סליחה על כל המידע הזה, שכנראה אולי כבר ידעתם. לא כל המידע הוא נכון על זאבים אמיתיים, זאת גרסת הזאבים שלי לסיפור היא הם גם בני אדם.

זאב בודד – הרשמה

31/07/2015 960 צפיות 4 תגובות
סליחה על כל המידע הזה, שכנראה אולי כבר ידעתם. לא כל המידע הוא נכון על זאבים אמיתיים, זאת גרסת הזאבים שלי לסיפור היא הם גם בני אדם.

פרסמתי אתמול בערב את התקציר, אז אם אתם מעוניינים לדעת חלק קטן מאוד על הסיפור (עד שהוא יצא, כמובן) תכנסו לפרופיל שלי.
ההרשמה:
שם: מלא, אלא אם כן יש הסבר ללמה לא.
גיל: 12-17
מראה:
אופי: תקחו בחשבון שהם זאבים, ושהם פגיעים.
רקע:
מראה בצורת זאב: צבעים נורמליים לזאב בבקשה.
בלהקה/בודד:
אם הדמות בלהקה הדרגה שלהם היא: אם אתם לא יודעים מה הם הדרגות, תלכו להסברים.
משהו להוסיף:
-אתם מוזמנים ליצור דמויות שהן לא זאבים, תקחו בחשבון שיש סיכוי שיקח להם יותר זמן להכנס לסיפור עצמו.
-אני אפרסם בעוד שעתיים בערך את הסיפור, אז גם אם הדמויות לא נכנסו, הם יופיעו מחר כנראה.
הסברים:
-אומגה זה לא זאב בודד, אבל זו כן הדרגה
הכי נמוכה: הוא/היא אוכל/ת אחרון/ה וכדומה.
-דרגות: הדרגה הכי עליונה היא זכר האלפא, במקרה והאלפא לא יכול לתפקד, הביטא מחליף אותו.
השנייה הכי עליונה היא נקבת האלפא,
שלישת ביטא (יש רק שניים, אבל זה לא אומר שהם זוג)
רביעית דלתא: עד שלשה לפחות,
חמישית: אומגה.
שישית: מתבודד, לא חלק מלהקה, וכנראה יהרג. אבל אני אדאג שזה לא יקרה כל כך מהר.
-אני לוקח אתכם כזאבים אפורים (זה לא אומר שאתם אפורים, זה רק סוג של זאב.) אלא אם כן אתם רוצים להיות סוג אחר, אם כן, תגידו. (בלי זאבי בלהות בבקשה.)
אתם מוזמנים לשאול שאלות (אם עדיין לא המסתי לכם את המוח עם כל החומר הזה, אל תדאגו, אין מחבנים…. עדיין.)
תודה רבה,


תגובות (4)

היי כתבתי לך דמות במה שכתבת מקודם, אז אתה יכול להוסיף? והדרגה שלה תיהיה אומגה
תודה :)

31/07/2015 22:34

כן, שמתי לב. אפרסם את הפרק הראשוני מחר יחד עם עוד הרשמה לאלו שלא ראו.

01/08/2015 03:13

יש לי שאלה, אני לא רוצה להלחיץ או משהו… אבל אתה תתחיל את הסיפור היום? פשוט אני כבר מאתמול ממש רוצה לקרוא אותו כבר…

01/08/2015 15:33

כבר התחלתי ואני מתכנן פרק פחות או יותר ארוך. אז יקח לזה עוד קצת זמן לעלות

01/08/2015 21:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך