חתול שחור (פרק רביעי -עיניים ורודות ~קריאה נעימה ~)

Miri.t 21/11/2013 133 צפיות 5 תגובות

חלום הרגישה צמרמורת ,היא הרגישה באנרגיות חיוביות כל כך וחזקות ולעיניה נגלה יצור עם עיניים גדולות זוהרות בצבע ורוד , פה קטן שחייך חיוך קטן . חלום חשבה שהיא עומדת ליד רוח כי זאת הייתה הצורה שלו טוב , לפחות לפי כל הסדרות המצוירות שהיא אהבה מאוד וראתה כל הזמן אבל הקיפה אותו רוח חזק שניראתה כמגן ומתחת לרגליו הייתה אדמה שניראתה מוצקה מאוד לעין בנוסף להכל צדו אחד של הגוף היה מלא בגל של מים שכל הזמן היה בתזוזה אבל לא נשפכו ממנו שום מים .
היצור הסתובב וחלום ראתה שבצדו השני של הגוף יש אש אבל לא בצבעים הרגילים של אדום כתום וצהוב ,הצבעים האלה גם נמצאו שמה אבל היה שמה גם ורוד פוקסיה וכחול תכלת . חלום לא יכלה להוריד ממנו את העיניים והיא לא האמינה גם למראה עיניה ,היא הרגישה מהופנטת לגמרי ובלי שליטתה היא הושיטה את ידה אל הייצור אל האש ; ברגע אחד , האצבעות שלה הפכו להיות אדומות , הידיים כולן , הגב ,בטן , רגליים ובסוף גם הראש ; זה לא היה כמו כוויה רגילה , היא הרגישה הרבה חום אבל היה בזה משהו נעים אך גופה תיעתע בה והיא התעלפה על האדמה . הדבר האחרון שהיא זכרה אלו היו עיניים ורודות זוהרות שהיא לא תשכח לעולם .
"חלום ! קומי כבר אנחנו צריכים לצאת מפה " נשמע קולה המעורפל של שירן .
"אנחנו צריכות לברוח אין לנו זמן לזה עכשיו !" אמרה ספיר שהתחילה לרוץ ואיתה גם שירן .
"אבל אנחנו לא יכולות להשאיר אותה פה " אמרה ניצן בבכי "חלום אני מצטערת " והיא חיבקה אותה חזק ,היא השתעלה בחוזקה .
אחרי כמה דקות שהבנות ברחו מהמקום חלום סוף סוף התעוררה אבל היא לא התעוררה ליער היפה שהיא ראתה קודם אלא לשריפה ענקית והאש כמעט סגרה עליה , חלום השתעלה והיא הרגישה כאילו אין לה יותר עם מה לנשום . היא הסתכלה סביבה וראתה את הסרטון החיים הקצר שלה .
את היום הולדת הראשון שהיא חגגה בבית של ההורים המאמצים שלה , שהיא הכירה את החברות שלה ואת החברה הכי טובה שלה ניצן , את החופש הגדול שהיה לפני כמה חודשים אך הסרטון נעצר על ידי החתול מיקי . "תגידי מה עובר עלייך את חשבת אולי על לברוח מפה ?" אמר מיקי בקול רגוע וחשוד . "מה אתה עושה פה ?" שאלה חלום שלא האמינה שהיצור השחור והמעצבן שהיא כל כך אוהבת שעונה לשם מיקי נמצא לידה באמצע וירץ' באמצע שום מקום .
"זה מה שחשוב פה עכשיו ? יאלה נו תשגרי את עצמך למקום אחר " אמר מיקי בעצבנות "לפני שהאש הזאת תשרוף את כל החמצן ואת תיחנקי למוות . לא כיף במיוחד אה?"
"טוב" ענתה חלום בלי לחשוב פעמיים היא חשבה חזק על מקום שהיא הייתה רוצה להיות בו
"אממ בית ספר ? לא . בית ? גם לא . בית העץ ? כן בית העץ אוקי אז אממ בית העץ בית העץ " היא חזרה הרבה פעמים ולפתע היא יכלה לנשום רגיל והיא לא הרגישה את החום החזק שהרגישה לפני רגע . "פששש " אמר מיקי בגאווה " אחלה אינטואציה . רגע רגע ! איך ידעת איך לעשות את זה ? " הוא אמר זאת בקול דיי מופתע והרים את זנבו השחור והפרוותי .
חלום לא האמינה "הנה בית העץ שלי ושל אבא זה המקום האהוב עלינו " אמרה חלום " אני לא מאמינה שהצלחתי להשתגר במצב כל כך לחוץ !! " וחיוך גדול נמרח על פניה .
"את יודעת להשתגר ואת לא אמרת לי ? " אמר מיקי שהפנה את מבטו אל הזריחה והשמש שהתחילה לגרש את החושך ."מה את עוד יודעת ?" אמר מיקי .
"להשתגר וטוב לפגוע באנשים אם אני מתעצבנת ." אמרה חלום שהתיישבה ליד מיקי וגם צפתה בזריחה "אה וגם להשתמש באש בשביל כל מיני דברים "
"אבל היית אמורה לגלות את זה רק בגיל שש עשרה !! ממתי את יודעת אתזה ? אם מישהו יגלה את זה הלך עליי " אמר מיקי שהחל ללקק את פרוותו השחורה והמבריקה .
"לא יודעת , בערך שלוש שנים ? " ענתה חלום .
"זה אומר שכבר עכשיו תתחילי את שנת הלימודים שלך בבית ספר לקוסמים " אמר מיקי , חלום התכוונה להגיד משהו אבל מיקי המשיך את דבריו " חכי , תני לי להסביר זה דיי סיפור ארוך .
טוב אז את מבינה שיש לך כוחות קסם נכון ?" חלום הנהנה ."אז ככה קוסמים שגרים בכדור הארץ אמורים לגלות את זה בגיל שש עשרה על ידי השומר שלך שזה בעצם אני .
כן אז יש את עולם הקסם ובו יש עשר ארצות : ארץ השלדים , רוחות , פיות , מכשפות ,מוטציות ,בנות ים ,ערפדים ,זומבים , חיות קסם וכמובן ארץ האופל שכרגע שולטת בכל העולם הקסום כי הם ניצחו במלחמת הקסם האחרונה שהייתה . אי אפשר לעבור מארץ לארץ בקלות כי יש משימות שצריך לעבור והמשימות האלה טוב הן דיי מסוכנות וטוב רק טיפשים מנסים את המשימות כי זה לא "על החיים ועל המוות " זה על המוות או על המוות " .
אי אפשר להתנגד או לנסות לעשות מלחמת כי ארץ האופל הרבה יותר חזקה ממה שניראה לעין וגם אדון האופל לא טיפש והוא חשב על הרבה מהלכים שישאירו אותו בשלטון כל כך הרבה שנים שאפילו עצוב לחשוב על זה . אני שמח לבשר לך שהחיים שלך עומדים להשתנות ואת הולכת לעבור לכיתה המיוחדת נו י'14 זאת שאתם תמיד יורדים עליה ואת כל הזמן חופרת עליה כמה שהילדים שמה מעצבנים מתנשאים חשים את עצמם ופיספסתי משהו ? זה לא חשוב אז עכשיו את תעברי לכיתה ההיא ואין לך ממש מה לעשות בקשר לזה " והוא חייך חיוך חתולי מוזר , חלום אף פעם לא ראתה את מיקי מחייך . "טוב" אמרה חלום בחוסר חשיבות.
"את קולטת מה סיפרתי לך עכשיו נכון ? אני לא בזבזתי עכשיו חמש דקות מהחיים שלי בשביל שאת תעני לי מילה קטנה וחסרת חשיבות " אמר מיקי ששרט את חלום בעצבנות .
"טוב נו מה אתה רוצה שאני אגיד ?לא אכפת לי יש לי דברים הרבה יותר חשובים עכשיו על הראש " אמרה חלום שהפנתה את גבה ממיקי . " כמו מה ?" אמר מיקי בזלזול .
"אתה קולט שחברות שלי היו לידי ? הן ראו אותי שמה שוכבת לא יכולה לזוז והן לא עשו כלום ?!?!
אני… אניי פשוט לא ציפיתי במיוחד מניצן "חברות באש ובמים " ראינו שהיא לא יודעת להיות חברה באש. הן יכלו לגרור אותי לנסות להזיז אותי אבל כלום הן החליטו לשמור על התחת שלהן ולברוח משמה ! יודע מה אני באמת רוצה לעבור לכיתה י'14 רק כדי להראות להן! אני לא רוצה ולא ארצה לראות את הפרצוף שלהן יותר " אמרה חלום בעצבנות , היא עצרה את הדמעות שרצו לזלוג מעיניה והיא הרגישה מחנק בגרון .
"אם את רוצה לעבור לי'14 רק בשביל החברות שלך אני בטוח שיהיה עדיף בלעדייך" אמר מיקי ובאותו הרגע נעלם .
"טוב לא צריך אני אלך הביתה " סיננה חלום שבאותו הרגע מצאה את עצמה בגינה שליד הבית שלה . "כמה "טוב" להיות בבית" חשבה לעצמה חלום .


תגובות (5)

אומיייגאד תמשיכייי !!!

21/11/2013 12:38

סוף סוף מישהי שכותבת משהו ומפתיעה
ההמשך הזה אפילו לא עלה לי בראש !!
כל הכבוד לך . אשמח להמשך

21/11/2013 12:39

עכשיו קראתי את כל הסיפור שלך
הוא מאוד ריתק אותי
ותמשיכי :)

21/11/2013 13:05

תודה רבה לכם !
אני אמשיך מחר אבל אני לא יודעת מתי
תודה רבה לכם ♥

21/11/2013 13:06

אוך אני כבר לא יכולה לחכות !!

21/11/2013 13:24
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך