זואי לוב דמדומים1
הי אני זואי לוב דמדומים הקודמת פשוט שחכתי ת'סיסמה מודעה אז הכנתי חדש מקווה שתהנו:)
(ד.ק=דוקטור קארלייל)

חיי הדמדומים שלי3

הי אני זואי לוב דמדומים הקודמת פשוט שחכתי ת'סיסמה מודעה אז הכנתי חדש מקווה שתהנו:)
(ד.ק=דוקטור קארלייל)

אני כזה מה טוב אין פלאה שניהם חתיכים לא מהעולם הזה.
הוא לכך כזה פנס והעביר לי מול העיניים ואז לילי וג'ו היתפרצו לחדר וצעקו שניהם על גילי ואמרו לו :אנחנו צריכים לדבר אדוני.הם ציחקקו כי אמרו ביחד והפרצוף חזר ליהיות רציני
"נו מה יש לה "שאל ג'ו
ד.ק חתיכוס(אבא של אדוארד):יש לה סך הכל מכה קטנה בראש היא תיהיה בסדר גמור"
אני:היה לי מזל שאדוארד היה לידי והזיז אותי!"
לילי: הבן שלך?"
ד.ק: כע לילי ג'ו בואו נדבר על התפסים"
ד.ק וההורים שלי הלכו אז קראתי לאדוארד להיתקרב עלי
אני:איך הגעתה כלכך מהר מהצד השני של המגרש?"
אדוארד:זואי עמדתי ממש לידך
אני: לא אתה לא עמדתה לידי
אדוארד:מקווה שאת אוהבת אכזבות כי אני לא אספר לך
אני:סליחה על חוסר הנימוס תודה אדוארד שהצלתה אותי אה ואני לא הולכת לעזוב את זה!"
אדוארד:ברור שלא
אני:בי ניתראה בבית הספר מחר
אדוארד:בי"הפרצוף שלו היה מעורער
המשך יבוא!!


תגובות (5)

……… התגובה הרגילה … רק שאין לי כוח לכתוב אותה שוב פעם !! כי את לא עונה לי ….
אם מישהו מדבר תסמני את זה במרכאות ככה "…" זה יוסיף לסיפור.
בקיצור כל מה שהבנתי מהסיפור, זה שהוא פשוט דימדומים הגאוני הרגיל .. רק שאת תירגמת אותו לשפת הפקצות.
בלי להעליב הסיפור כתוב בשפת רחוב עלובה והפרקים חסרי משמעות .
אני גמרתי לקרוא את הסיפור ( קבלי את זה בלי כונות רעות כי סך הכל אני הצאתי עזרה)
הסיפור גרוע חד משמעי ובגלל זה בקושי ויש לך קוראים וחבל כי אולי יש לך כישרון עמוק , עמוק מאוד בתוכך אבל את גאה מדי בישביל עזרה טוב אני את הסיפור הזה גמרתי ליקרוא.

10/08/2012 08:16

אה ועוד משהו על תיכתבי המשך יבוא כי את הסיפור הזה אני כבר מכירה וכבר קראתי אותו, השוני הוא שקראתי אותו בתור גירסת סטפאני מאייר ואת הגירסא שלה אהבתי הרבה יותר!

10/08/2012 08:18

Hey bitch if you did not like it then do not show your face
+ bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch

12/08/2012 12:27

זואי אין לך שום סיבה לקלל אותה, היא אמרה את דעתה. את יכולה לבחור להתייחס אליה, או להתעלם ממנה. בסך הכל היא ניסתה לעזור.
אני מסכימה איתה שאולי כדאי לשפר קצת את השפה. יכול להיות שאת אוהבת לכתוב ככה, אבל אני אישית בקושי הבנתי מה קורה. אין רצף עלילתי, וקשה להבין מה קורה עם כל הסלנג. כתיבה זה לא כמו דיבור, זה מצריך מחשבה על כל מילה שנכתבת.

אני לא באה בכוונה רעה. את יכולה להתייחס למה שאמרתי או להתעלם, אין לי שום בעיה, אני באתי במטרה לנסות לעזור לך להשתפר, כי מי שנמצא פה כנראה אוהב לכתוב, ורוצה להשתפר.

12/08/2012 12:32

צודקת פשוט את יודעת כל אחד והבעיות שלו.!!!

12/08/2012 13:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך