חתול שחור [פרק שלישי -יער ויטץ'~קריאה נעימה~(חלק א') ]

Miri.t 20/11/2013 107 צפיות 4 תגובות

"טוב חברים קוראים לי שמואל ואני המדריך שלכם לטיול הזה ! " אמר שמואל בהתלהבות "שמעתי שאתם כיתה טובה שלא עושה בעיות ואני גם לא רוצה לטפל בבעיות משמעת אז אני מאוד מקווה שזה גם לא יהיה . אוקי, אז ביום הראשון שלנו אנחנו עושים מסלול מים !"
נשמעה התלהבות באוויר מסלולי מים הם תמיד היו הכי כיפיים והיא מרעננים במיוחד כשחם כל כך בחוץ . שמואל המשיך לחפור על עוד דברים אבל, חלום וחברותיה הפסיקו להקשיב חלום הייתה עסוקה בלמרוח קרם הגנה בשביל שלא תישרף ושאר הבנות פשוט ריכלו דיברו ושוב ריכלו .
"טוב אז אני מאחל לכולכם מסע מטורף ולא נשכח !!" שמואל צעק בהתלהבות גדולה . הוא לא היה ניראה ספורטיבי במיוחד וגם אחד שיהיה לו קל לעשות את כל המסלולים הוא היה בערך בגיל ה60 פלוס מינוס . מחיאות כפיים סוערות נשמעו מהכיתה . "עכשיו לא לשכוח ! אנחנו חייבים לעשות מורל לי'8 שזה בעצם אתם ! " אמר שמואל " אני סומך עליכם בעניין הזה ."
בהתחלה , הם היו במסלול רגיל השמש הייתה חמה אבל למזלם הם ירדו למטה בשביל להגיע אל הנחל. "תחשבו שאחרי המים אנחנו נצטרך לחזור את כל זה וזה אומר שנצטרך לעשות עליה" נפלטה אנחה מספיר . "אוי ספיר תתעודדי זה טיול וזה כיף ואנחנו הולכים להינות !! עליה לא עליה עדיין הולך להיות כיף נעבור את הכל " אמרה חלום שצעדה מקדימה במהירות ובשמחה היא הייתה אחת מהבנות היחידות שלא התלוננה "אולי תפסיקו להתלונן ? " אמרו כמה מהבנים מהכיתה "חלום מזל שיש אותך קצת שפיות בחבורה של בנות פסיכופתיות " אמר אחד הבנים .
חלום צחקה ובדיוק נתנה לספיר את היד כדי שתעבור את האבן " תיראה בגלל זה אני אוהבת אותן כי הן פסיכופתיות " וחיוך גדול ניכר על הפנים שלה ." למי קראת פסיכופתית " נשמעה צרחה של ניצן.
"לך " אמר אחד הבנים . "טוב מה שנכון נכון אעה חלום ? " אמרה ניצן . חלום הינהנה והמשיכה ללכת בקצב של הבנים והיא נהנתה עד שהם התחילו לדבר על כדורגל " טוב בנים יקרים זה הרגע שבו אני אלך יותר לאט ועם החברות שלי . כדורגל זה ממש לא בשבילי " אמרה חלום שהאטה את הקצב וחיכתה לאחת החברות שיתקדמו . "אוי נו אנחנו נלמד אותך כמה דברים לגבי כדורגל " אמר אחד הבנים "לא תודה אני לא מעוניינת " חייכה אליו חלום .
"נו מצאת לעצמך איזה בן חמוד ?" אמרה ניצן שהרימה גבות . "וואו תמצאי לעצמך חיים " התעצבנה חלום . "נו אז את רואה מצאת !!!! נו נו מי זה " אמרה ניצן בהתלהבות .
"אני לא אוהבת אף אחד ואני לא רוצה להיות עם שום בן ! אני סך הכל בת חמש עשרה מי צריך חבר בגיל הזה ? " אמרה חלום בעצבנות וניסתה להגביר את הקצב כדי להגיע שוב אל הבנים שכבר עשו פער דיי גדול מהן . "אוי נו תפסיקי לשחק אותה אה עכשיו הכל ברור את דלוקה על רון? כמה שאת משחקת אותה שאת שונאת אותו והוא מעצבן אותך את מחבבת אותו" אמרה ניצן .
"ניצן , תפסיקי אוקי זה לא נכון ! אני רצינית לגמרי . תפסיקי לחשוב שאת יודעת הכל ! כי את יודעת מה לפעמים את לא יודעת הכל ואת לא כל כך חכמה והכי טובה והכי מושלמת שיש סבבה ? " אמרה חלום שהגבירה את הקצב והייתה קרובה לבנים .
"מה את משחקת אותה ?" אמרה ניצן . חלום לא התייחסה לדבריה ופשוט התחילה לדבר עם הבנים .
"תעצרו כולם ותתאספו פה !" צעק המדריך שמואל . " מה קרה " שאלו כולם מופתעים .
"כולם הולכים עכשיו למחנה , בונים אוהלים , אוכל ועוד לא הולכים למסלול מים !" אמר שמואל שניראה רגוע אך משהו בעיניים ניראה כאילו משהו מטריד אותו . "מה למה ?" שאלה חלום ואיתה עוד ילדים . "משרד החינוך לא מרשה יותר לעשות מסלולי מים מחשש לטביעה ועוד " אמר שמואל שהשפיל את מבטו " קדימה, כולם לחזור עושים עכשיו עליה רק חכו אני צריך להוביל ואתם מאחורי רק תשתו מים שלא תקבלו מכת שמש " אמר שמואל שהלך לכיוון השני.
"דווקא ממש רציתי מסלול מים " אמרה חלום שהזיעה לגמרי . "את בטוחה שזה מה שאת רוצה " אמרה ניצן בזלזול שהלכה בקצב מהיר מהרגיל . " ניצן ! נו ניצן תעצרי, אני מצטערת לא רציתי לפגוע בך אבל פשוט את לפעמים חושבת שאת יודעת מה אני חושבת ומה אני רוצה וזה לא תמיד ככה " אמרה חלום . "טוב אז את יודעת אולי בקטע הזה טעיתי ! אבל אני כן יודעת מה את רוצה כי אני החברה הכי טובה שלך ואני מכירה אותך כבר עשר שנים אז אני חושבת שאני יודעת עלייך קצת אוקי ? "אמרה ניצן במהירות ובעצבנות "אבל טוב אני סולחת לך וגם אני מצטערת "
"גם אני סולחת לך " אמרה חלום שהתקדמה קדימה " יאלה תעלו את הקצב יא פדלאות יש לנו עליה ועדיף לסיים עם זה כמה שיותר מהר " חלום חייכה אל עבר הבנות .


תגובות (4)

אני פשוט אוהב את הסגנון כתיבה שלך
תמשיכי

20/11/2013 09:48

ישש המשכת!
תמשיכי עוד!
עוד מהסיפור זה טוב!
לחכות למחר זה רע :<

20/11/2013 10:32

חחחחחחח פרק מצחיק, תמשיכי

20/11/2013 11:05

קצת לעבוד על ניקוד…
ותמישיכ :)

20/11/2013 11:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך