טארו סאטולנה
תודה לכל מי שקורא :) אני אעלה את פרק 11 יותר מאוחר ;)

וונג נייט – בית ספר לילדים עם כוחות על טבעיים 10

טארו סאטולנה 07/10/2013 668 צפיות אין תגובות
תודה לכל מי שקורא :) אני אעלה את פרק 11 יותר מאוחר ;)

נגמרו הלימודים להיום אבל אני עדיין בדרכי למורה. המורה ליסודות ביקש לראות אותי בסוף הלימודים כבר ביום הראשון. "קייטיין שלא תביני אותי לא נכון, אני ביקשתי ממך לבוא לכאן לא בכדי להעיר לך אלא בכדי להציג בפנייך את המאסטרים החדשים שלך אומנם לצערי מאסטרית אחת לא יכלה לבוא אך את תפגשי אותה בקרוב מאוד. המאסטרית הראשונה היא מאסטרית לקרח מיסט אני מניח שאותה את כבר מכירה…" לפתע עפו לעברי כוכבי נינג'ה מיהרתי לשלוף את החרבות שלי ופגעתי והפלתי את כולם. "יפה קייט, אינסטינקטים מהירים…" אמרה מיסט ויצאה מהצללים. ,המאסטרית הבאה היא מאסטרית מיוחדת במיוחד היא תלמד אותך את אחד מן היסודות של היריב העתידי שלך יסוד המוזיקה היחידה מסוגה בבית הספר טריקסי" מהתקרה נפלו עליי שני סכינים זזתי הצידה במהירות והתחמקתי מהם. "אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל, אני חייבת להסכים עם מיסט יפה קייט!" אמרה טריקסי וירדה מהתקרה היה לה שיער שחור עם פס ורוד ופס אדום בפוני,בשיער היה לה פס ירוק ופס כחול והיו לה עיניים כתומות. "המאסטרית השלישית מאסטרית השנייה ליסוד נגדי שלך היא ליוט המאסטרית לאור" אני כבר הייתי מוכנה כשעפו לעברי שתי נונצקות ובמהירות תפסתי אותן בשתי הידיים שלי. "יפה יפה מהירת מחשבה גם כן נחמד…" אמרה ליוט והתקדמה לעברי היה לה שיער בלונדיני בהיר ועיניי דבש. המאסטרית האחרונה שהצלחתי להביא לכאן היום היא מאסטרית האחורנה המנוגדת לך טורי מאסטרית לאש" שני כדורי אקדח עפו לעברי ולמזלי פספסו את הראש שלי בסנטימטר בגלל שלא הספקתי בכלל להתחמק. "אני חייבת לחלוק על דעתכן בנות ואני בטוחה שגם שדהו הייתה משום שהילדה צריכה עוד אימונים על להתחמק ומכדורי אקדח" אמרה טורי והופיעה מאחוריי היה לה שיער ארוך ירוק שהגיע עד קצה הגב שלה ועיניים ירוקות בורקות. "ברוכה הבאה לאימונים!" אמרו כולן יחד "אני מקווה מאוד שתפגשי את שדהו בקרוב" הוסיף המורה. "את תלמדי אם כל אחת מאיתנו פעם בשבוע" אמרו כולן. "ואיתי פעמיים" הוסיפה מיסט. "טוב עכשיו את משוחרר…"לפני שהספיק לסיים את המשפט אני וכל המאסטריות החדשות שלי היינו מחוץ לאולם האימונים. הסתובבתי בקומה כדי להגיע למעלית 'בית ספר כלכך גדול ורק מעלית אחת' פתאום שמעתי משהי צועקת "אתה תגמור הרבה יותר גרוע אם תתעסק איתי שוב הבנת את זה?". התקרבתי וראיתי בחור שוכב צמוד לקיר כולו פצעים וחתכים עמוקים ומישהו שהולכת משם. עקבתי אחריה וכל הזמן אני חושבת לעצמי 'הלוואי שהייתי כמוה ואז לא הייתי צריכה את כל אקסטרה האימונים האלו' פתאום ראיתי שאני כולי שחורה וצמודה לבחורה כלכך ומיד הבנתי 'אני הצל שלה איזה מגניב!' ואחרי שניה הרגשתי שאני נבעטת החוצה מהצל שלה והתנגשתי בקיר ראיתי אותה ממשיכה ללכת היה לה שיער סגול לילך בהיר ובגדים משחורים. "את צריכה הרבה יותר כוח רצון מזה כדי להשתלט על מאסטרית האופל של בית הספר ילדה" "רגע את המאסטרית לאופל של בית הספר? את אמורה ללמד את הנבחרת?" "כן למה?" "אני הנבחרת".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך