JonathanBJ
אני רק בן 12 (אפילו טיפה פחות) וזה סיפור שרץ לי במוח הרבה זמן כך שאם הוא לא יהיה מושלם שתבינו למה...

התרבות האבודה… הקדמה

JonathanBJ 04/10/2013 633 צפיות 2 תגובות
אני רק בן 12 (אפילו טיפה פחות) וזה סיפור שרץ לי במוח הרבה זמן כך שאם הוא לא יהיה מושלם שתבינו למה...

כבר בתחילת היום היה אפשר להרגיש את השוני באווירה, ממש עוד לפני שיצאתי מהמיטה היה אפשר להרגיש שמשהו שונה, משהו מוזר. חילצתי את עצמי ממיטתי בחוסר רצון כשצפצופו האלקטרוני של שעוני עורר אותי מהשינה חסרת החלומות שלי. גררתי את עצמי לארון שלי כדי להחליף בגדים מהפיג'מה שלי אל בגדי בית הספר המדכאים והכנסתי לתיק את הספרים שהשארתי בחוץ כשעשיתי שיעורים. אכלתי ארוחת בוקר מהירה, צחצחתי שיניים כמה שיותר מהר ורצתי לתפוס את האוטובוס כי אם הייתי מאחר שוב פעם לבית הספר הייתי מגיע למצב נוראי. לאחר יום לימודים מייגע שהכיל את השעמום הרגיל של כיתה ז' חזרתי לביתי ופניתי לחדרי בכדי לשחק במחשב כהרגלי ילדים בני 12 רבים כמוני. כשנכנסתי לחדרי מצאתי מגילה שעליה שני סמלים: אחד M סגולה עם עשן סגול מתפתל סביבה, והשני זה E זהובה אשר ברקים מקיפים אותה בצורת מטומן.

אלה הן השורות הראשונות של הסיפור החדש שלי "התרבות האבודה" זה גם הסיפור הראשון שלי

הרעיון של הסיפור הוא על ילד שמגלה שהוא שומר האנרגיה, הישות שנועדה להגן על העולם. המטרה שלו היא למצוא את המכשף הגדול (עם העבר הסודי) מרלין שידריך אותו ויעזור לו להשמיד את אקסלמפור שד האופל שמתכנן להשמיד את העולם. בדרך הוא יעבור במקומות ובמימדים רבים כדי להשלים את המסע שלו.


תגובות (2)

וואו זה ממש יפה!! בבקשה תמשייךךך אהבתיייי

04/10/2013 07:56

תודה רבה!
הפרק הראשון יצא בקרוב

04/10/2013 08:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך