס ><
    פשוט כתבתי את התגובה הזו ברגע שסיימתי לקרוא את הפרק אז לא ראיתי את השינויים…

    14/10/2015 20:55

    וכן, זה היה המשפט עם השוקו, אני כל כך מסכימה איתך!

    14/10/2015 20:56

-לצליליו הקולניים והצורמים *של* שעונה המעורר
– בהתחשב בעובדה *ש*פנים התיבה היה לבן
– כך שראתה את הצד המלא שלו, והרימה את *אותו* (זה נשמע יותר טוב ככה P:)
– אולי את לא מאמינה *ב*שלב זה
– היא *נדהמה* לגלות את עצמה מרחפת באוויר
– היא *הרגישה* כאילו סופה עוטפת אותה

פרק ממש יפה! כמעט ואין לי הערות חוץ משגיאות המקלדת ^ את כותבת ממש ממש טוב D:
מצפה להמשך, ולג'קסון ~

14/10/2015 20:53

של שעונה המעורר*
היא הבחינה*
ובין*
שפנים התיבה*
מוטחת*
אלו כל ההערות.
ועכשיו למחמאות –
פרק מעולה!
ממש נהניתי לקרוא!
אני כבר אוהב את סקיילר! לשוקו באמת אין גיל!
אה עוד הערה אחת –
היו כמה פעמים שעברת בין זמנים(כאילו עבר הווה עתיד). הרי הסיפור הוא בלשון עבר, אבל היו כמה פעמים שעברת להווה/עתיד. מבחינה תקנית זה בסדר, אבל אני לא רואה סיבה לשנות את הזמן כי אפשר לכתוב את אותו המשפט בזמן עבר.
תמשיכי!!!
נ.ב.
ידעתי! ידעתי שאת מוכשרת!

14/10/2015 20:55

אמורה לא היית צריכה לתקן אותה בקשר להודהמה ונדהמה.
הודהם(/ה) זה הסביל סל הדהים.
זה בסדר.

14/10/2015 20:57

    אני לא ממש בטוחה 0-0
    רגע… טוב, הודהם עדיין לא נשמע לי בסדר U.U

    14/10/2015 20:59

    אני בטוח ב100%.
    זה אולי לא נשמע לך בסדר כי זה צורת הסביל, ולא מרבים להשתמש בה, אך היא תקנית.

    14/10/2015 21:02

    אאני לא רואה בזה משהו לא בסדר, נראה לי שבלאק צודק (סליחה אמורה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    14/10/2015 21:02

    אני מקבלת את זה, אבל זה עדיין לא נשמע לי בסדר U.U (תתעלמוממני)

    14/10/2015 21:09

של*

14/10/2015 20:58

אני מרגישה כל כך מטומטמת… שגיאות מקלדת על שגיאות מקלדת. אמרתי או לא אמרתי שהמקלדת נדפקה? אני צריכה לעבור יותר על מה שאני כותבת. פשוט העברתי הכל מהמחברת שלי לוורד במהירות ולא שמתי לב לכלום.
תודה! אתם כל כך נחמדים. ואם מישהו כאן כותב טוב, אלו אתם. אני סתם מתחילה.
קטניס אוורדין, סוף.

14/10/2015 20:58

    אז בתור מתחילה את ממש טובה :ם
    את לא רוצה לדעת איך אני כתבתי פעם ~0~ זוועת עולם שמצריכה השמדה המונית של העתקים

    14/10/2015 21:02

    טוב, אם את מחשיבה את הסיפור המזוויע שכתבתי בגיל תשע (וחשבתי שהוא יציאת אומנות, משום מה XD), אז אני לא מתחילה. (למזלי, הסיפור הזה נתכתב במחברת שנקרעה והושמדה כליל.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    14/10/2015 21:04

    אני כתבתי סיפור בכיתה ב' על ברווז שמטייל בעולם ^^
    לדעתי זה באמת היה יצירת מופת *0*

    14/10/2015 21:09

    את מזכירה לי את הסיפור המקסים שכתבתי (ואיירתי!) בכיתה א' על פיות שמביסות מכשפה. אני מקווה שההורים של שכחו את זה, אחרת כנראה זאת פאדיחה לכל החיים.
    קטניס אוורדין, סוף.

    14/10/2015 21:16

    XDDDD אני גם איירתי את הסיפור הזה!
    יותר מזה, אני כתבתי קומיקס עילם על תולעים לוחמות U^U זה היה ממש מרגש, כי היה תולעת מהרעים שהוא בעצם הופנט והוא היה החבר הכי טוב של אחת התולעים וזה היה כזה עצוב כשהם נפגשו ;0;

    14/10/2015 21:19

    XD צחקתי בקול.
    לא מצאת מששהו קל לצייר אז ציירת תולעים? (למרות שקומיקס אילם על תולעים לוחמות זה יופי של רעיון! חשבת פעם על להוציא את זה לאור?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    14/10/2015 21:21

    חחחח כן לא רציתי להשקיע בציורים שאולי לא יצאו טוב וגם לא רציתי לכתוב כי היה לי כתב מכוער XD אז קומיקס עילם על תולעים היה מושלם.

    14/10/2015 21:33

בוא רק נגיד שההתחלה שלי אמנם הייתה בז'אנר הפנטזיה אבל זה היה נשמע כמו סיפורי ערסים. O_O.

14/10/2015 21:04

    כנ"ל כנ"ל XDDD
    חוץ מהקטע של הערסים והפרחות ~

    14/10/2015 21:07

    לא מצליחה לראות את זה O_O
    קטניס אוורדין, סוף.

    14/10/2015 21:14

וטוב שכך.

14/10/2015 21:18

    יש לי את זה שמור בוורד ~
    אבל רק למטרת שכתוב לסיפור משוכתב הרבה יותר מוצלח מהמקור XD כמובן, שכל הדמויות נשארו, אבל העלילה יותר הגיונית (בהרבה יותר הגיונית. העלילה הקודמת הייתה מוזרה לחלוטין.)

    14/10/2015 21:20

    מה שמור לך בוורד? פספסתי משהו?
    קטניס אוורדין, סוף.

    14/10/2015 21:25

    הסיפור האינטרנטי ה"רציני" הראשון שכתבתי XD הוא ממש גרוע..

    14/10/2015 21:32

אני התחלתי לפני שנתיים…
ובכיתה ג' נראה לי, כתבתי סוג של סיפור הזוי לחלוטין שאני כבר לא זוכרת על מה הוא היה ואני מניחה שטוב שאני לא זוכרת -,-

14/10/2015 21:37

מוטחת*
אזהרה*
אם ככה את בתור "מתחילה" – את מדהימה.
הפרק היה כתוב ממש טוב! ממש! היו טעות מקלדת פה ושם אבל זה לא כל כך נורא. אישית אני הייתי מוסיפה קצת מחשבות פה ושם, משהו שהיא באמת הרגישה באותו הרגע, אבל זה סתם קטע פרפקציוניסטי.
הסיפור הראשון שלי היה גם בכיתה ב', אבל רק בכלל שהיינו חייבים. כתבתי על היה היהXD (ממש לא אהבתי לכתוב וגם הייתי גרועה).

14/10/2015 21:58

וכרגיל, פספסתי חפירה…
רק שתדעי, קטניסיס, אני מסכנה את הצלחתי במוזיקה, אומנות ואנגלית בשביל לקרוא את זהXP

14/10/2015 21:59

אני חושבת שהתמכרתי לסיפור, וזה רק הפרק הראשון! הכתיבה שלך מושלמת (חוץ מכמה טעויות מקלדת שלא נחשבות (; )

מחכה לפרש הבא!

נ. ב.- עוד יש מקום בהרשמה….?

14/10/2015 22:01

הממ.. אני מתעלמת משגיאות המקלדת, כי זה כמובן משהו שברור לך…
הפרק כתוב מדהים, הצלתי להתחבר ולהרגיש את וכמו סקיילר. אני אוהבת אותה, היא מציאותית, היא מישהיא שאני יכולה לדמיין ולהאמין שאולי איפה שהוא היא קיימת. וזה ממש חשוב בעיניי, מצפה להמשך!

14/10/2015 22:58

פרק ממש טוב, אהבתי מאוד. יש לך כתיבה ממש יפה
תמשיכי =)

14/10/2015 23:30

פרק ראשון מצויין! ממש אהבתי את סקיילר (יותר כמו הזדהתי.. שוקו לנצח!) בכלל לא שמים לב שאת כותבת מתחילה..
תמשיכי! :)

15/10/2015 00:18

פרק ממש מעולה! הרגשתי שאני פשוט נכנסתי לבית של סקיילר וראיתי אותה מתעופפת.
היא שברה את התליון? 0.0
ברור שהוא יחזור אליה לבסוף^^.
ראיתי אתכם מדברים על ספרים ישנים אז הספר פנטזיה הראשון שלי היה 'אגדת הערפד.' ספר כלכך גרוע שב30 פרקים הצלחתי לעשות שהדמות תמות תחזור לחיים תלחם ב20 אוייבים תביא ילד לעולם בדרך מסתורית כלשהי ומאז נקודת מבטו של הילד וכך הלאה -,-
בקיצור הספר הכי גרוע שלי.
מלבד שגיאות מקלדת הפרק היה מדהים.
אני דורש המשך ושנפגוש את דין פייר ×.×

15/10/2015 06:21

לגבי שגיאות המקלדת (רק מלרשום את זה אני רוצה להרוג את עצמי) – אני פשוט העברתי הכל מהמחברת שלי לוורד מהר ולא ממש שמתי לב… אני מבטיחה שבפרק הבא זה לא ייקרה.
ותודה לכם על כל התגובות! לא האמנתי שממש תאהבו את זה. הפרק הבא יהיה של דין פייר או אדם סילבר, לפי דעתי (לפי דעתי. אל תתפסו אותי במילה.)
קטניס אוורדין, סוף.

15/10/2015 07:24

    והוו דין פייר!
    מצפה לפרק בכליון עיניים *-*

    15/10/2015 16:53

הוו וואו!
פרק ממש טוב, מאוד אהבתי. כתיבה זורמת עם הרבה תיאורים של המצבים שעוברים עליה, אפילו לא שמתי לב לרוב הדברים שהעירו לך מרוב שהייתי עסוק בקריאה :>
אבל למה שוקו? איכס
תמשיכי!!!

15/10/2015 07:31

    אתה לא אוהב שוקו?! איפה הילדות שלך, למען השם?
    אוקיי, אני נרגעת. אז אם אני מתעלמת מהעובדה שאתה לא אוהב שוקו (!), תודה על התגובה! די הגיוני שלא שמת לב, כי כבר תיקנתי.
    איזה כיף לי שיש לי כאלו קוראים. (לא ציפיתי לזה, האמת. חשבתי שרק האחווה תקרא.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    15/10/2015 14:36

אווטאר גם אני לא אוהבת שוקו, אתה לא לבד ;)

15/10/2015 17:45

    ברצינות, אנשים, איפה הילדות שלכם? מוזרים.
    קטניס אוורדין, סוף.

    15/10/2015 18:53

וואו, אהבתי ממש את הפרק הראשון, ואני מתכוונת להמשיך לקרוא את השאר. כל הכבוד!

15/10/2015 20:41

ודרך אגב, גם אני לא אוהבת שוקו =§

15/10/2015 20:42

תודה רבה! (:
גם את לא אוהבת שוקו? איך זה אפשרי? כולם אוהבים שוקו, זה טעים!
קטניס אוורדין, סוף.

16/10/2015 15:56
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך