-המגירה של דיפ-
אמ... זה הקדמה לסיפור חדש אבל במקביל עליו אני יעלה גם את כתוב בכוכבים. הסיפור הזה יספר על גאיה, ערפדית נודדת, במשך כל חייה היא פחדה מהכל, אנושיים ועל טבעיים כי יחד הם הרגו את הוריה. עד שיום אחד היא פוגשת זר מסתורי שלוקח אותה לבי הספר לעל טבעיים שם היא לומדת על עצמה ובמקביל מגלה על היצורים שהרגו את הוריה וגזלו ממנה את חייה.

חצות(סיפור ערפדים)- הקדמה :)

-המגירה של דיפ- 25/04/2015 825 צפיות 2 תגובות
אמ... זה הקדמה לסיפור חדש אבל במקביל עליו אני יעלה גם את כתוב בכוכבים. הסיפור הזה יספר על גאיה, ערפדית נודדת, במשך כל חייה היא פחדה מהכל, אנושיים ועל טבעיים כי יחד הם הרגו את הוריה. עד שיום אחד היא פוגשת זר מסתורי שלוקח אותה לבי הספר לעל טבעיים שם היא לומדת על עצמה ובמקביל מגלה על היצורים שהרגו את הוריה וגזלו ממנה את חייה.

הקדמה-

שדה הראיה שלי היתשתש בעודי פוסעת אל הסמטה החשוכה בכוחותיי האחרונים.
אברים רבים בגופי הכחוש כבר איבדו תחושה והיכולת לנועה הגיעה מכוח רצוני בלבד, מהרצון להמשיך לחיות בעולם הזה.
לפתע מאחד מפחי האשפה הרבים שבסמטה ניתר חתול רחוב זקן בעל פרווה חומה ומלוכלכת.
בתוכי ניצת ניצוץ חייתי, ידעתי שעיניי מקבלות גוון אדום מחלי והרגשתי את כוחי חוזר עליי רק מהידיעה שאוכל לשתות קצת דם.
במיומנות חייתית ניתרתי על החתול המסכן, הוא התפתל בזרועותיי בזמן שקירבתי את צווארו הפרוותי אל שפתיי, הניבים שלי צמחו מעצמן ואני נתתי ליצרי להשתלת עלי בזמן שדמו המריר אך מספר של החתול ממלא אותי.
לאחר שמת כאשר התרוקן מדם השלכתי את גופתו על האדמה וצנחתי גם אני למצב ישיבה.
אבל כבד הציף את ליבי כשהבנתי מה עשיתי, תמיד אהבתי חתולים ועכשיו היצור המסכן הזה מת רק בגללי.
צעדים נשמעו מקדמת הסמטה וראשי התרומם אוטומטית.
"מה שמך?" שאל אדם שעמד בצללים, לא ראיתי אותו אבל רגליו נגלו עליי ויכולתי לראות שהוא גבוה.
לא רציתי לדבר, לא יכולתי לומר לו מה שמי אבל משהו בטון הדיבור שלו היה מצווה, מהפנט, ובכל מקרה לא יכולתי להתנגד משום שהייתי באפיסת כוחות.
"גאיה," אמרתי. "גאיה סורל." המשכתי וקרסתי על האדמה.


תגובות (2)

uta uta

אהבתי, אבל היה לך רק שגיאת כתיב או שגיאת מקלדת אחת
"…נתתי ליצרי להשתלת עליי…"- לא נכון
"…נתתי ליצרי להשתלט עליי…" – נכון
הקדמה דיי נחמדה, הייתה אפילו קורא לזה פרולוג. אשמח לקרוא את ההמשך.

25/04/2015 10:16

מסכימה עם יוטה, היו לך שגיאות כתיב/מקלדת.
הקדמה נחמדה, עוברת לפרק הראשון:)

**מחכה להמשך לכתוב בכוכבים:)

26/04/2015 01:58
סיפורים נוספים שיעניינו אותך