טארו סאטולנה
קרדיט לתמר המנקדת! :)

וונג נייט – בית ספר לילדים עם כוחות על טבעיים 9

טארו סאטולנה 06/10/2013 2299 צפיות 2 תגובות
קרדיט לתמר המנקדת! :)

"אני מולו?" שאלתי מפוחדת כשאני מסתכלת על רקס הוא תלמיד גבוה עם שרירים ענקיים עור חיוור ואיפור כבד "כן כן קייט רק ככה אתם תלמדו" ענה לי המורה בטוח בעצמו. ירדתי לרחבה רקס כבר היה למטה רציתי רק להתכווץ בתוך עצמי אבל לפני שהספקתי אפילו להכנע רקס זהר באדום וצעק "מלכות אש" רקס שלח לעברי שלושה כדורי אש ענקיים כולם התנגשו בי ונדחפתי לקיר ושברתי אותו "רקס ניצח נקודה לבנים". קמתי משם וחזרתי למקום לוסי לחשה לי "זה היה פתטי". "אני יודעת אל תזכרי.." השיעור המשיך והקרבות הסתיימו בתוצאה של 8-6 לבנות ! " . השיעור נגמר וכולנו ירדנו לקפטרייה " היי קייט את רוצה שיעורים פרטיים בסוף הלימודים ?! ניראלי שאת צריכה את זה חחח!! " צחק עלי טום " כיאילו שלך הלך טוב יותר ! טום ! " הזכירה לו מור את הקרב בינהם . " אוי הגנת בנות כמה מקסים " אמר טוד בתגובה . " אוי נו באמת תסתמו ותמשיכו ללכת זוג אהבלים!!" צעקה לוסי והם עזבו. "תודה בנות באמת תודה.." לחשתי להן. נגמרה ההפסקה כולנו חזרנו לחדר האימונים שוב לשיעור עם המורה לנשקים . " אוקי תסתדרו בקיר השני לפי היסודות שלכם " כולם הסתדרו ואני לא ידעתי לאן ללכת … אומנם היסוד היחיד שלי שמופיע בקיר הוא קרח אבל זהו לא היסוד היחיד שלי " קייט דר קהיל האם הקשבת לי ?! " " כן המורה הקשבתי אבל … אני קצת מבולבלת המורה … " אמרתי בתיסכול . " מבולבלת ?! ממה יש להתבלבל פה ?! את לא יודעת מה היסוד שלך ?! " ענתה לי המורה באותו תיסכול כמוני . " לא המורה יש לה יותר מיסוד אחד לכן היא מבולבלת היא הנבחרת ! " ענתה לוסי במקומי . " הנבחרת מה … אוקי אם כך תוציאי את הנשק שבחרת ונגלה יחד מה היסוד הראשי שלך " אמרה המורה שחזרה להיות רגועה . הוצאתי את הנשק מסתבר … שבחרתי בחרבות . "אוקי תתרכזי טוב טוב באחד מהיסודות שלך " עצמתי עניים והתרכזתי בהיפנוזה . פתחתי את העניים אני זהרתי בסגול אך לחרבות לא קרה שום דבר ולכן שהסתכלתי במורה היא הנידה את ראשה לשלילה . התרכזתי באופל ופתחתי את העניים אבל שוב אני זהרתי בשחור ולחרבות לא קרה שום דבר . שוב סגרתי עניים והפעם התרכזתי בקרח פקחתי את עיני ואני זהרתי בתכלת וכך גם החרבות הסתכלתי במורה והיא הנהנה בראשה ' אז אני יסוד קרח … ואו ! ' .


תגובות (2)

לא רע הייתי מציעה לך לשפר את רמת הכתיבה לדגמא במקום לכתוב
"רקס זהר באדום וצעק "מלכות אש" רקס שלח לעברי שלושה כדורי אש ענקיים כולם התנגשו בי ונדחפתי לקיר ושברתי אותו"
יכולת לכתוב
"רקס זהר באדום והסתכל ישר אליי "מלכות אש!" הוא צעק ושלושה כדורי אש ענקיים נשלחו לעברי והתיכו אותי בקיר שנשבר מעצמת המכה"

06/10/2013 11:39

תודה על העצה אבל אני כתבתי את כל הפרקים מראש יש לי כבר עוד 10 פרקים ואני לא רוצה לשכתב את כולם
אבל תודה :)

06/10/2013 12:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך