uta
פרק 20 ! ! ! מקווה שאתם אוהבים ועוקבים! הפרק הזה מדבר על העבר של דניאל ועל הכאב שלו. מקווה שאהבתם :)

זאבים: לוס פרק 20 חלק א'

uta 07/02/2015 842 צפיות 22 תגובות
פרק 20 ! ! ! מקווה שאתם אוהבים ועוקבים! הפרק הזה מדבר על העבר של דניאל ועל הכאב שלו. מקווה שאהבתם :)

פרק 20: דניאל חלק א'
נקודת מבט דניאל
לפני 24 שנים
"שלום לך." אמרתי, נכנס לחדר יחד עם פריי, אשתי לעתיד. נשקתי לה על השפתיים ונפלנו שנינו על המיטה.
"שלום לך אדון דניאל." היא אמרה בקול מעודן, מחר תתקיים החתונה שלנו סוף כל סוף. "מחר.." לחשתי לה באוזן והתגלגלנו במיטה, היא חייכה אליי וליטפה את שפתיי עם שפתיה.
"אני אפתח לנו בקבוק שמפנייה." היא קראה ויצאה מהמיטה , היא פתחה את הבקבוק ומזגה אל שתי כוסות את השתייה. היא הרימה את הכוסות והביאה אחת לי.
"לחייך דניאל ג'רייסן." היא חייכה,
"לחייך פריי ג'רייסן." חייכתי אליה חזרה ונישקתי אותה שוב. שתיתנו מהשמפניה והנחנו את הכוסות על השולחן, נשכבנו על המיטה, אני חיבקתי אותה והיא אותי. וכך נרדמנו עד ליומנו החשוב מכולם.
יום החתונה.
פריי יצאה מוקדם עם חברות לסידורים לקראת החתונה ואני התארגנתי עם חליפה שחורה שמתחתיה יש חולצה לבנה נקייה מכופתרת. לבשתי ג'ינס שחור שמותאם לחליפה ונעליים שחורות.
לקחתי את בקבוק הבושם וריססתי שלוש פעמים על הצוואר, העברתי את ידי על כל הצוואר כדי שהריח יתפשט לשאר הצוואר וחייכתי לעבר השתקפותי במראה. היו לי זיפים חומים קטנים על הסנטר,
"אתה מוכן ליום החשוב ביותר בחיים שלך?" שמעתי קול מוכר, ולא מוכר במשהו טוב. מיד הסתובבתי וראיתי אותו. את האיש זאב ששינה אותי לאחד כמוהו.
"כריסטופר.." אמרתי בעודי מתאפק שלא להשתנות לאיש זאב ולנסות לפרק לו את הצורה. אוזניי התחדדו ושיניי התחדדו לטפרים, עיניי זהרו בצבע זהוב ונהמתי לכיוונו.
"באמת דניאל, אני רק רוצה לאחל לך מזל טוב." הוא סידר את העניבה השחורה והידק אותה עוד יותר.
"למה יש לי הרגשה שזה יותר מזה?" שאלתי, מנסה שלא לתקוף אותו. –"כי אתה פאר- נויד." הוא חילק את המילה פארנויד לשני הברות כדי להתגרות בי.
"אני לא רוצה להרוס לך את החליפה עכשיו בקרב מיותר." הוא אמר וחייך, שיערו היה בצבע כהה ועיניו השתלבו עם השיער הם היו חומות כההות. מזכירות שחור.
"אני רק רציתי להזכיר לך משהו דניאל." הוא חייך,
"אם להקת הטהורים ישמעו על זה." הוא סיבב את כף ידו בכוונה לכל החיים האלה, -"אם הם ישמעו שיש לך אישה אנושית." הוא הסביר את עצמו טוב יותר, "הם יהרגו אותה." אמרתי בפחד, הוא הנהן.
"ובכלל עם יהיה לך ילד ממנה. זה יחשב כעברה גסה על החוק, הם יאלצו לכלוא את הילד כי יפחדו מהיותו חצי חצי. אם הוא ישרוד בכלל." הוא הדגיש,
"אז מה אתה רוצה שאני אעשה?" שאלתי בעצבנות, הוא טפח על כתפי וחייך.
"תהיה שמח ביום החתונה שלך, ותשמור עליה." הוא לחש את שתי המילים האחרונים, אוזניי חזרו להיות רגילות וגם שיניי. –"כריס מה עשית??" צעקתי,
"עכשיו כלום." הוא חייך, "אבל בקרוב מאוד, אני אוציא אותך מכל זה." הוא חייך. "כריסטופר שלא תעז לגעת בה!" צעקתי שוב,
"הכול יהיה בסדר, אני מבטיח לך." הוא צחק, וזינק אל האוויר. שם השתנה לזאב אפרפר עם עיניים אדומות גדולות, והוא רץ לעבר היער.

"האם את פריי מונטק לוקחת את דניאל ג'רייסן להיות בעלך?" שאל הרב, הדמעות המאושרות עמדו על עיניה. היא הנהנה ואמרה "כן." היא אפילו פלטה צחוק מרגש, ראיתי את כל הקהל מסתכל על שנינו בהתרגשות. "והאם אתה דניאל ג'רייסן לוקח את פריי מונטק להיות אשתך?" הוא שאל, ואז זה קרה. ירייה נשמעה בקהל, ודם זלג מבטנה של פריי, שמלתה התמלאה בדם. ידי רעדה. היא נפלה על זרועותיי, והקהל מיד קם והחל להיבהל, חלק ברחו, חלק הזעיקו עזרה.
אבל אני פשוט החזקתי אותה בזרועותיי, היא נהייתה חיוורת. נגעתי בפצע שלה, הוא המשיך לדמם.
"פריי, פריי, תישארי איתי אוקי?" אמרתי בעוד שדמעות נזלגות מעיניי, העברתי את ידי על הלחי שלה וליטפתי אותה.
"אז.. אתה לוקח אותי.. להיות אשתך?" היא שאלה בעודה נאנקת על חייה, "כן.." הדמעות לא חדלו מלרדת, חיבקתי אותה חזק כל כך אבל זה לא עזר.
היא כבר הפסיקה לנשום, הבטתי בפניה בפעם האחרונה. הם היו חיוורים וחיוך נשאר על פניה. עיניה היו עצומות והיא כבר לא נשמה עוד.
"לא, לא לא.." נדתי בראשי, ולא הפסקתי לבכות. "לא!!" צעקתי ויללה של זאב נשמעה בקולי. שהאמבולנס הגיע הם קבעו כבר את מותה לאחר ניסיונות רבים של החאייה.
היום שהיה אמור להיות הכי טוב בחיי, נגמר באסון.
ואני יודע מי עשה את זה.. כריסטופר.


תגובות (22)

תמשיכךךךךך

07/02/2015 19:19

זה קצר מדי..

07/02/2015 19:30
    uta uta

    סליחה?
    7 דקות זה קצר מדיי?אז כמה דקות אתה עושה בכלל שאתה מגיב שזה קצר מדיי.
    אין לך מה להגיב אז אל תגיב

    07/02/2015 19:36

עזובה אותו, הוא סתם מנסה לעצבן… השלמתי עכשיו את כל הפרקים וזה פשוט מושלם! (זה גם בקשר לכל השאר שלא הגבתי עליהם.

07/02/2015 19:37

    מה לעשות!!??
    קצר מדי..
    7 דקות זה קצר מדי, אני מצטער שאני לא כותב ככה באתר, אבל ב- word שלי אני כותב פרקים שאורכם מגיע כמעט לעשרים וחמש בדקות!!

    07/02/2015 19:43
    uta uta

    אבל בפרקים שאתה מעלה זה 7 דקות גם אז תהיה בשקט.
    היה לי סיפור גם של 20 דקות אבל קראתי ספר שניים בחיים ואורך של פרק נורמלי לא היה 25 דקות.
    תפסיק להגיב במקומות שלא צריך

    07/02/2015 19:45
uta uta

סתם גרוע..

07/02/2015 19:46
    uta uta

    הו שלום לך שכפול של עצמי.
    תהנה מלרשום לי עוד ועוד תגובות :)
    תודה לך על זה שאתה מגיב ככה. גם אני אוהב אותך

    07/02/2015 19:48
uta uta

לפי מה שאני רואה,
אתה פריק של מחשב,
שכל יום תקוע על המחשב איזה 8 שעות ורק מנסה להתעלל בילדים!
פפר התמימה, הרי למה היא התעסקה ביוטה המתעלל!
תשמע טוב אבל באמת טוב ילד, אתה- סתם – ילד – בן – 14 – שלא – מבין – כלום – מהחיים.
אתה סתם לא יודע מה לעשות עם החיים שלך.
אני יושב כאן וצוחק על כול התגובות שלך.
אני מדמיין לעצמי ילד שיושב על הספה ומחזיק טאבלט בידיים שלו ופשוט נהנה לכתוב תגובות לילדים.
אה! ודרך אגב, אני מכיר את הסיפור שלך:
"זאבים: לוס" איך שלא קראת לזה..
זה סיפור שחבר שלי סיפר לי וכתב אותו באתר ואז מחק אותו!!
אז ביי- ביי,
יוטה, או מי שאתה באמת, איתי!
כי אני יודע הכול והכול אני מתכוון באמת הכול.

07/02/2015 19:51
    uta uta

    סבבה אחי, מה שתגיד .
    ביי

    07/02/2015 19:53
uta uta

אני מניח שאני צודק בכל מה שאמרתי..
נא, כמו תמיד..
אני צודק!!

07/02/2015 19:55
uta uta

ביי איתי ראוכברגר,
או איך שאתה קורא לעצמך "יוטה".
יוטה השקרן והמתעלל!!

07/02/2015 19:55
    uta uta

    כן זה לא השם שלי.

    07/02/2015 19:56

היי! תרגע ואל תערב אותי בתוך זה, ותפסיק להתנהג כמו ילד בן שש, זה כבר באמת עצוב!

07/02/2015 19:58
uta uta

אה, כן?
אז מה?
קדימה- קדימה- קדימה..

07/02/2015 19:59
uta uta

תגיד, יש לך עוד דברים אחרים לעשות בחיים חוץ מלהיות באתר הזה!!
רק שתדע שאולי אני לא כותב סיפורים כל כך טובים אבל לפחות אני נהנה מהחיים ולא רק מכור לאתר סיפורים טיפשי!!

07/02/2015 20:00

אוקי זה מתחיל להיות מצחיק! אני יוצאת מהשיחה הזו עכשיו, ואני מציעה גם לך אם נשאר לך עוד טיפה כבוד עצמי…

07/02/2015 20:00
uta uta

פפר.
גם לך אין מה לעשות?

07/02/2015 20:02

חחח תודה שאתה שואל, אני בדיוק באימונים למה שאני אוהבת לעשות.

07/02/2015 20:04

מה?

07/02/2015 20:05

יובל או מי שלא תהיה, תסתום וזהו.
ואהבתי את הפרק! סליחה שלא ראיתי, לא הייתי מחוברת לצערי.
תמשיך, ואני רצה לקרוא את הפרק הבא

07/02/2015 20:52

תגידו שניכם יוטה ויובל על מה אתם רבים בכלל?
למה אתם רבים? ואיך בכלל התחיל כל הריב הארוך הזה בניכם?
תעשו שנייה חושבים עם עצמכם על למה אתם רבים ותחליטו אם זה שווה לכם בכלל. ואם אתם מחליטים שיש על מה לריב אז פשוט אל תכנסו לסיפורים אחד של השני.
אני לא רוצה להתערב בניכם או משהו אבל תחשבו על זה כי חבל סתם לריב תאמינו לי שזה לא כיף בכלל..

07/02/2015 21:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך