חתול שחור (פרק שישי – שקט -קריאה נעימה !)

Miri.t 23/11/2013 631 צפיות אין תגובות

לאחר זמן מה הגיעו מכבי אש , אמבולנסים ואוטובוסים שייקחו אותנו הביתה כולם התיישבו ורצו כבר להגיע הביתה ושום דבר לא עניין אותם .
"אני לא חושבת שאי פעם היה שקט כל כך בנסיעה באוטובוס" חשבה לעצמה חלום שהסתכלה דרך החלון על העשן שהיה כל כך גדול והגיע למרחקים גדולים אפילו, כשהם התחילו להתרחק עדיין ראו אותו בבירור . "אני מקווה שכולם בסדר ושלא השארנו מישהו או מישהי מאחור , אני לא מבינה איך זה יכול להיות בגללי ! אני חושבת שמיקי סתם אמר משהו בלי להתכוון אני לא יודעת אבל אם השריפה התחילה בגללי אז למה היא לא הייתה ממש קרובה אליי ? הרי שכבתי חסרת הכרה הרבה זמן שמה על האדמה והאש כבר הייתה צריכה לשרוף אותי או לפחות הייתי אמורה להיחנק .אני רוצה כבר להגיע הביתה ! " חלום התחננה "הלוואי וזה היה חלום אבל המוח שלי אף פעם לא היה יצירתי מספיק בשביל לחשוב על דבר כזה ! אני באמת אצטרך לעבור עכשיו לי14 ? אבל, אני לא קשורה אליהם ! הם תמיד היו המוזרים והמנודים של השכבה וזה לא שלא ניסינו להתחבר אליהם באמת שהיו הרבה שרצו אבל הם פשוט התנגדו לזה ."
ולבסוף חלום ראתה את הבית שלה , הקטן עם הארובה מלמעלה והגינה שמה בחוץ עם הגמדים שהפחידו את חברה ניצן שפחדה מאוד מגמדים . חלום ירדה מהאוטובוס אף אחד לא הוציא אפילו מילה והיא התקדמה אל עבר ביתה. טוק -טוק -טוק חלום דפקה בדלת אבל אף אחד לא פתח אותה .
טוק -טוק -טוק הפעם חלום דפקה בחוזקה אבל שוב אף אחד לא פתח את הדלת .
גלינג-גלונג-גלינגלינגלונג צילצלה חלום בפעמון ולבסוף נפתחה הדלת ואבא שלה עמד שמה .
"חלום !!!!" התנשף אביה ששמח "אנחנו שמענו מה קרה ביער ואני מיד חזרתי הביתה ! את לא מבינה איך דאגנו לך ! את בסדר ? את מלוכלכת כולך !!" אמר אביה בדאגה ולפתע גם אמה החורגת רצה אליה וחיבקה אותה חזק חזק "אנחנו מאוד דאגנו לך ! את לא יוצאת יותר לטיולים כאלה זה מובן?" אמרה אמא שלה. "האמת שאני לא רוצה יותר לצאת לטיולים כאלה" ענתה בעצבנות חלום "כן הכל בסדר איתי תרגעו" חייכה חלום והתאמצה להראות שבאמת הכל בסדר אפילו שהמוח שלה היה מלא במחשבות והיא רק רצתה להגיע לחדרה ולהבין הכל .
"אני .. אני רוצה להיות קצת זמן לבד טוב ? אני צריכה להתאושש " אמרה חלום שהחלה לעלות במדרגות לעבר חדרה.
"איך שתרצי מתוקה" אמרה אמא שלה שישר החלה לדבר עם אבא שלה על חלום אבל חלום לא רצתה לצוטט הפעם זה פשוט לא עניין אותה .
חלום נכנסה לחדר והיא ראתה שמה את מיקי מנסה לתפוס איזה משהו לא ברור שניראה כמו יתוש או זבוב , חלום אף פעם לא הבדילה בין השתיים .
"מה אתה עושה ??" שאלה חלום וניכר עליה פרצוף מוזר .
"את לא רואה ? אני צד זבוב ואז אני גם אוכל אותו " אמר מיקי שהצליח הפעם כמעט להרוג את הזבוב המסכן .
"חבל ששאלתי " אמרה חלום ונכנסה לתא ההלבשה הקטן שהיה לה בחדר והיא החליפה בו את בגדיה ואחר שסיימה מיקי לקח אותה לשיחה .
"הכל יותר מסובך ממה שאת חושבת אבל בואי נתחיל מה בעצם העולם הקסום וניניניניני.
אז ככה ,פעם כל ארץ בעולם הקסם היה שליט ששלט על הארץ שלו בשלטון דמוקרטי והכל היה טוב ויפה אבל לפני עשרים שנה השתלטה ארץ האופל אשר ידועה בשמה פימאופאל .
תמיד זלזלו בארץ האופל כי תמיד כשהם ניסו לצאת למלחמה כמובן שכולם ניצחו אותם אבל הפעם ארץ האופל התאחדה עם עוד כמה ארצות כמו רוחות ושלדים שגם הם לא קיבלו את היחס הכי טוב משאר הארצות וככה ארץ האופל הצליחה להשתלט על הכל .
ליצורי קסם קוראים מאגי שזה בעצם מגיע מאיזה שפה מעולם בני האדם אין לי מושג.
עכשיו אי אפשר לעבור מארץ לארץ אפילו מאגים מארץ הרוחות ,השלדים ואפילו האופל לא יכולים לעבור מארץ לארץ אלא אם כן הם מקבלים אישור מיוחד מאדון האופל עצמו שכמובן יכול לעשות כל מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה ואם את מנסה לעבור מארץ לארץ את צריכה לעבור משימת מוות שבדרך כלל לא עוברים אותה בחיים . חלום את מקשיבה לי ?" חלום התאוששה ואמרה מיד :"כן נו לא מקבלים אישור לעבור מארץ לארץ אדון האופל שולט וכו'"
"טוב אני שמח שאת מקשיבה אני ממשיך, יש גם מאגים בכדור הארץ רק מעטים מאוד ולאדון האופל זה לא מפריע שיש אותם פה כי הם בכל מקרה נהרגים בגיל שבע עשרה אוטומטית."
"מה?" צעקה חלום "מה זאת אומרת מתים ?!?!?!"
ולפתע נשמע קולה של אביה :"הכל בסדר חלום ? עם מי את מדברת שמה ?"
"אממ.. אני מדברת בפאלפון" ענתה חלום .
"כן , אני יודע שזה קשה לשמוע ובגלל זה מגלים לכם את זה רק בגיל שש עשרה שתדעו את זה כמה שיותר מאוחר.רובם מנסים לעשות את משימות המוות אבל לא מצליחים .
עכשיו נגיע למה שקרה לך את נפגשת עם היצור שעונה לשם סטינקארי שהוא בעצם שולט בכל ארבעת היסודות שזה מים אש אדמה ואוויר כמה לא מפתיע ואת כניראה נגעת באש וכשזה קורה אז נוצרת שריפה ."
"אז למה הוא נתן לי לגעת בו ? ואז איך הצלחתי להעיף את כל הילדים שהתעלפו למקום בטוח?" שאלה חלום ומבט מופתע היה על פניה וראש הסתחרר כבר מכל כך הרבה מידע
"כי כניראה הוא הרגיש קשר קסום וחזק איתך והוא אפילו לא שם לב למה שקורה ולגבי הקטע עם הרוח אין לי מושג אפילו שיש רוח שמקיפה אותו וזה אומר שאת נגעת בה אבל זה לא זה .
האש זה כוח הקסם שלך בלי קשר ופה זה היה רק קשר וחיזוק הכוחות שלך ותקשיבי את צריכה להחליט מה את רוצה לעשות עכשיו ללכת לי'14 או להישאר בכיתה שלך .
אם את עוברת לי'14 אנחנו נצטרך "להרוג אותך" זה אומר שאנחנו נגיד לכולם שמתת וכולם יזכרו אותך ואת הרגעים הטובים איתך אבל בפעם הבאה שהם יראו בעצם אותך הם יחשבו שאת בסך הכל מישהי שדומה לה לא מעבר לזה וגם ההורים שלך נכללים בכולם הזה ."
"זה אומר שאני מאבדת את הכל ?! את הבית שלי את המשפחה שלי את החברים שלי את הכל פשוט הכל ?" אמרה חלום שנשכבה על מיטתה והחלה לבכות אל תוך הכרית .
"פחות או יותר אבל זה הבחירה שלך אולי את תצליחי לשנות הכל בעולם הקסם לאיפה שאת באמת שייכת " אמר מיקי אבל נשמע משהו לא אמיתי בדבריו .
"כן אבל אני לא יכולה להישאר בחיים ופשוט להגיד הבית ספר העביר אותי לי14 " שאלה חלום בקול חנוק .
"אני מצטער אבל לא . פעם זה היה ככה שפשוט כשגילינו העברנו אותו לכיתה והכל היה טוב ויפה אבל בסוף הכל התחיל להסתבך אז אי אפשר . יש לך שתי אפשרויות ואין לך הרבה זמן לחשוב וזה אומר שבעצם יש לך רק 24 שעות הבחירה בידייך . " אמר מיקי .
"ואם אני לא אסכים מה יקרה ?" שאלה חלום .
"בגיל 17 את תמותי גם אם מישהו יצליח להחזיר את השלטון הטוב לעולם הקסם את עדיין לא תוכלי לעבור אליו ואת גם תאבדי אותי " ובאותו הרגע מיקי קפץ אל עבר החלום ונעלם .
חלום לקחה את הלקים ,כריות , בשמים , קופסאות ופשוט כל דבר שהיה לידה והחלה לזרוק אתזה לכל עבר .
"מה אני עכשיו אעשה ?!?!?!? " צעקה חלום .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך