טארו סאטולנה
סליחה שלא כתבתי הרבה זמן היה לי הרבה לחץ השבוע ובקרוב אני מתחילה סיפור חדש מקווה שעדיין קוראים!

וונג נייט – בית ספר לילדים עם כוחות על טבעיים 8

טארו סאטולנה 06/10/2013 619 צפיות תגובה אחת
סליחה שלא כתבתי הרבה זמן היה לי הרבה לחץ השבוע ובקרוב אני מתחילה סיפור חדש מקווה שעדיין קוראים!

מולי הופיעו שתי חרבות ושני כוכבי נינגה אני שמתי לב שאני האחרונה שעוד לא בחרה נשק אז עצמתי עיניים לקחתי אחד מהם הכנסתי אותו לתיק ופתחתי עיניים "יופי תלמידים בשיעור הבא בשעה השלישית תלמדו בפעם הראשונה איך לשלב בנשק את היסוד שלכם עכשיו צאו מכאן לשיעור הבא!" צעקה המורה. כולנו יצאנו מהכיתה אם כלי הנשק הכנסו אותם לתיקים ונכנסו לכיתה הבאה כיתת ספורט "כדי להיות מעולם אתם צריכים להיות מאומנים" אמר המורה "לכן בואו נתחיל בקרבות טום נגד מור" מור וטום קמו "אנחנו משתמשים רק ביסודות או גם בכלי הנשק ? " שאלה מור את המורה "רק ביסודות" ענה המורה . טום ומור עמדו אחד מול השני . מור היא בגובה ממוצע בעלת שיער בלונדיני עם פס תכלת בפוני ועניים כחולות עמוקות . היא התחילה לזהור בירוק וטום בעל שיער כחול ועניים שחורות גדולות התחיל לזהור בחום . "צמחייה קטלנית ! " צעקה מור ומול טום הופיעו צמחים טורפים " רעידת אדמה מתמשכת ! " צעק טום ונפער חור באדמה מתחת לצמחים והוא משיך עד למור והצמחים נפלו פנימה " צמחים מטפסים ! " אמרה מור ופתאום צמחים הופיעו מהתיקרה והרימו את מור . " אזיקי גפנים ! " צעקה שוב מור ןצמחי גפן תפסו את טום בידים וברגלים . " בואו נסיים את זה !!! אביב מרקד ! " . אבקת פרחים יצרה מערבולת סביב טום ועילפה אותו . " המנצחת היא … מור ! נקודה לבנות " . " הקרב הבאה לוסי נגד טוד " אמר המורה . טוד נחוש להוסיף נקודה לבנים ירד ממקומו ישר אל הרחבה לוסי גם היא נחושה לנצח ירדה בעצבנות לרחבה " חרב אור ! " צעק טוד .לוסי עפה אחורה עם חתך גדול בגופה " מערבולת חרבות ! " צעקה לוסי ותוך שנייה הופיעו חתכים בגופו של טוד "קרני אור ! " "פיצוץ אווירי ! " צעקו השניים יחדיו ושניהם איבדו את הכרתם . "שיוויון ! נקודה לכול צד " צעק המורה . " הקרב הבא … קייט נגד רקס ! " . " אני ? " שאלתי כולי בפחד …


תגובות (1)

נראה נחמד

06/10/2013 09:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך