טארו סאטולנה
מישהו עדיין קורא בכלל או להתחיל סיפור חדש?? אני לא יודעת כבר אם להמשיך להעלות?? :0

וונג נייט – בית ספר לילדים עם כוחות על טבעיים 12

טארו סאטולנה 09/10/2013 579 צפיות תגובה אחת
מישהו עדיין קורא בכלל או להתחיל סיפור חדש?? אני לא יודעת כבר אם להמשיך להעלות?? :0

~ נקודת המבט של קייט ~
"קומי כבר ישנונית אנחנו מאחרות, צעקה לי לוסי בניסיון להוציא אותך מהמיטה. "אין לי כח" אמרתי וכיסיתי את עצמי עוד יותר בשמיכה. "טוב, אז אני אגיד למורה החדש והחתיך להיסטוריה שבחרת לא לבוא לשיעור שלו". "לא לא, אין צורך הנה אני קמה" אני ולוסי צחקנו.
~ לאחר מכן בכיתה מספר 38 ~
"ברוכים הבאים תלמידי כיתה ז' השיעור אנחנו נלמד לעומק על המלחמה האגדית של בתי הספר" אמר המורה שבאמת היה חתיך 'טוב שלא הברזתי' "משום שאצלי אין צורך שתתקפו אחד את השני, היום אנחנו נראה מצגת" אמר המורה והפעיל את המצגת. לקראת הסוף של המצגת הופיע קטע שייצג את הקרב הסופי. "אני מקווה שהסוף השתנה, באמת חבל שלא הברזתי" לחשתי ללוסי. "לא ידעתי שהוא כלכך חזק" אמרה לי לוסי "הוא מדהים!" אמר תלמיד מהצד השני של החדר. "איך, מה כולנו נמות כאן?, שאלה מור בבהלה. התלחששויות המשיכו עד שבסוף כולם הביטו בי בכעס וחשש. "להרגע כולם המטרה של המצגת היא להראות את התקדמות שלכם כל שיעור תהיו חזקים יותר ומיומנים יותר והמצגת תשתנה זה ברור כולם?, אמר המורה. "כן!" צעקה כל הכיתה יחד. יצאנו מהכיתה וכולם עצרו ויצרו מעגל סביבי. "כדי לך מאוד להשתפר כי אני לא רוצה לגמור את חיי כל שיעור היסטוריה תודה רבה!!" צעק עלי אחד התלמידים. "כן! אנחנו אוהבים את החיים שלנו ואנחנו לא מתכוונים לוותר אליהם בכזאת קלות!" צעק תלמיד נוסף. "מצטער לומר לך מתוקה, אבל אני לא מתכוון להילחם אם את תגרמי למותי!!" צעק אליי טום. "ילדה תקשיבי לי טוב מאמי, אני לא כאן כדי למות!" צעקה אליי עוד תלמידה. הם המשיכו לצעוק עליי ואני הרגשתי כלכך עצבנית ומבוישת ופתאום התעלפתי.
~ נקודת מבטו של טום ~
פתאום קייט זהרה לא זרחה בתכלת והקפיאה אחד אחד מאיתנו ולפני שהספקתי לרוץ משם היא הקפיאה את כולנו חוץ משלושה התלמידים היחידים בכיתה שלא צעקו עליה: רוי,לוסי ומור.
~ נקודת מבטו של רוי ~
"וואו קייט זה היה מדהים!!" "אני עשיתי את זה שאלה קייט בתמיהה. "כן זה היה מדהים אבל אני לא יודע לבטל את זה" אמרתי בדאגה. "אבל אתה יסוד אש אתה לא אמור להיות יכול להמיס את זה? שאלה לוסי ."אני אמור אבל אני עדיין לא יודע להמיס כזו כמות כמות של קרח". "רקס יכול לא? אולי אם תמיס רק אותו הוא ימיס את כל השאר…." בזמן שרוי ניסה להמיס את רקס (זה דורש הרבה עבודה מצידו) אני הלכתי לחפש את המורה ולהודיע לו שאנחנו נאחר לשיעור. בכניסה לכיתה ראיתי את מאסטרית האש שלי טורי "טורי חכי אני צריכה עזרה!!" צעקתי לה מקווה שתשמע אותי ותבוא לעזור. "כן קייט מה את צריכה?" "אני שתבואי איתי עשיתי טעות ואני צריכה את עזרתך…" "אוקיי אז בואי נזוז". הגענו חזרה לכולם רוי המיס כבר את הרגליים של רקס. "את עשית את זה איזה מגניב הפעם היחידה שראיתי מישהו עושה את זה זה מיסט במצגת של שיעור היסטוריה לפני שבוע!" "את יכולה לתקן?" שאלתי בדאגה. "ברור זה ייקח לי רק שנייה" טורי התחילה לזהור באדום ואז בכתום ולבסוף שיחררה לכל מקום אש ותוך כמה שניות כולם היו משוחררים מהקרח. טורי הפסיקה לזהור והשמיכה בדרכה כולם ברחו משם ורק אני לוסי רוי ומור הלכנו בנחת "באמת חבל שלא הברזתי" אמרתי בחיוך.


תגובות (1)

אני קוראת את זה, שלא תעזי להפסיק לכתוב את זה ! אני אמצא אותך וארצח אותך אם תפסיקי

09/10/2013 08:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך