חמשת אלות השיר – פרולוג – הפרח המכושף

Ozzy1970 08/02/2016 688 צפיות תגובה אחת

האגדה מספרת על כך שמלך המשגיחים ניסה מאז ומעולם למחוק את הדרקונים ובני האדם מעל פני האדמה אך בכל פעם מחדש נכשל הרשע הגדול מכולם במשימתו העיקרית…
ועכשיו נשאלת השאלה כיצד יצור בעל כוח רב כל כך לא הצליח להגשים את חלומו, הרי המשגיחים הם יצורים אלוהיים ובני אלמוות?
התשובה לכך היא מאוד פשוטה, הם הובסו במלחמה הגדולה לפני מאות שנים ומאז נכלאו לנצח בגיהינום… או לפחות כך חשבו כולם.
במשך מאות שנים לא נראה שום זכר לשדים הרצחניים הללו ברחבי ממלכת מידגארד הודות לניצחונם ההרואי של הדרקונים במלחמה השחורה, ניצחון שהושג בעקבות הקרבתו של שליט הדרקונים ששילם בחייו על מנת לפתוח פורטל ששיגר את מלך המשגיחים וחייליו העוצמתיים אל הגיהינום, שם הם כלואים עד ימינו, אך מדוע עדיין ישנו חשש גדול מפניהם?
המשגיחים אולי כלואים ביקום מקביל, אך הם יכולים להשתמש בכוחות הקסם השחור שלהם על מנת לייצר לעצמם משרתים במידגארד עצמה.
כך עשה מלך המשגיחים לפני זמן לא רב כאשר הוא היתל בבני האדם באמצעות קסמו האדיר.
במשך עשרות שנים נשלט העולם בידי רודנים אכזריים ומחרחרי מלחמה שמחפשים אך ורק אחר כוח ועושר ולא מתחשבים בנתיניהם אותם הם מדכאים באכזריות שלא יודעת גבולות…
בתגובה לכך החליט מלך המשגיחים ליצור מקור כוח שיוכל לסייע לאנושות להינצל מהרודנים ששולטים בה.
וכך ביום אחד הופתעו תושבי עיר הקתדרלה לגלות פרח מסתורי ויוצא דופן בסמוך לעיר הבירה של הממלכה, הפרח הזה פיזר לכל עבר אנרגיית קסם ושבה באופן מיידי את ליבם של האנשים התמימים והנואשים שהחלו להתפלל אליו ולסגוד לו – אך איש לא צפה את ההתפתחויות שיגיעו לאחר ימים אחדים.
במקום שבו גדל הפרח המכושף מצאו לפתע תושבי העיר והכמרים הבכירים של הקתדרלה חמש ילדות צעירות ויפות מראה, יותר יפות ממה שהם אי פעם ראו…
חמשת הילדות נלקחו אל הקתדרלה הקדושה ושם נבדקו בידי הכמרים על מנת לזהות מי הן ומה ביכולתן לעשות אך מרגע שגילו על כך הרודנים הם ציוו להרוג את הילדות מחשש לכך שביום מן הימים הן יקראו תיגר על שלטונם וינסו למוטט אותו.
בתגובה לכך הבריח כומר בשם אדוארד את חמשת הילדות אל מחוץ לעיר, על מנת שיחיו עם משפחה אומנת במסווה של ילדות רגילות על מנת שהרודנים לא יוכלו לפגוע בהן, ובסופו של דבר זה אכן עבד, לפחות למשך מספר חודשים…
הילדות גדלו מעט אך התברר כי הן ממש לא ילדות רגילות, היו להן יכולות קסם אדירות ולא ברורות, קסם שהתבסס על השירה שלהן.
לאחר כחצי שנה מתו ההורים המאמצים שלהן ממחלה מסתורית שלטענתה של הילדה הבכורה ביותר נגרם כתוצאה מכוחות הקסם שלה ושל אחיותיה, וכך החלו האחיות לנדוד ברחבי הארץ, כאשר רק מטרה אחת מניעה אותן – להרוג את הרודנים ולהציל את התושבים מפני רוע לב ושיעבוד חסרי מעצורים שנמשכו שנים על גבי שנים, האם יצליחו הילדות המסתוריות במשימתן? האם העולם שלנו סופסוף יזכה לצדק? האם למעשה כל הדבר הזה הוא מזימה אכזרית של מלך המשגיחים שתוביל לחורבן כולל של העולם? רק הזמן יגיד…


תגובות (1)

הו זה נשמע נחמד ויפה, ~ממשיכה לקרוא~

10/02/2016 22:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך