זהו לבינתיים אני אוסיף בהמשך אין כבר כוח לדמויות T__T

זה התחיל מדבר אחד (תקציר+דמויות)

11/02/2013 776 צפיות אין תגובות
זהו לבינתיים אני אוסיף בהמשך אין כבר כוח לדמויות T__T

תקציר: הסיפור מתרחש בניו יורק…
ג'וי היא מאומצת ולא יודעת על זה שהיא מיוחדת. היא מתחילה את הלימודים בפנימייה יוקרתית עם חברותיה ואח שלה (המעצבן -,-). אחרי כמה זמן היא מתחילה לקבל פתקים שמזהירים אותה ואת חברותיה בסכנה גדולה ושכדאי להן לברוח כל עוד הן בחיים. הן מבינות שיש משהו מוזר בפנימייה ומתחילות לחקור ומגלות סודות אפלים על הפנימייה ועל משפחותיהן,ג'וי מבינה שהיא מאומצת ומחליטה לחקור על משפחתה האמיתית ומגלה שהיא ולילי אחיות! :OO ויש להן את הכוחות הכי חזקים שיש בעולם. בינתיים לילי מחליטה לחקור לגבי המשפחה הבילוגית שלהן,ומגלה שההורים שלהן עדיין בחיים והולכת עם ג'וי לחפש אותם,והן נכנסות להרבה צרות והרפתקאות.

דמויות:

ג'וי-בת 15,שיער: שטני-בלונד (חלק מאוד,עד הברכיים) ,עיניים: סגולות,גובה:1.65,רזה. תחביבים: לגלוש,לרכוב על סקייטבורד,לשיר,לנגן על כל הסוגים של הגיטרות,לרקוד ריקודי רחוב,לצייר,לשמוע שירים (וגם לעצבן את אחים שלה XD). יפה,מצחיקה,חכמה (אבל גם פזיזה גם באותה מידה),חמודה,מגניבה,טובה בספורט,אוהבת חיות,עשירה (לא מתנהגת כמו פרחה),לא אוהבת שנמרחים עלייה,עוזרת למי שצריך עזרה,אוהבת לבלות עם לילי,אנה ורוז. יש לה 2 אחים גדולים ואבא (אמא שלה מתה כשהיא הייתה בת 8).

לילי-בת 15,שיער: כחול (חלק,עד סוף הגב),עיניים: אדומות,גובה: 1.68,רזה. תחביבים: לרכוב על סקייטבורד,לשיר לנגן על גיטרה קלאסית,לשמוע שירים,להציק לאח שלה הקטן. ,חמודה,יפה,מצחיקה,עשירה (לא מתנהגת כמו פרחה),לא אוהבת שנמרחים עלייה,עוזרת רק לחברות שלה,אוהבת לבלות עם ג'וי,אנה ורוז. יש לה אח בן 6 וקוראים לו נועם,ויש לה רק אמא (אבא שלה עזב את הבית כשהייתה בת 11).

אנה-בת 15,שיער: סגול (חלק,עד הכתפיים),עיניים: כחולות-אפורות,גובה : 1.73,רזה. תחביבים: לגלוש,לצייר,לרקוד ריקודי רחוב,לשמוע שירים ולתופף. ביישנית (אבל מגניבה מאוד כשמכירים אותה), עשירה,חכמה,אוהבת להסתובב עם ג'וי,לילי ורוז. לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות עם החיים שלה. יש לה אחות "תאומה" בשם אלה.

רוז-בת 15,שיער: חום בהיר,עיניים: ירוקות-חומות,גובה: 1.66,רזה. תחביבים: לרקוד,לשיר,לשגע לחברות שלה את השכל >.<,אוהבת להסתובב עם ג'וי,לילי ואנה. נחמדה (כשלא מכירים אותה), יפה,עשירה,לשמוע שירים. יש לה אח קטן בן 13 וקוראים לו בר.

על המשפחה של ג'וי: יש לה שני אחים בני 19 ו-17,לאח שלה בן ה-19 קוראים אור והוא רוב הזמן עובד אז הוא לא הרבה בבית. שיער: שחור,עיניים: ירוקות,גובה: 1.90. לאח השני שלה קוראים טום והוא בן 17,שיער: חום בהיר,עיניים: ירוקות,גבוה: 1.86. תחביבים: להציק לג'וי,לגלוש,לנגן על גיטרה חשמלית. לאבא שלה קוראים אלי יש לו שיער חום-שחור ועיניים בצבע ירוק והוא גבוה מאוד.

קוסטיה-בן 15,שיער: בלונד,עיניים: כחולות-אפורות,גובה: 1.86. תחביבים: להציק לכולם,לחפור לג'וי עם כל הבעיות שלו (למרות שהיא לא מקשיבה XDD),לצייר,לרכוב על סקייטבורד,לאכול בכמויות O__O,לישון ולצרוח (אני יודעת שהוא משוגע). עשיר,מאוהב בסתר בלילי,מפגר,טיפש (ואלה עוד במילים עדינות),גונב אוכל כשמזדמן לו,ישן בזמן הלימודים,אוהב לצאת לבלות בלילות,עצלן -,-. חבר טוב מאוד של דני.

סם-אחד הידידים של ג'וי ולילי כשהן מצטרפות לפנימייה. בן 16,שיער: שטני,עיניים: חומות,גבוה: 1.85. תחביבים: להתחיל עם כל בחורה שהוא רואה,לישון,לנגן על פסנתר,לצלם כל דבר,לשיר,לגלוש ולאכול. עשיר,עושה שטויות,מצלם כל דבר שהוא רואה וקשה להעיר אותו בבוקר :O.

דניאל (דני)-בן 15,שיער: חום (ארוך),עיניים: חומות,גובה:1.87. תחביבים: לישון,לאכול,טלויזיה,מחשב,אוהב לבלות בלילות. ישן בזמן הלימודים,אוכל כל דבר שנמצא באזור שלו,כל היום בטלויזיה ובמחשב באותו זמן,מאוהב באנה,עצלן -,-. חבר טוב מאוד של קוסטיה.

ראיו-בן 16,שיער: תכלת,עיניים: כחולות-אפורות,גובה: 1.89. תחביבים: לגלוש,לרכוב על סקייטבורד,לנגן על כל סוגי הגיטרה,לתופף,לנגן על פסנתר,לשיר ולצייר. עשיר מאוד X.X,הכי מקובל בפנימייה,מאוהב בסתר בג'וי,חכם,חתיך *~*,אוהב לעקוב אחרי ג'וי,האויב הכי גדול של ג'וי כשהיא מגיעה לפנימייה.

אדם,תומר-ידידים של ג'וי ולילי. תאומים בני 16,שיער: שחור,עיניים: חומות,גובה: (אדם) 1.84,(תומר) 1.86. אןהבים בעיקר לאכול,לישון,לבלות עם ג'וי ולילי ולעשות הרבה שטויות ופדיחות ברחוב T_T. עשירים מאוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך