נ.ר5
הקדמה על ספר שרציתי לעשות הרבה זמן. מקווה שתאהבו, תגיבו אם יש רעיונות לשיפור, אם אהבתם, אם לא אהבתם, ואם לא אהבתם אז תסבירו למה.

זאב וערפד: ביחד לעד? – הקדמה

נ.ר5 13/06/2014 718 צפיות 6 תגובות
הקדמה על ספר שרציתי לעשות הרבה זמן. מקווה שתאהבו, תגיבו אם יש רעיונות לשיפור, אם אהבתם, אם לא אהבתם, ואם לא אהבתם אז תסבירו למה.

סורס לורק, הוא מדען שחוקר יקומים מקבילים. יום אחד הוא מצליח לפתוח שער אל יקום מקביל שבו כל היצורים שרק תדמיינו, קיימים בו. פיות, ערפדים, אנשי זאב (יש גם זאבים רגילים), טרולים, וחיות למינהם.
סורס מתלהב מהמראה, ואז מבין: "אם יראו אותי, יתכן שירצו לכבוש את כדור הארץ! ואם הם יתחברו יצור כלאיים אחר, יצא בן כלאיים חזק יותר מהקודם!"
לכן עשה את הדבר הבא: הוא חילק לאזורים את כל היצורים על היקום. ערפדים בחלק החשוך הנידח, זאבים ביער, בתולות ים בים, פיות בביצות ועוד. בני האדם התחילו לשלוט ביקום זה.
סיפורה של נאלה:
הסיפור מתחיל כאשר נאלה, ערפדית בת 16, מושעת מבית ספרה. נהיה לה משעמם לכן היא הולכת לטייל. תוך כמה שעות של טיול, היא מבינה שעברה את קו הגבול בין הערפדים לבין הזאבים. היא יודעת זאת, כי ראתה להקת זאבים שמיד ברחה בריצה ליער, חוץ מאחד. זאב בעל פרווה זהובה, ועיניים שצבען הוא בין כחול לירוק.
הם מתחילים להתחבר, ולשחק ביחד עד שנאלה צריכה לחזור. נאלה משחקת עם הזאב כל יום עד שהיא חוזרת לבית הספר. יום אחד, היא מגלה סימנים אנושיים על הזאב ומגלה את סודו של הזאב ומתאהבת בו.
סיפורו של סם:
סם הוא איש זאב, שבמהלך ממסעות הצייד שלו, הוא הולך לאיבוד ורואה ערפדית. הם מתחילים להתחבר אחד עם השני וכך היה. אבל הוא יודע שאם הוא יראה את נאלה במחלקת האימונים שם כל היצורים לומדים ביחד, אסור לו להוציא מילה!
אם יגלו שהוא מתחבר לערפדית זה אסון!
גם בגלל המשטר האנושי, וגם בגלל חוקי המיתלוגיה: זאבים וערפדים שונאים זה את זה!
סיפור שבו איש זאב וערפדית מתחברים ומתאהבים בניגוד לכל מה שכתוב ובניגוד לחוק!
האם יצליחו להיות ביחד ולהביא שלום על היקום הזה?


תגובות (6)

טיפה מזכיר לי סיפור אחר אבל אני בטח סתם מדמיין ,בכול מיקרה ניראה לי שהנושא טיפה חרוש אבל יש לך כתיבה נהדרת!

13/06/2014 19:31

נשמע מעניין. זה די מסקרן, ומותח.
כן, אני לגמרי אקרא את הפרק הראשון כשתעלי אותו.

13/06/2014 21:29

הוא בן

13/06/2014 21:38

*תעלה
אופסי….

13/06/2014 21:45
uta uta

תעלה את הפרק הראשוןן סיקרנתת

13/06/2014 21:50

אני לא רוצה להיות הורס שמחות אבל יש לי לוז לגבי אילו סיפורים אני מעלה ומתי!
הפרק הראשון יצא רק בעוד שבוע יום שישי העשרים לחודש.
הלוז שלי נמצא ברציתי להוסיף של ההקדמה של כותבת הספרים! אולי אני אעלה מודעה אם הלוז.

13/06/2014 23:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך